19 Kasım 2016 Cumartesi

Ben Hiç Baharda Çiçek Açmamıştım...

Yalnızlığımın Tam Ortasındayken Geldin Sen...
Sessizce Toprağıma Düştün...
Kuru Bir Ağacın Gövdesine Yürümesi Gibi Suyun, Kanımdan Geçtin...
Sıcaktı Varlığın...
Sen Cemre Olmalıydın...!
Zaten Sevgi Aksın Dallarımdan İstemiştim Hep...
İçimde Kimsenin Bilmediği Tohumlar Biriktirmiştim...
Doğmak İstiyorlardı...
Yeşermek, Sevmek İstiyorlardı...
Ve Sen Cemrem Olmuştun...
Filizler Vermiş, Sana Akmıştım Dallarımdan...
Bir Mevsimi Başlatmıştım...
Bahar Gelmeliydi Artık...
Sessizce Toprağıma Düştün...
Sıcaktın...
Sıcacıktın...
Tomurcuklandım...
Sen Daha da Isıttın Gövdemi...
Sen Daha da İşledin Yüreğime...
Tomurcuklarım Çiçek Oldu...
Açıldım Hayata...
Güneşle Tanıştım...
Ben Hiç Baharda Çiçek Açmamıştım...
İçimde Doğmaya Can Atan Birikmiş Sevgilerimi Şefkatinle Günışığına Sermiştim...
Bir Sevda Masalıydı Bu... 
Bu Bir Masaldı... 
Bu Bir Sevdaydı...
Ben Seni Sevdiğimde Aklım Hür Bir Çocuktu... 
Ne İstersem Yapabileceğimi, 
Dünyanın Ekseninde Ömrümü Geçireceğimi Sanıyordum... 
Ben Seni Sevdiğimde En Çok Kendimi Seviyordum...
Şimdiyse Seni...
Konuşamıyordum, Anlatamıyordum, Dinleyemiyordum, Dizginleyemiyordum Duygularımı... 
İçimde Deli Bir Nehir Gibi Çağlayan Aşkı Tutamıyordum...
Ne Zaman Nasıl Sevdim Seni Bilmiyorum...
Oysa ki Yasaktın Bana, Yasaktım Ben de Sana... 
Bahar Gibi Çıkıp Geldin Tam da Karakışın Ortasında...
Sesini Duymak Öyle Huzur Vericiydi ki İçimde Binbir Kelebek Uçup, Kanat Çırpıyordu Sanki...
Heyecandan Yüreğim Kurudukça Bahar Yağmurları Gibi Yağıyordun Ruhuma... 
Sonra Güneş Olup Açıyordun Rengarenk Gökkuşağı Gibi... 
Aşk Olup Sarıyordun Tüm Benliğimi...
Öyle Benleydin ki, Öyle Sen Olmuştum ki...
Dinlediğim Şarkılara mı Seni Anlatıyordu Yoksa Sen mi Bana Şarkılar Oluyordun? 
Sevdim İşte Seni... 
Hiç Saklamadım, Saklıyamadım, Seni Sen Olduğun İçin Sevdim...
Senin Kadar Yalnızdım, Sevdalara Uzaktım...
Aşka Küskünlüğümü Bilen Var mıydı?
Hem Bilseler Bile Kimin Umurundaydı?
Mutluluk Maskesini Takıp Sahte Bir Yüzle Aldatmak O Kadar Kolaydı ki Onları…
Oysa Yüreğim Ezberlediği Hüzün Şarkısını Bilmem Kaçıncı Kez Tekrar Ediyordu Sessiz ve Derimde...
Delice Bir Aşka Tutulmayalı Ne Kadar Olmuştu Kim Bilir...
Kaç Zamandır Heyecanla Çarpmıyordu Yüreğim Hatırlamıyorum...
Günleri Böyle, Amaçsızca, Umutsuzca Tüketip Gideceğimi Düşünüyordum O Geceye Kadar… 
Sıradan Bir Geceydi, Diğerlerinden Hiç Farklı Değildi...
Bir Önceki Gece Gibi Tüketilecek ve Ertesi Sabaha Yine Yalnız Uyanılacaktım...
Ama Olmadı...!
Gece Sönmeyen Bir Ateşe Döndü Birden... 
Delicesine Aşık Olmuştum...
Sanki Yeniden Hayata Dönmüştüm...
Soluğum Kesiliyor, Sesim Titriyordu...
Aşk Bedenimi Esir Alıyor, Beni Acizleştiriyordu...
Bir Hayal Gibi Geçip Gideceğini Sanıyordum Önce Ama Bu Kadar Yabancıyken Aşka, Bir Gecede Teslim Oldu Yüreğim...
Ve Sen Hayal Değildin, En Gerçekten Daha Gerçektin... 
O Geceden Sonra Bir Başka Yaşadım Hayatı...
Her Güne Seninle Başlıyor, Her Geceyi Seninle Tamamlıyordum... 
Pencereden Güneşle Birlikte Evime Giren Sendin...
Bir Yıldız Kaysa Gökyüzünden, Dilek Tutmak Yerine Senin Adını Söyleyen Bendim...
Adını Söylerken Sanki En Güzel Aşk Şiirini Okuyormuşum Gibi Hissediyordum... 
O Sana Geldiğimde O Gün Sana Baktığımda İnce Bir Rüzgar Esmişti Saçlarının Arasından...
Binlerce Güneş Parlıyordu Gözbebeklerimde...
Sana Dokunduğum Zaman Kendinden Geçiyordu Ellerim...
Yüreğimin İçinden Irmaklar Akıyordu... 
Sana Dokunduğum Zaman Nefes Alamıyordum, Soluğum Kesiliyordu...
Sana Dokunduğum Zaman Boyut Değiştiriyordum... 
Gökkuşağının Bütün Renkler Yine Yeniden Yenileniyordu...
Ve Sen Gittin...!
Ardından Bahar Öncesi Soğuklar Geldi...
Bahar Henüz Gelmemişti ve Ben Yalancı Sıcağına Aldanmıştım...
Soğuktu Gidişin...!
Kardı...!
Ve Sen Geldiğin Gibi, Sessiz Sedasız Gittin...
Yokluğunun Ayazında Yandı Çiçeklerim...
Ve Ben Artık Ömrüm Boyunca Meyvesizim....!?

Kaçıyorum Artık Senden...
Senin Bulunduğun Her Yerden Kaçıyorum...
Ama Rabb'imden Tesadüfler İstiyorum...
Sana Dair Tesadüfler...
Hiç Ummadığım Anda Seni Karşımda Görmek için Du'alar Ediyorum...
Caddelerde Gezerken Seni Karşımda Görerek O An Gözlerinde Hissetmek İstiyorum...
Yüreğimi Yakan Özlemi Ansızın Senin Söndürmeni, Ellerimde Sıcaklığını Hissetmeyi, Anılar Arasında Bıraktığım Manaları Yeniden Gözlerinde Manalandırmak İstiyorum...
Senin İsmindi Mutluluğun Eş Anlamı...
Gülüşündü...
Bakışındı Sevginin Ispatı...
Gidişinle Yitirilen Bunca Değerdi Geçmişe Sığdırılan...
Şimdi Hepsi Birer Boşlukta...
Senin Gittiğin Yolda Kırıntıların Arasında...
Ne Kadar Çaba Harcasamda Yokluğunla Dolu Manasını Kaybeden Kelimelerim...
Çelişkilerle Dolu Yüreğim...
Gitti Gelmez Diyen Beynim...
Ağlama, Aşktı Yaşadığın Diyen Kalbim Var... 
işte Böylesine Yaşanılan Bir Fırtına içimdeki
Kaybettiklerime Yakılan Yasın Yağmurları Gözlerimdeki...
Şimdi Sessiz Feryatlarımda Gizli Hasretim...
Çaresizliğin Adı Şimdi Sensizliğim...
Hayalinin Sahteliği Acılarım...
Safca Sevgiye İnanmak Şu An ki En Büyük Dileğim...
Oysa Gidişinle Yitirdim Ben Aşka Olan Inancımı...
Senin Ellerinde Kaldı Saflığım...
Şimdi Sessiz Çığlıklarla Kör Karanlıktayım...
Kaybettiğim Değerleri Geçmişten Almak İçin Çaresiz Çırpınışlardayım...
Hani Son Bir Kez Olsun Baksaydım Gözlerine... 
Yüreğim Haykırsaydı O An Sevgisini Sana...
Son Kez Fısıldasaydım Kulağına Sevda Sözlerini, Sonra Gitseydin,
Gözlerime Bakarak, Yüreğimle Vedalaşarak Gitseydin...
En Azından Aklımda Sorular Kalmazdı... 
Neden Gitti Diye Acabalarım Olmazdı....
Belki Döner Diye Teselliler Uydurmazdım Kendime... 
Gitti Derdim 
Vedasını Edip Çekip Gitti...
Ve Bu Sevda İşte O An Bitti Derdim... 
Susardım...
Yüreğime Susmayı Öğretirdim O Zaman...
Vedasız Terkedişinle Ağlayan Yüreğimi Belki O Zaman 
Gidişine İnandırabilirdim...
Bak O Gidiyor...
Sana Dair Ne Varsa Kendinde ve Yüreğinde Onları Senin Ellerine Bırakıp Çekip Gitti Derdim...
O Zaman Susar ve Gidişine Boyun Eğerdim...

İşte Bu da Son Elveda...!
Her Şeyin Tükendiği Yer Burası... 
Artık Ne Hayal, Ne Ümit Ne de Umut...
Hiç Bir Şey Kalmadı... 
Her Şey Boş Artık... 
Bitti, Yalan Oldu...
Sanki Hiç Yaşanmadı... 
Sadece Hayaldi...
Rüyaydı... 
Uyandık Ve Bitti...
Peki Nasıl Alışılır?
Nasıl Unutulur?
Bunun Cevabı Yok Henüz Bende... 
Dedim ya Benim İçin Her Şey Bitti... 
Ne Yaşamak Hevesi Var İçimde Ne de Varolmak Gibi Bir Çabam...
Hiç Bir Şey Yok Artık...
Gün Gelirde Pişmanlık Duyulursa Bu Ayrılıktan Ne Olacak Peki Hiç Sordun mu Kendine?
Ben Sordum...
Hemde Defalarca...
İşte Cevap...!
Belki Ben Olacağım Pişman Ama Sen Asla Olmayacaksın...! 
Onun İçin Rahat Ol...! 
Korkma...! 
Kimseyi Düşünme...! 
Yalnızca Kendin İçin Yaşa...
Yarınların İçin Yaşa...
Evetttt Benden Bu Kadar...
Ben Yokum Artık Hayatında... 
Ama Üzülme Sakın...! 
Benden Başka Herkes Yanında... 
Bununla Teselli Ol...
Şöyle Dön ve Bak Bir de Bana...
Neyse Vedaları Hiç Sevmem...!
Sadece Şunu Diyeyim...
Allah'a Emanetim Ol...
Her Şey Gönlünce Olsun...
Olur Ya Hani Bir Gün Ben Aklına Gelirsem, Elini Kalbine Koy... 
Sen İstemesen de Senin Yetimin Hep Orada Olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.