23 Ağustos 2012 Perşembe

Bir Yolculuk ki...!

Yüreğimdeki Yangına İnat Titriyorum...
Volkan Oluyorum Hiçbir Yürekte Saklanması İmkansız...
Aniden Sarsılıyor ve Sen Hıçkırıyorum...
Kahır Oluyor...
Gözyaşı Doluyor...
Yokluğunda Boğuluyorum...
Elimde Senden Kalan Yazmaya Tükenmiş Kalemim...
Yüreğimden Kopan Volkanlar Mürekkebim...
Karalıyorum...
Dağ Gibi Karalıyorum Yananları...
Bitiyorum...!

Bugün Gökyüzü Kapkaranlık...
Yeryüzü Buz Gibi...
Dokunduğum Her Yer Ellerimi Yakıyor...
Bütün Kelimeler Öksüz Kalıyor...
Bugün Gördüğün Her Noktanın Siyaha Bürünmüşlüğü Var...
Payıma Düşeni Görmenin Acısı, İçimde Sessiz Çığlıklarım Var...
Bugün Onda Nerede Olduğumu Görmenin Acısı, Onda Bitişimin Sancısı Var...
Birilerini Arıyorum Kalabalık Arasında... 
Kimsem Yok...
Ne Geçmişime, Ne Geleceğime Dair Hiçbir Şey... 
Başkalarına Sallanan Ellere Bakıyorum... 
Ve Başkalarının Gözyaşlarına Karışıyor Gözyaşlarım... 
Bende Sallıyorum Ellerimi ve Bir Yandan da Kaçırıyorum Bakışlarımı...
Hadi Son Bir Kez Daha Diyorum İçimden... 
Hadi Son Bir Kez Daha Bırak Gözyaşlarını...
Savur Yağan Yağmurla Karıştır... 
Aksın Varsın Sana...
Seni Bulsun ve Sana Yağsın Günlerce... 
Bir Ömür Boyu Uzunluğunda Seni Anlattım Beyaz Kağıtlarıma...
Her Nekadar Seni Anlatacak Kelime Bulamasamda Bir Aşk'ı Harflerle Adadım Yoluna...
Seni Anlatmaya Çalışsamda Yine ve Yeniden Başaramadım Bunu Üç Beş Satırla...
Üzgünüm Seni Ben Yapamadım...
Ben Hep Sana Ağladım Sana Yağdım Yağmur Olup... 
Elveda Diyemedim Ama Merhaba Diyebilirim Belki Döndüğümde... 
Ama Seni Bıraktığım Gibi Bulabilirsem...
Ya da Dönebilirsem...! 

Ağlamak Acımı Hafifletmiyor...
Adını Anmamak Unutturmuyor...
Seni Görememek, Sesini Duyamamak Sevgimi Bitirmiyor... 
Ben Ne Kadar Kaçsamda Senden ve Hayalinden...
O Beni Her Yerde Yakalıyor...
Bu Yolculuğa Çıkarken Sana Ne Anlatayım Sevgili? 
İçimdeki Acıyımı? 
Kalbimdeki Bıçağımı? 
Yokluğunda Duvara Astığım Kanlı Gözyaşlarımı mı? 
Yoksa Yüreğimdeki Özlemi, Hasreti mi?
Ben Sana Tutkundum...
Her Şey Sen Kokuyordu...
Düşlerim, Acılarım, Sevgim, Ellerim Vücudum Hepsi Sen Kokuyordu... 
Gittiğim Yerlerde Baktığım Gözlerde Hep Seni Görüyordum...
Sen Olmuştum Ben Tamamen... 
Sen Dokunmadanda Hissediyordum...
Senle Konuşmadan da Anlayabiliyordum...
Bana Sözlerle Anlatman Gerekmiyordu... 
Her Nefes Alışta Senin Boşluğunun Doldurulmaz Olduğunu Anlıyordum...
Şimdi Her Şeyi Sadece Yüreğimdeki Seninle Yapıyorum...
Onunla Avutmaya Çalışıyorum Kendimi...
Onunla Gidiyorum Heryere...
Senin Bedenin Olmuş Olmamış Ne Farkederki?
Bak Yine Elimi Uzattım Sana...
Nefes Alamıyorum Anla!
Ölecek Yoksa, Gel Sahip Çık Şu Cana...
Tenin Tenime Değdiğinde Can Gelecek...
Sen Gelmezsen, Azrail'e Can Verecek...
Gel N'olursun!
Belki de Bu Gözler Seni Son Defa Görecek...!!!

Sen! 
Bu Aşk'ın Haylaz Çocuğu...
Hep Bir Diken Bulunur Sende...
Büyük Bir İştahla Kanatmak İçin Düşlerimi...
Gül Yapraklarım Hırpalanmış Ellerinde...
Buz Gibi Zalim Bir Mevsime Savrulurken, Sürgün Edersin Ağlayan Yanımı...
Sen Bende Kabuk Bağlamaz Yara...
Dur!
İncitme Daha Fazla!
Düşerim Uçurumlara Yüreğimde Sen...!

Sevgili!
Eğer Anlatabilseydim Anlardın...
Anlatamadım!
Sen Sutsun...
Çok Şey Anlattın Aslında Sustuklarında...
Biliyorum Gitmen Gerekliydi...
Gitmen ve Beni Silmen Gerekliydi...
Eskiden Vazgeçilmezindim...
Şimdi Vazgeçtiğinim...
Kırgın Değilim Sana...
Olamam da...
Mutlu Ol İstiyorum Hep...
Gözlerinin Taaa İçi Gülsün...
Sen Beni Anmasan da...
Hatırlamasan da...
Unutsan da...
Her Şeyin En Güzeli Seninle Olsun...

Ben Hep Terk Edilen... 
Ve Çaresizliğin Girdabında Kendini Yok Oluşa Doğru Sürükleyen Yok Oluşun Eşiğindeyim... 
Sonu Belli Olmayan Bir Yoldayım...
Çaresizim, Yalnızım, Sensizim Kurtuluşu Yok...
Seni Böylesine Delicesine Sevmekle...
Hasretin Acısını...
Bendeki Kalp Ağrısını...
Tendeki Ten Yangısını...
Hepsini Hakettim...!!!

Korkuyorum Aşk... 
Aşkına Acemiyim! 
Damlaydın Göl Odun... 
Denizdin Okyanus Oldun! 
Sırılsıklam Oldum Ey Aşk! 
Daha Fazla Üstüme Gelme, Yüzme Bilmiyorum...! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.