21 Kasım 2016 Pazartesi

Bu Gece Son Uyuyuşum Olacak...

Siz Hiç Onun Gözleri Size Değil de Başkasına Baktığında Kör Olup Olanları Görmemek İstediniz mi?
Ya da Size Söylediklerini Başkasına Söyler Diye Düşünüp Onları Duymamak İçin Sağır Olmak?
Ya da Seni Sevmiyorum Dediğinde Ben Seni Seviyorum Dememek İçin Dilsiz Olmak?
İstemeyin, Hiç Güzel Bir Duygu Değil...!
Bunların Yerine Onu Kimseye Vermemek, Ellerini Hep Tutmak ve Bağıra Bağıra Sana Aşığım Demek İsteyin Sadece...
Çünkü Aşk Bazen Elde Avuçta Kalan Tek Şey Olabiliyor ve Onun Varlığı Hayatta Var Olan Her Şeye Değebiliyor...

Ben Bir Adam Sevdim...
Aynı Benim Gibiydi...
Elleriyle Sever, Gözlerime Dokunur, Sonra Birden Sarılırdı... 
Sarıp Sarmalayamazdı Belki Beni Ama Sarılması Bile Yeterdi...
Ben Uzakta Bir Adam Sevdim... 
Ellerimi Uzatsam Dokunamayacağım, Seslensem Sesimi Duyuramayacağım Bir Adam Sevdim... 
Ben O Adamla Beraber Uzaklardan Nefret Ettim, Çünkü Uzaklar Aldı Onu Benden, Vermedi, Vermiyor da Artık...
Ben, Benim Olmayan Bir Adamı Sevdim, Hem de Ciğerlerim Parçalanırcasına Sevdim...
Pembe Panjurlu Bir Ev Falan Değildi İstediğim, İçinde Onun Olduğun Küçük Bir Oda Bile Olurdu, Çünkü Beraber Uyuyabilecektik ve Uyandığımızda Birbirimizin Kokusunu Hissedecektik...
Zaten Bu Şartlar Altında O Yerin Cennetten Farkı Olmazdı Benim İçin, Olmadı...!
Her Dakika Beni Sevdiğini Söylemesi Değildi İstediğim, Yanımda Öylece Dursan da Olurdu, Gözlerine Baktığımda Görürdüm Zaten Ben Bana Olan Sevgisini, Bana Hissettiklerini... 
Başım Omzunda Tüm Saatlerimi Geçirebilirdim Halbuki,.. Yapamadık...!
Tüm Hayallerinde Başrol Oynamak Değildi İstediğim, Figüran Olacaktım, Olmalıydım, Bir Köşede Dursam da Olurdu... 
Üzüldüğünde, Bir Şeye Moralin Bozulduğunda Bana Sarılıp Teselli Bulacaksa Razıydım Zaten Buna, Başaramadık...!
Ben Sadece Benim Olmasını Değil, Evimizde Yürürken Çıkarttığı Ayak Seslerini Hayal Etmiştim... 
Bana Gelirken Halbimin Hangi Hızla Çarptığını Bile Hissedebilmiştim.... 

O Gün Mevsim Sonbahar'dı Aylardan Kasım'dı ve Sen Üşüyordun... 
Mevsim Sonbahar'dı ve Ben Parmak Uçlarını Isıtıyordum... 
Mevsim Sonbahardı ve Ben Seni Seviyordum...
Bir Gün Bir Şekilde Yan Yana Gelmişiz ve Belli Etmeden Sevmişim Seni... 
Kesişmiş Yollarımız Biz Fark Etmeden... 
Sırılsıklam Olmuşuz Durmaksızın Yağan Aşk Yağmurda İstemeden... 
İkimiz Olmuşuz, Bir Olmuşuz, Sen ve Ben Yerine Biz Olmuşuz...
Bu Benim Seçimim Değildi, Seni İsteyerek Sevmemiştim Birden Sevmiştim, Sadece Sevmiştim... 
Benim Olmanı Her Şeyden Çok İstemiştim, Olmadı...!
Her Neyse, Sen Yanımda Olsaydın Ben Hep Yürürdüm Oysa, Gerçi Şimdi de Yürüyorum Ama Tek Sorun; Nereye Gideceğimi Bilmiyorum...
Bizim Mutlu Sonumuz Yok, Bizim Herhangi Bir Sonumuz Bile Yok...
Keşke Bu Kadar Sevmeseydim Seni... 
Adını Duyduğumda Gözlerimden Yaşlar Gelecek Kadar Sevmeseydim Belki Söküp Atabilirdim İçimden Seni... 
Gördüğüm Her Yerde Kendimi Seninle Hayal Etmezdim... 
Ellerin Kayıp Giderken Yavaş Yavaş Ellerimden, Durup Düşünüyorum Seni ve Seninle Olan Saniyeleri... 
Tarifi Zor Düşünmesi Kolay Geliyor Her An Aklımda Canlanıyor Çünkü...
Gece Yatarken Düşündüğüm İçin Seni, Sabah Kalktığımda da Aklıma Gelen İlk Sen Oluyorsun, Belki de Gün Boyunca Aklımda Olan Tek Şey...

Sevgili, Gelmiyorsun ve Biliyorum ki Gelmeyeceksin, Asla Benim Olmayacaksın Bundan Sonra Biliyorum... 
Bu Yüzden Artık Sana Sevgilim Demiyorum, Diyemiyorum...
Günler Sensiz Geçmiyor mu? 
Geçiyor Ama Zor Oluyor... 
Çok Zor Oluyor... 
Ellerim Unutsa da Ellerine Dokunmayı, Kalbim Seni Sevmeyi Unutmuyor... 
Unutmaya Çalışıyor Ama Başaramıyor... 
Neden Biliyor musun? 
Sen Benim Sevgilim Değildin, Yaşama Sevincimdin, Nefesimdin, Tek Dileğimdin...
Biliyorum, Sen Artık Başka Bedenler Tanıdın, Başka Dudakları Öptün Ama Ben Hala Seninim... 
Bil İstedim, Ne Biri Dokundu Ellerime, Ne Biri Öptü Dudaklarımı... 
Ben Hala Seninim Fakat Tükeniyorum, Dayanamıyorum, Bitiyorum... 
Ben Bu Sevgiyi Tek Başıma Taşıyamıyorum... 
Artık Biliyorum ki Asla Gelmeyeceksin, Merak Etme, Ben de Beklemiyorum Artık Zaten... 
Gülüşünü, Sesini, Bana Söylediğin Her Harfi Unutmaya Çalışıyorum... 
Fakat Ne Öğrendim Biliyor musun? 
Sevginin Her Şey Olmadığını, Ne Kadar Sevsen de Yetmediğini... 
İsteseydin Gelirdim, Koşa Koşa Gelirdim, İstemedin... 
Şimdi Farklı İki Yola Doğru İlerliyoruz, Sonu Karanlık mı Aydınlık mı Bilmeden Giriyoruz Kendi Yollarımıza...
Kendi Yolum Umrumda Değil Ama Senin Yolunun Sonu Umarım Aydınlık Olur, Alabildiğince Aydınlık... 
Olur da Bir Gün, Bir Yerde, Bir Şekilde Beni Hatırlarsan Gülümse En Azından Olur mu? 
Ve Unutma Sen Nefes Alıyorsun Diye Yaşıyorum Ben... 
Bilinçaltımın En Derin Bölgesinde Yer Etmiş Varlığın, İstesem de Söküp Atamıyorum İçimdeki Seni...
Öylece Büyütmeye Devam Ediyorsun Günden Güne...
Bazen Umutlarımın Buruk Bir Şekilde Bana Göz Kırptığını Görüyorum, "Unutamayacaksın" Diyor Bana "Alışacaksın Onsuzluğa Fakat Onu Asla Unutamayacaksın, "Başka Bedenler, Başka Omuzlar, Başka Gülüşler Alacaksın Hayatına Ama O Hep İçinde Olacak, Sen Aslında Her Zaman Sadece Onun Olacaksın" Diyor.
Yüzüne "Seni Seviyorum" Diyemediğim İçin Kendi Kendime "Seviyorum" Diyorum...
Hıçkırarak "Seni Özledim" Demek Varken, İçimden "Özledim" Diye Mırıldanıyorum...
Ben Artık Kendimi Hiç İyi Hissetmiyorum...
Tadımlık Bir Aşk Öyküsü Olarak Kalmayı Yediremiyorum Bize...
Şu An Birisine Dokunduğunu Düşünmek Canımı Çok Yakıyor...
Sensiz Hep Bir Yanım Eksik Benim...
Sen Duymuyorsun Ama İçimde Çığlıklar Kopuyor...
Dudaklarımı Isırıyorum Ağlamamak İçin, "Ben Güçlüyüm" Diyorum, Sonra Farkına Varıyorum, Giderken Metanetimi de Götürmüşsün Yanında Artık Hiçbir Şeye Dayanamıyorum...
Durup Düşünüyorum Geçen Zamanı, En Büyük Hayalimin "Sen" Olduğunu Fark Ediyorum...

İnandığı Doğrularıyla Karşında Öylece Duran, Senin Gözünde Artık Değeri Kalmamış Bu Kadın Minicik Yüreğine Kocaman Bir Sevgi Sığdırdı ve O Sevgiyi Sana Verememenin Pişmanlığıyla Yaşamaya Çalışıyor... 
Özlemenin Doruklarında Yaşarken O Doruktan Yere Düşüyor Bazen, Kalkamıyor Tek Başına Ayağa...
Hayal Ettiği Şeyleri Artık Uzaklarda Hissediyor... 
Kendi Kendine Koşuyor Sana, Ama Hiçbir Yere Varamıyor... 
İçinden Bağırıyor, Ama Dışından da Bir O Kadar Susuyor... 
Uzanıyor, Tutamıyor Seni... 
Ellerine Ulaşamıyor... 
Gözlerine Bakamıyor... 
Boğazındaki O Yumruyla Dolaşıyor Hep... 
Ağlamak İstiyor Ağlayamıyor, Konuşmak İstiyor Yapamıyor... 
Yüzünü Hayal Ettikçe Tebessüm Edip Zoraki Gülümsüyor... 
Başını Ne Tarafa Çevirse Senin İsminle Karşılaşıyor, Gözleri Doluyor... 
Daha Fazla Özlüyor... 
Her Seferinde Özlemi Kat ve Kat Artıyor... 
Yarına Olan İnancını Kaybediyor, Çünkü Onun İçin Yarın da Bugünün Tekrarı Olacak ve Acısı Daha da Artacak, Buna Katlanmak İstemiyor... 
Sadece Seni İstiyor... 
Senin Dokunuşlarını, Senin Sarılmalarını, Senin Gülümsemelerini İstiyor...
Hiçbir Şeyin Gelip Geçici Olmadığını Senden Öğrenmişti, Her Şeyin Gelip Geçici Olduğunu da Şimdi Senden Öğrendi...

Geldin, Geçtin ve Bitti...
Seninleyken Ne Kadar Mutluysam Sensizken de Bir O Kadar Mutsuzum...
Geri Dönüşü Olmayan, Sonunda Işık mı Var Karanlık mı Var Bilmediğim Bir Yola Girdim...
Şunu Bilmelisin ki Son Nefesimi Verene Kadar Seni Seveceğim ve Bundan Hiçbir An Pişmanlık Duymayacağım...
Her Yer Islanacak Gözyaşlarından...
Defterler, Resimler Bir de Yastık Kılıfları Sırılsıklam Olmaya Meyilliler Artık...
Ne Olurdu Bir Gece Olsun Güneşim Olsaydın... 
Yalnızlığıma Doğup İçimi Isıtsaydın... 
Gelmesen de Olurdu, Uzaklarda da Olsan Hislerinin Elleriyle Yüreğime Dokunsaydın... 
Ne Olurdu Bir Gece Yastığım Olsaydın... 
Saçlarımı Okşayıp Gözlerime Baksaydın...
Ne Olurdu Bir Gece Olsun Ömrüm Olsaydın...
Yüzün Hep Gülsün Gülüşünü Sevdiğim...
İyi Dileklerim Hep Yanında Olacak...
O Veda Cümlesini Söyleyemiyorum Kusura Bakma...
İçimden Sadece Kendine İyi Bak Demek Geliyor...
Kendine Çok İyi Bak...
Kokunu Arkamda Bırakarak Gidiyorum...
Korkma, Bakmayacağım Bu Sefer Geriye...
Gözlerine Bakıp Kararımı Değiştirmeyeceğim Yine...
Gözümü Her Kapattığımda Karşımda Bana Sarılmanın Canlanmasına İzin Vermeyeceğim...
Belki Hiç Ağlamayacağım Bundan Sonra, Belki de Daha Çok Ağlayacağım Ama Biliyorum Artık Benim Olmayacağını...
Bensiz de Mutlu Olabildiğini Görünce Mutlu Oluyorum Diyemem, Üzülüyorum...
Kalbimi Geride Bırakıp Gidiyorum...
Belki Şu An, Şu Saniye Ölüyorumdur...
Belki Bu Gece Son Uyuyuşum Olacak...
Belki Yarın Beni Bir Daha Görme İmkanı Bulamayacaksın...
Umrunda mı? 
Değil, Biliyorum, İşte Bunu Bildiğim İçin Gidiyorum...
Beni Sevmeyi Sana Öğretemem Ama Birini Sevmeyi Ben Senden Öğrendim... 
Ne Düşünüyorsun Ya da Ne Hissediyorsun Bilmiyorum Ama Ben Seni Seviyorum ve Bu Geçecek Gibi Görünmüyor... 
Bir Kaç Aşk, Bir Kaç Kadın, Bir Kaç Ten Kadar Geç Kalmışım Sana...
Neyse...
Seni Nefesinden Öpüyorum ve Ömrümü Ölüme Gelin Ediyorum...!

Senin Olmayan Birine Ne Söyleyebilirsin ki? 
Seni Seviyorum mu? 
Hadi Dedin Diyelim Ne Değişecek? 
Duyacak mı Senin Ona Söylediğin Sözleri? 
Hissedecek mi Gözlerinden Düşen Yaşları? 
Sen Ağladığında Yanacak mı Onun da Canı?
İnsan Bir Daha Hiç Dokunamayacağı Birine Umut Bağlar mı? 
Sever mi Onu Delicesine? 
Öper mi Rüyalarında Onu Dudaklarından? 
Her Şeyi Geçip Ufak Bir Gülümsemesini Özler mi? 
Ben Bir Daha Asla Benim Olmayacak Bir Adamı Sevdim, Sevdim İşte...!
Ben Asla Bana Gelmeyecek Birini Özledim, Özledim İşte...!
Sevmeyin...!
Sevince Hiçbir Şey Olmuyor Çünkü... 
Sen Seviyorsun Diye O da Seni Sevmiyor... 
Sen Onun Üzerine Hayaller Kurdun Diye O Gelip Hayallerini Gerçekleştirmiyor... 
Canın Yanıyor... 
Gitmez Dediğin Herkes Gibi O da Gidiyor...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.