20 Kasım 2016 Pazar

Başka Bir Sevda Girmeyecek Koynuma...

Hüzünlü Bir Gün Daha Geçti...
Gece Başladı...
Sen Yoksun Yüreğim Titriyor... 
Hayallerim Yarım Düşüncelerim Yorgun...
Hüsrana Uğrayan Gönlüm Aşk Acısı Yaşıyor...
Cam Kırıkları Yüreğimi Parçlanıyor...
Kahırla Anıyorum Hayal Kırıklıklarımı...
Nasılda Acıyor İçim... 
Yorgun Şehir Benimle Beraber Gözyaşı Döküyor ve Gece Biraz Daha Yasa Bürünüyor…
Üzerime Hüzün Yağmurları Yağıyor...
Islanıyorum Hüznümce...
Güneş Her Gün Biraz Daha Esirgiyor Sıcağını Tenimden, Daha Bir Üşüyorum Bu Aralar...
Onlarca Acı Var Yüreğimin İçinde... 
Sevgim Can Çekişiyor Gözlerimin Önünde ve Ben Parmağımı Dahi Oynatamıyorum Bu Felçle.. 
Gittikçe Uyuşuyor Her Yanım, Ağırlaşıyor Gün ve Gece... 
Sonra Bir Gurbet Başlıyor Benliğimde...
Huzursuzluğumun Cam Kırıkları Kesiyor Her Yanımı... 
Canım Kanıyor...
Hissettiğim Hiç Bir Şey Yok...!
Şaşkınlığındayım Olanların... 
İçimde Bir Garip Hal Var Aslında... 
Hiç Bir Kitapta Yer Almayan Bir Tarif Gibi... 
Bu Yazıyı Sana Yazıyorum Bir Günün Ardından... 
Seninle Dolu Ama Bir O Kadar da Senden Uzak Geçen Bir Günün Ardından...
Anlatamıyorum Aslında... 
Binlerce Şey Yazmak İstiyorum Sana Şu An...
Tarifsiz Bir Heyecan İçimde... 
Sana Ne Yazsam Diye Düşünüyorum, Sonra Yaz Diyorum Sadece... 
Her Gece O’nun Hayali İle Uyuduğunu Yaz Diyorum Kendime Ya da Gece Yıldızların Titrettiği Issız Odamda O’nun Tenini Düşlediğini Yaz Diyorum... 
Yetmez Diyorum Devam Et... 
Ellerin O’na Dokunacakmış Gibi Yarışsın Birbirleri İle O’na Yazarken Sevdiğini Yaz O’na Diyorum Kendime...
Sabah Gözlerini Açmadan Daha Dünyaya Uyanır Uyanmaz Aklına Geldiğini Yaz Ya da Gördüğün Rüyalarda O’nun Olmasını Ne Kadar İstediğini Yaz...
Hayatında Tek İstediğinin O Olduğunu Yaz Diyorum... 
O’nu Çok Ama Çok Sevdiğini Yaz...
Yaz Diyorum, Sadece Ama Sadece Yaz... 

İçim Acıyor Suskunluğumu Biriktirdikçe Gönül Çekmecemde...
Bu Şiire de Sığmayacak Biliyorum Yüreğime Sığmayan Zorlu Sevdam...
Boş Ver Sorma Nedenini...! 
Bu İlk Değil ki Benim Gökyüzü İle Yarışırcasına Böyle Hırçınca Ağlamam, Şimşek Şimşek Parlamam...
Ne Zor Bilir misin? Dar Vakitlerde Sana Sevdamı Anlatmaya Çalışmak...
Noktasız Cümlelerimle Dizilmek Mısra Mısra Yoluna…
Seni Düşünmek ve Sensizliği Yaşamak...
Kelimeler Sıralanırken Dilimde Bunu Sana Anlatamamak Ne Zor Bilir misin?
Şimdi mi?
Sensizliği Dinliyorum Ayışığı Dolan Odamda... 
Yokluğuna Susmuşum...
Kirpiklerime Sarılmış Gözyaşlarım... 
Hasret Vurulmuş Gecenin Ayazında... 
Masalsı Rüyamı Fısıldarken Saçlarıma Dokundu Sevginin Hüznü Gözlerin Değdi Gözlerime... 
Asi Bir Sevda Gibi Yüreğim Islandı... 
Suskular Demliyorum Yokluğunun Gölgesinde... 
Adın Düşüyor Dudaklarıma... 
Sabahlara Uyanmak Varken Kollarında Sensiz Bir Mavilik Sarılıyor Bedenime...
Kapatıyorum Gözlerimi...
Özlemim Haykırıyor, Yollar Ürperiyor Çığlıklarımdan...
Karanlık İniyor Masumca Odama... 
Hüküm Giyiyor Yüreğim Yüreğine... 
Avuç İçlerimde Büyüyor Gece... 
Doluyor Gözlerim Ağlamakla...
Açık Kalmış Penceremden Sessizce Süzülüyor İçeri Hüzünsü Bulutlar... 
Takvimler Sensizlik İkliminde Takılı Kalmış...
İçimde Sensizliğin Hüznü, Yüreğim Can Çekişiyor…
Cam Kırıkları Batıyor Ayaklarıma... 
Yollara Baktıkça Gecelerin Zindan Karanlığı Daha Çok İşliyor Beynime…
Sözler Diziliyor Boğazıma...
Susuyorum Derinden ve Sessiz...
Rüzgarın Savurduğu Bulutlar Gibi Savruluyorum Şehirden Şehire...
Islak Bir Yağmur Zamanı Islanıyorum... 
Damlalar Vuruyor Yüzüme...
Kan Revan Gözlerim Suda Boğuluyor...
Yüzümde Sürgün Bir Gece Başlıyor...
Sahipsiz Mevsimlerin Karanlıklarından Kar Düşüyor Saçlarıma...
içimden Nefesine Sarılmak Geçerken Yasaklı Hayallerin Girdabında Yok Oluyorum... 
İçimde Çığ Gibi Büyüyen Bir Haykırış Var...
Duyuyor musun? Sevda Kokusu Var Bu Şehirde...
Sen Yoksun Ya Ay Bile Karanlık Gecemde...
Hasretin Kabuk Bağlamış Biçare Yüreğimde...
Deniz Bile Coşmuyor, Sensiz Dalgasız, Durgun...
Koyu Siyah Gecenin Koynunda Uyurken İnsanlar Uykusuz ve İsyanlardayım...
Yine Ağlamaklı, Yine Üzgünüm...
Dar Geliyor Dünya...
Nefesim Boğazımda Bir Yumru... 
En Deli Mavilere Muhtaç Gönlüm...
Sesimin Tınısı, Ellerinimi Büyüsü İle Buluşuyor Yüreğim...
Yürekte Mürekkeple Kalem Var...
Harfler Kelimelere Kelimeler Satırlara Dönüşüyor...
Aklım Seni Çizip Gözlerinle Buluşuyor...
Damla Damla İniyorsun Geceme...
Hasrete Umut Oluyorsun İçime...
Damla Damla Düşüyorsun Yüreğime ve Sana Ait Bu Şiir Dökülüyor Yürek Kalemimden...
Sana Sığınmak İstiyorum...
Ruhumda Yanan Ateşi Ellerinde Söndürüp Yüreğimi Yüreğine Dökmek İstiyorum...
Soru Sorma...! 
Yargılama...! 
Hele Hele Hiç Ayıplama...! 
Gözlerimde Akıtamadığım Gözyaşlarım Sığmıyor Bu Kente...! 
Feryat Figan Ağlıyor Ruhum... 
Ürküyor Düşüncelerim Karanlıkta...
Çaresizim...! 
Titrek Bedenim... 
İnliyor Geçmeyen Bekleyiş Saatlerim...
Durmuş Akrep Yelkovanın Peşinde... 
Düşüncelerden Ağırlaşmış Başım... 
Usul Usul Yağan Yağmur Var Gökyüzünde...
O Yağmurda Senle Islanmak Var Düşümde...
Çaresizlikten Dolmuş Gözlerim....
Gecenin Bir Yarısı Sessiz Çığlıklar Kulaklarımda... 
İçim Üşüyor...
Titriyor...
Düşlerimden Çıkıp Geldin Sanıyorum...
Sıcaklığını Hissediyorum Avuçlarımda...
Ellerini Hissediyorum Saçlarımda...
Seni Duyuyorum Kalbimde ve Ruhumda... 
Seni Anıyor Sana Kanıyorum Her Yudumda... 
Seni Sarıyorum Geceleri Uykumda... 
Seni Buluyorum Umudum da...
Seni Sürünüyorum Tenime Her Yerim Sen Kokuyor...
Seni İçiyorum Gözlerimle Gözbebeklerim Gülüyor...
Seni Çekiyorum İçime Ciğerlerim Nefes Alıyor...
Seni Seviyorum Her Anımda Yüreğim Hep Seni Taşıyor...
Sen Olmasan da Yanımda Ben Mutluyum Koynumdaki Kokunla...
Sen Aşksın, Sen Mutluluksun...
Sen Yanımda Yoksun, Başka Kollarda Uyanıyorsun Ama Olsun Sen Tek Bir Kalpte Taşınıyor Tek Bir Sevdada Yaşatılıyorsun
Her Doğan Günde Hayata Gözlerimi Sen Açtırıyorsun...
Bana Ne Güneş Doğsun Doğmasın, Her Sabah Bana Sen Doğuyorsun...
Damarımda Kan Yerine Sen Akıyorsun...
Sevdan İçimde, Coşup Coşup Çağlıyorsun Yüreğimde... 
Gözlerimde, Dudağımda Sen, Hep Sen Oturuyorsun... 
Sen Yüreğime Düşmüş Aşk, Gözlerime Işık, Tenime Yapışmış Sevda, Bedenime Sardığım, Sarmaladığım, Hayatıma Aldığım Tek Sevdasın Yaşadığım Hep Yaşayacağım...
Hep Sen Olacaksın, Aşk Diye Hep Seni Taşıyacağım...
Sevdan Varsa Yüreğimde Ben Yaşarım...
Geçmişim Sensin Geleceğim Sen...
Başka Bir Vuslat İstemem...
Eğer Sen Yoksan Başka Bir Sevda Girmeyecek Kalbime...
Başka Koku Sinmeyecek Koynuma...

Kokunu Saklayıp Yastığa İçmeden Sarhoş Olmak, Tam Seni Kaybettim Derken Her Seferinde Yüreğimin Tam Ortasında Seni Bulmak, Gözlerine Bakıp Seni Seviyorum Derken Yüreğimin Tirtir Titremesi, Kör Karanlık Katran Karası Gecelerde Hayalinle Sevişmek, Kar Altında Açan Kardelen Cesaretiyle Sana Gelmek, Yüreğinde Açabilmek, Yağmurun Toprağa Toprağın Suya Suyun Denize Denizin Sahile Sahilin Dalgalara Dalgaların Yakamozlara Yakamozların Aya Sevdası Gibiymiş Seni Sevmek...
Dinlediğim Şarkılarda, Yazdığım Şiirlerde 
Ettiğim Du'alarda Sana Gelmekmiş Seni Sevmek...
Aldığım Solukta Her Seferinde Ta Ciğerlerime Seni Çekmekmiş Seni Sevmek...
Doğan Her Güne Senin Hasretinle Uyanmakmış...
Bülbülün Güle Duyduğu Aşkla Su Kadar Berrak, Gün Kadar Aydınlık, Çöl Kadar Sıcak Bir Kalple İçine Karanlık Ulaşmamış Kar Beyazı Bir Çocuk Kalple Sevmekmiş Seni Sevmek....
Seni Sevmekten Vazgeçmedim... 
Bütün Bunları Bilmeme Rağmen, Yazdığın Tüm Senaryoları Seyredip, Oynadığın Tüm Rolleri Ezberlememe Rağmen Seni Sevmekten Vazgeçmedim...  
Seni Sevdim...
Senle Sohbeti Sevdim... 
Senle Yan Yana Oturup, Saate Bakmaya Korkarak Zaman Geçirmeyi, Geleceğin Tarihi İşaretleyip Takvimde Gün Saymayı Sevdim...
Ya Sen...! 
Korkaktın Çok Cesur Görünmene Rağmen, Anlayıp da Anlamamazlığa Gelmekse En Zoruydu...
Arkama Bile Bakmadan Kaçmam Lazım Senden, Telefonunu Silmem, Adını Unutmam Lazım Biliyorum... 
İçim Titrememeli Senli Yerlerden Gelip Geçerken Sanki Orada Hiç Olmamışız Gibi Davranmalı Biliyorum Ama Seni Sevmekten Vazgeçmedim, Vazgeçemiyorum... 
Hak Etmediğin Halde Seni Seviyorum... 
Yaşadığım Sürece Nefes Almam İçin En Büyük Neden Sensin...
Senin Varlığın Yüreğimde Koca Bir Hazine Yokluğın İse Kocaman Bir Kor... 
Ben Artık Kimseyi Sevemiyorum Çünkü  Sevmelerin En Güzeli Seni Sevmekmiş ve Senin Var Oluşunu Bilmekmiş...

İyice Bastıran Sensizliğim Bir Sis Gibi Çöküyor Beynime...
Çok Canım Yanıyor...'
Zamanın Tik Takları Beynimde Uğuldarken Alevlere Uzatıyorum Ellerimi... 
Saf Halinden Hayaller Kuruyorum...
Susmuş Noktalarım İçinde Vurulurken Uykularım Sendeliyorum...
Yağmur Sonrası Nefesin Olan Aşkta, Siyah Beyaz Düşlerin İçinde Yaşıyorken Her Şeyi, Gecenin Uykusuzluğunu Taşırken Bedenim, Baktıkça Sen Olurken Yaşam, Ölürken Nefesinde, Sana Ait Her Şeyde, Hayatımda Sen Kayıtlısın...
Bebeğin Uykusundaki Tebessümü Kadar Saftı Sana Sevdam..
Yoktu Gelecekten Bir Beklentimiz, Bir Yudum Sevda İçecektik...
Şimdi Sol Yanımda Kanayan Yara Kangren Olmuş Ne Fayda...
Kesip Atmak Var Ama Candan Kolay Vazgeçilmiyor İşte Anla...
Gidenin Ardından Bakmak Çok Zormuş Sevgili...
Gitmek Çok mu Kolaydı Anlatsana...!
Elimde Sevdam Gibi Tükenen Son Sigaram Her Nefeste Seni Çekiyorum Canıma...
Kaç Baharsız Mevsim Geçecek Bilinmez Ama Sen Beni Yaşıyorum Sanma...
Öyle Bir Boşluk ki Yokluğun Çöllerde Yapayalnız Gibiyim...
Kum Taneleri Özlemin Sevgin Susuzluğum...
Dudaklarımda İzleri Var Dudaklarının...
Ne Zaman Dokunsam Kıyamet SancılarıTetikliyor Acılarımı...
Kurşun Kurşun Dökülüyor Gözlerime....
Hiç Bıkmadım Aramaktan Seni...!
Karda, Kışta, Yağmur da Sıkıldığım Anda Aklımdaydın...
Göremesem de Seni Ne Gam Sen Hep bBnimleydin...
Hiç Bıkmadım Düşünmekten Seni...!
Düşümdeydin...
Kapandığı Anda Gözlerim Seninleydim...
Hiç Bıkmadım Sevmekten Seni...!
Dirensen de Her Seferinde Bir Başka Şekilde Sevdim Seni...

Şimdi Çok Yorgunum Sevgili...!
İçimi Delik Deşik Eden  Yüreğimi Eriten Körebe Saklanışlarında... 
Sesim Soluğum Kesildi... 
Sessizliğin Şarkısını Ezberledi Yüreğim... 
Her Adımda Tüketiğim Bir Ömrün Doruğundayım... 
Bir Adım Atsam Çığ Düşecek Ömrüme...
Denizlerce Çoğalıyor Umutsuzluğum...
Yüzü Gülmüyor Kimsesizliğimin... 
Her Kaldırıma Düşerken Gölgen Seni Özlediğim Kadar Gel Bana... 
Yüzünde Söksün Şafak...
Kollarının Parmaklığına Hapset Beni...
Özlüyorum...! 
Sensizliğin İçinde Senle Yaşıyorum Özlemi... 
Bazen Rüyalarıma Alıp Götürüyorum Seni Bazen de Şiirimin İçine Hapsediyorum... 
Ne Yaparsam Yapayım Yine de Özlüyorum Seni...! 
Hiç Beklemediğim Kadar Gel Bana Bu Gece... 
Gönlünün Parmak Uçlarına Basarak Poyrazdan Esen Sabah Yeli Misali Gir Koynuma Usulca... 
Dokunamayacak Kadar Geç Tenimden Yaşanası Öpüşlerle… 
Bana Gel de...
Çağır Beni Dönüşü Olmayan Bu Yoldan... 
Beklediğini Söyle Sevgili... 
Söyle ki; Kaysın Toprak Ayağımın Altından... 
Hüznüm Bitsin Bu Ayrılıktan... 
Küçük Bir Çocuk Gibi Çıldırayım Mutluluktan... 
Bana Sev De Sevgili...
De ki Sunayım Sana İçimdeki Aşkı Bir Nehir Coşkusunda... 
Vereyim Sana Sevgilerin Ölümsüzünü, Tutkuların En Güçlüsünü... 
Kalbimde Sana Ayrılan Ne Varsa Vereyim Hepsini Sana... 
Bana Kal De Sevgili... 
Yaşadığımız Bir Günün Hatırı İçin Ellerimi Tut ve Bırakma... 
Sarıl Sıkıca Bedenime...
Gözlerime Bak Eskisi Gibi... 
Onlarda Anlatsınlar Bana Kalmam Gerektiğini...
Bilsin Herkes Bunun İçin Neler Vereceğimi...

Bu Kadar Uzaklığa Rağmen Nasıl Seviyorum Seni Bir Anlatabilsem... 
Yüreğime Sığmaz Oldun Artık... 
Dar Geliyorsun Bu Bedene... 
Dar Geliyorsun Ruhuma...
Seni İstiyor Her Hücrem... 
Seni Çağırıyor...
Sen Diyor Sen...!

Olmuyor, Sensiz Yapamıyorum... 
Alışamadım Yokluğuna Hep Acı Çekiyorum...
Anlamıyor, Söz Dinlemiyor Sensizliği Yaşamak, Ayrı Kalmak İstemiyor Bu Yürek...
Kavuşmak İstiyorum Ben Sana...
Dizlerinde Uyamak Seninle Uyanmak Sarılmak İstiyorum Sana Doya Doya...
Güneşim Sensiz Doğmuyor...
Günüm Geceme Karışmış...
Saatler Geçmek Bilmiyor...
Sensiz Tadım Tuzum Olmuyor...
Rengarenk Nurum, Bir Kerede Beraber Doğalım Elele...
Mavi Günler Düşleyelim Seninle...
Mavi Sevda Olsun Adımız...
Bir Ses İstiyorum Senden Yana Bir Koku İstiyorum Benden Yana...
Senden Bir Ses, Bir Renk İstiyorum Bu Yana...
Gel Desen Bana Gel Desen Ruhuma İşleyen Sesinle Bana Gel Desen... 
Senin Olanı Benden İstesen...
Sen Her Şeyim, Bana Gel Desen Biliyor musun Neler Olacak?
Ömrümün Sonbaharında Bahar Çiçekleri Açacak, Saçılacak Dört Bir Yana Rengarenk Güller... 
Mutluluk Çığlıkları Atacağım Ekseninde... 
Seninim Geldim! Feryatlarım Kaplıyacak Evreni...
N'olur Bana Gel Desen...
Benimsin Kadınım Desen...!

Hüzün Yüklü Bulutlarımdan Yağmur Gibi İçime Akıttığım Gözyaşlarımı Artık Gör... 
Sana Olan Duygularıma Kayıtsız Kalma...
Kendi Dünyamda, Hayallerimle Yetiştirip Büyüttüğüm Sevgimi Öyle Hoyrat Davranıp N'olur Harcama... 
Yalvarırım Sahip Çık Sevdama... 
Kucakla, Savrulup Gitmesin Rüzgarlarla...
Kuruyup Solmasın Baharında...
Dönmesin Çorak Topraklara...
Sahip Çıkarsan Sevdama Kul Köle Olurum Sana...
Nefesim Nefesin Canım Canın Olur...
Hayalinle Avunmak İstemiyorum Artık...
Gel, Yaşamıma... 
Gel, Gönlüme...
Gel, Sımsıcak Duygularıma...
Rüzgarıma Kapıl... 
Yağmurlarımda Islan... 
Dudakların Dudaklarıma Dokunduğunda Ellerimizde Mevsimler Tutuşsun... 
Geceler Sevda Bıraksın Alev Alev Sabahlara...
Yüreğim Ol, Yüreğimi Kaçır Sevdalara... 
Aşk Ol, Aşk Bırak Düşlerinden Gökteki Bulutlara... 
Alıştığımsın...
Özlediğimsin... 
Gel Can, Gel Artık...

Seni Her An Düşünmekten, Mahşere Kadar Gelmeyeceğini Bile Bile İçimdeki Bu Sevgini Yaşamaktan Hiç Yorulmadım, Yorulmayacağım da...
Eğer Tek Bir Dilek Hakkım Olsaydı Şu Hayatta;
Yüreğini Yüreğimin İçinde, Bakışlarını, Mavi Gözlerimde Sonsuza Kadar Saklamayı, Dudaklarını Tattığım Andaki Hazla Uykuya Dalıp Rüyalarımda Seninle Olmayı, Duygularımızı Gün Batımında Dans Ettirmek İsterdim...
Gözlerimde Kaybolmanı, Yüreğimde Varolmanı, Tenimde Gezinmeni, Sevgimle Bütün Olmanı İsterdim...
İsterdim ki, Her Uyanışımda Nefesinin Sıcaklığı Olsun Boynumda...
Dudaklarının Ilıklığı Olsun Yanaklarımda...
Parmaklarının Dokunuşu Olsun Tenimde...
Ve isterdim ki, Uyandığım Her Sabah Senin Kalbinin Benim Kalbimle Birlikte Atışını Hissedebilmek ve Kalbimizin Sesiyle Günün Heyecanını En Baştan Yaşamak İsterdim...
Avuçlarıma Almak İstiyorum Ellerini...
Almak ve Yüreğinin Sıcaklığını Avuçlarından Anlamak İstiyorum...
Düşüncelerinin Tek Misafiri Olmayı Diliyorum...
Sence Çok Şey mi İstiyorum?
Ama Sen Öylesin Bende...
Düşüncelerimin Sahibi, Bakışlarımın Kesiştiği Odak Noktamsın…
Ben En Çok Hislerimi Haykırıyorum Sustuğum Anlarda...
Ne Yere Sığdırabiliyorum, Ne Göğe Seni…
Şarkılarda Seni Aramak Nefes Nefes, Şiirlerde Sana Anlatmak Sevgimi Ne Güzel...
Ne Özel Sana Yazmak, Ne Güzel Her Günü Sana Yaşamak...
Merak Etme Beni... 
Ben, Bildiğin Üzere Hala Seni Beklemekteyim...
Sensizliğin Kaldırımlarında Bana Öğrettiğin Sensizlik Şarkısını Söylemekteyim... 
Tabir-i Caiz İse Bir Mum Gibi Erimekteyim... 
Merak Etme Beni... 
Ben Her Gece Aynı Yerde Sensizliğe Bürünmekteyim...
Şimdi Saatler Gecenin Yarısını Çoktan Geçti...
Odamda Duvarlarım Senin Hayalinle Süslü Tıpkı İçim Gibi...
Yüzümde Seni Sevmenin Verdiği Tebessümle Sana, Senli Düşlere Yatıyorum... 
Seninle Düşlere Niyet Ettim...
İyi Geceler Bir Tanem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.