29 Ağustos 2012 Çarşamba

Çok Derine Vurmuşsun Sevda'nın Hançerini!

Unut Dedin!
Unutmam Dedim!
Unutursun Dedin!
Unutamam Dedim!
Unutmalısın Dedin!
Unutmamalıyım Dedim!
Unutacaksın Dedin!
Unutmayacağım Dedim!
Elbet Unutursun Dedin!
(Gözlerim Doldu) Asla Unutmam Dedim!


Gecenin Uğultusuna Yaslanmış, Bedenime Ağır Gelenleri Kelime Kelime Döküyorum Sancılarımla...
Hani Damlalara Karışıp Aksın İstersin Ya Gözlerin?
Öyle Bir An, Sana Haykırıyorum Parça Parça...
Hiçliğe Fısıldıyorum...
Zehrine Karışıyorum Yüreğinin...
Düğümlüyorum Çığlıklarımı, Kalemime...
O Yazıyor Ben Yazıyorum...
Durmuyor, Durmuyorum...
Anlatabilecekmiyim Bundan Emin Bile Değilim...
Kelimelerim Yetecek mi?
Bu Sayfaya Sığacakmı Sensizlik?
Başlık Atarım da Sonunu Getirebilir miyim Bu Yazının O Da Belirsiz!
Sen Diye Başlasam Tüm Cümlelerime, Yoksun Diye Tamamlasam Senli Cümlelerimi İlaç Olur mu Kanayan Yaralarıma?
İçimdeki Bu Sensizlik, Bu Yoksunluk, Bu Karanlık Hayaller Yansır mı Satırlara?
Kalemi Elimden Alır Almaz Yüreğim Her Kelime Yerini Bulur Sanırım Zorda Olsa Gereken Cümlede!
Sen Düşmekten Korktuğum Bir Uçurumdun...
Şimdi Uçurumdan Savrula Savrula Düşen Ben Oldum Yokluğunda...
Sen Engelsiz Yürüdüğüm Yollarımdın... 
Düz Yollarım Çakıl Taşlarıyla Doldu, Düşmekten Yoruldum!
Her Kalkış Yeni Bir Düşüşe Gebe Kaldı!
Kanayan Yüreğimi Saran Yok ki Yokluğunda...
Sen Her Gördüğümde Bana Geçmişi Hatırlatan Siyay/Beyaz Bir Resimdin...
Ne Resimlere Bakar Oldum, Nede Geçmişi Arar Oldum Yokluğunda...
Sen Şarkıları Bana Sevdiren Deli Adam, Şiirlerimin Kahramanı, Şiirleri Dilsiz, Şarkıları Issız Bıraktın Yokluğunla...
Kalemi Kırık Bir Yürek...
Hiç Dinmeyecek Bir Sızı...
Ortasında Boğulduğum Bir Sessizlik...
Tesellisi Olmayan Gecelerin Kabusu Oldu Yokluğun!
Sen Yüreğimden Çıkan Bütün Kelimelerin Sahibiydin...
Bu Aşk'ta Güçlü Olan Hep Sendin...
Ben Hep Sana Yenildim...
Hiçbir Mazeretim Yok...
Sana Yalanlar Söyleyecek Değilim...
Her Şeye Rağmen Seni Bir Günde Asırlarca Özledim...
Unutamadığım Dünlerin En Acı Hatırası Sensin...
Korkuyorum Aslında Unutursam Diye...
Korkularıma Yenik Düşüp, Bir Köşede Ağlıyorum Sessizce...
Sonra, Unut Diyorum Kendime...
Giden Sevdanın Esirimi Olacaksın?
Sevdasınn Arkasından Bakan İhtiyar Bir Gönüllemi Kalacaksın!
Aynalarda Buluyor Bakışlarım Beni...
Dizlerimin Bağı Çözülüyor Bir An...
Yalnızlığa Gebe Günlerin Habercisi Bir Hüzün Çöküyor Gözlerime...
Bir Korku Sensizlikle Bütünleşen...
Üşüyorumm...
Sensiz Dünyamda O Kadar Yalnızım ki!
Gözlerimde Anlamsız Bakışlar...
Yüzümde Manasız Bir Tebessüm Var...
Hiç Gelmeyeceğini Bilsemde Bekliyorum...
Ama Şimdi Gidiyorum Sevgili!
Özlemlerimde, Hasretlerimde Yanmaya Gidiyorum!
Düşlerimi ve Tüm Hayallerimi  Gözyaşlarımda Yakmaya Gidiyorum!
Yüreğimde Nefesin, Seni "Sensiz" Yaşamaya Gidiyorum!
Artık Yoruldum!
Bu Defa Giden Ben Oluyorum Senden Çok Uzaklara...
Geri Gelmelerine Kapalı Olan Adresi Meçhul Diyarlara...!
Çok Şey İstemiyorum Sevgili!
Seni "Sana" Bugünden Yazıp Yarın Doya Doya Ağlamak İstiyorum!
Seni Daha Çok Sevmek İçin...
Bu Aşk'ın Sevaplarını Sana Bırakıp, Günahlarını Sırtıma Yüklenip Suskunluğuna Boyun Büküp Gidiyorum Sevgili!
Beni, Başka Ten'lerde, Ya da Seni Anlatan Satırların Sevda Kokulu Kelimelerinde Arama Sevgili!
Beni Bulmak İstersen Ben Aldığın Nefeste...
Dokunduğun Yüreğindeyim Sevgili!
Bir Gün Beni Bulacaksın, Farkedeceksin Biliyorum!


Keşke Hayat Böyle Olmasaydı Sevgili!
Kırık Kanatlarla Uçmaya Çalışmasaydık!
Keşke Adını Haykırarak Söylemem Sonsuzluğa Kalmasaydı!
Biz Aşk'a Aşık İki Aşıktık İmkansızlık Sınırında...
Gözlerin Görmediği Sevdaya Tutsaktık... 
Sıra Dışıydık...
Özeldik...
Hüzün de Düştü Şimdi Ellerimden Tenhadayım, Üşüyorum...
Kor Ateşin İçinde Cayır Cayır Yanan Duyguları Sökülmüş Yapayalnız Biriyim...
Sessiz Sevmelere Mahkum Ettin Bu Yüreği Sevgili!
Böyle Ayazlara Vurdukca Gönlüme, İçimde Aşk'ıma Ait Kan Akacak Ama Sen Göremeyeceksin Sevgili!
Ben Her Geçen Gün Vuruldukca Ölmeye Yüz Tutacağım  ve Sen Görmeyeceksin Sevgili!
Olurda Bir Gün Sana Tek Kelime Yazmasam Bil ki Zaman Bende Durmuş Demektir!
Hayata Dair Yürek Çarpıntısı...
Acılara Karşı Direnişim...
Yanlızlığa Öfkem Anla ki Bende Bitmiştir!
Çünkü Ben Vefasız Yüreklerden Elimi Eteğimi Çektim...
Yürek Sesi İstemiyorum Artık!
Yalanla Yoğrulmuş Tatlı Sözleri de!
Bana Hiç Ait Olmayan Olmayacak O Yüreği de!
Acıyarak Anlamsız Bakan Gözleri de!
Ya da Ben Artık Böyle Bir Hayat İstemiyorum!
İstemiyorum Çünkü Yeterince Hayat Yüreğimi Kanatı!
Şimdi Ben Kendimi Akıntıya Bıraktım...
Belkide Kurtulurum Ya da Bin Parçalara Bölünürüm Kanayan Ağlayan Şu Yüreğim Gibi Kimbilir!
Zaman İçinde Biliyorum Unutulurum, Ama Sen Unutulurmusun Hiç Bilmiyorum, Çünkü Çok Sevdim Seni, Hala Çok Seviyorum...!
Yükümü Aldım Artık Gitmek İstiyorum ve Gideceğim, Gitmeliyim de Ben Biliyorum!
İnan Gidersem Adımı Sen Hiç Duymayacaksın...
Sessiz Sedası Ama Sensiz Öylece Gideceğim...
Seni Üzmeden, Huzurunu Bozmadan...
Kusursuz Sana Veda Edeceğim!
Vedam Bir Şiir Belki de Son Mesaj!
Belli Olmaz Belki de İki Damla Yaş!
Hayali Bir Öpücük, Belki de Ten'e Sıcak Bir Dokunuş!
Ya da Son Rüya Son Hayal!
Ama İnan Aklımda Olacaksın Aklında Olmasam da...
Yüreğimde Olacaksın Yüreğinde Kalmasam da...!!!
Olur da Bir Gün Aklına Gelirsem N'olur Gülümseyerek Hatırla Beni...
Tebessümle An Geçirdiğimiz O Günleri Ve Bir Zamanlar Seni Deli Gibi Seven Bu Yüreği...
Hiç Kimse Almadı, Alamazda Yerini...
Yüreğimden Asla Silinmeyecek İzlerin...
Sana Verdiğim O Resme İyi Bak Şimdi, O Gülen Gözler Artık Birer Mazi!
Yırt At Gitsin Artık Ne Anlamı Var ki!
Unuttum Ben Zaten İçten Gülümsemeyi!
Yıldızlar Gibi Parlayan O Gözler Şimdi Yağmur Yüklü Bulutlar Kadar Nemli!
Çok Ağır Ödedim Seni Sevmenin Bedelini!
Şimdi Başka Biri Alacak Yerimi...
Zamanla Hatırlamayacaksın Bile İsmimi...
Ama Son Kez, Son Kez Düşün Bir...
Sevebilir mi Seni Benim Sevdiğim Gibi?
Ve Aldırmadan Acılara, Koyar mı Ortaya Yüreğini!?
Şimdilerde Kalbimde Yaşanıyor Sonbahar Mevsimi...
Artık Çok Koymuyor Her Bulduğumda Kaybetmek Seni, Çünkü Öğrendim Ben Yalnızlığımla Dertleşmeyi ve Gidenlerin Arkasından Yağmur Misali Yaşlar Dökmeyi!
Yüreğimin En Güzel Yerinde Saklayacağım Seni...
Atmam Atamam Oradan Seni!
Ateş Olup Yaksan da Yapmam Yapamam:( Gösteremem O Cesareti:(
Kendine İyi Bak Sevgili!
Ve Sakın Arama Kaybettiklerini...
Gülümsemene Hasret Olsam da Üzülme, Sevdan Hala Yüreğimde...
Sensizlik Hiç Ama Hiç Alışılmayacak Bir İşkence...
Şimdi Aşk'a Kendi Tarafımdan Bakarak...
Gözümden Akan İki Damla Yaşla...
Seni Çok Ama Çok Sevdiğimi Tekrarlayarak Gidiyorum!
Üzülmüyorum! 
Yokluğuna Alışmak Varlığının Bedeliyse Ödüyorum Sevgili!
Hem Yüreğim Üşüyor Hem de Acıyor...
Bu Beden Sensiz Ölüyor!
İlk Defa Kaybetmenin Ağırlığı İle Yanıyorum...
İlk Defa Tüm Kalelerim Çaresizlik İçinde Savunmasız...
Hicranım Amansız Bir Düşman Gibi İki Büklüm Bırakıyor Beni...
Gözlerim Buğulu Bakıyor Ötelere...
Meğerse Çok Derine Vurmuşsun Sevda'nın Hançerini!
Ben Bunu Yeni Yeni Fark Ediyorum...
Gidişinin Darbelerini Hala En Derinden Hissediyorum...
Bu Kadar Büyük müydün Gerçekten Yüreğimde?
Yokluğunda Bana Verdiğin Onca Zararı Göremeyecek Kadar Kör Etmiş Acın Beni...
Böylesine Sevdalı mıydım Ben Sana?
Senin Çektiğin Acıyı Yüreğimde Yaşayacak Kadar Divanen miydim ?
Gitmek İçin Attığın Her Adımda Sevdanın Korları Yaktı Yüreğimi...
Seni Kendimde Yok Edebilmek İçin Yüreğimi Parçalara Ayırdım Sırf Sen Tükenesin İçimde Diye...
Şimdi Tükenmişliğin Değil Tükenmişliğim Var Ellerimde...
Parçaladığım Yüreğimi Toplamaya Yeminli Bir Sevda Var Yolumda...
Yazık ki Sevdaya Yenik Bir Geçmiş Geçit Vermiyor Bu Yeni Yolda Adımlar Atmama...
Her Sevda Cümlesini Sorguluyor Yalanlar Var mı Bu Sözlerde Diye...
Sahtelik Bu Aşk'ın Neresinde Diye Tüm Duyguları Yargılıyor...
Rüzgarda Savrulan Yağmur Damlaları Gibi Savruluyor Yüreğim...
Sensiz Geçen Mevsimlerim Kış, Günlerim Zemheri...
Umut Çırpınan Kanatlarında, Bekleyişlerin Girdaplarında Yürümüyor Savruluyorum...
Anlayacağın  Sensizliğin Hiç Bir Tarifi Yok Benim Gönül Kitabımda...
Belki Engel Olamadım Tutsaklığına Kalbimin...
Bir Bahar Esti, Bir Yel Geçti Gönlümün Beyaz Sayfalarından...
Bir Virgüldün Durakladım, Noktayı Hiç Koyamadım Senle Olan Hatıralarıma...
Seni Ne Kadar Çok Yaşamak İstemiştim...
Gidiyorsun da Hiç Bakmıyorsun Arkandan Bıraktığın Bedene!
Hiç O Ruhun O Bedene Yaptıklarına Aldırmıyorsun...
Aslında Hiç Öyle Oturup Ağlamaklı Olmazdı İçimdeki Ateş...
Ateşinle Yanıyorum Alevlerine Sığınıyorum...


Yine Yavaşça Süzüldün Gözlerimden...
Yine Alev Alan Kağıdı Suladı Gözlerim!
Yetim Kaldım Mevsimlerin Koynunda...
Şimdi Yorgun Bir Vaktin Ortasındayım Sevgili...
Seni Nasıl Özlediğimi Anlatamam!
Bu Özlem, Bu Hasret Birtürlü Barışmıyor Benimle...
Seninle Açılıp Sensizlikle Kapanıyor Sayfalar!
Kırgın Düşlerimden Uzak,  Kırgın Kalbimi Avutamıyorum Artık Canım Yanıyor! Yıkılmamak İçin Çırpınıyorum Sevgili...!!!
Göğsümün Tam Orta Yerindeki Sızıya Dayanamıyorum!
Sığamıyorum Hiçbir Yere, Tıpkı Yüreğine Sığamadığım Gibi...
Ben Nasıl Bir Sevdayı Yüreğimde Taşıdım ki Aldığım Her Nefes, Bir Sonraki Nefesin Yolunu Kesiyor ve Her Geçen Gün Yığınla Kırık Dökük Düşle Ölümü Kovalattırıyor!?
Her Yerdesin Sevgili...!
Her Esen Rüzgarda...
Her Doğan Sabahta...
Her Şarkıda Sen Varsın!
Dudaklarım Olur Olmaz Sayıklıyorsa Adını Adının Bile Geçmediği Yerlerde..
Bir Sebebi Vardır...
Bir Sebebi Var Sensizliğe Olan Tutuklu Halimin Sevgili...
Sakın Sorma Sevgili Sakın Soru Sorma...!!!
Bir Yangından Arta Kalan Küllerin Karası Ellerimde...
Acısı Yüreğimde...
İzleri Gözlerimin Neminde Saklı Sevgili!
İyi Veya Kötü, Biterdi Her Hikaye, Ama Sen Bitmedin...
Bitmeyensin...
Bu Hikayenin Adını Koyamadım...
İşte Bu Yüzden Bitiremedim, Kopamadım Bir Türlü...
Ben Yarım Kalan ve Adı Konmayan Hiçbir Şeyi Unutmam...
Unutamam...
İçimde Sızısı Kalır...
Ben Bunu Başaramadım!
Sen Yaşanıp da Bitseydin Eğer Hatrıma Gelmezdin...
İşte Seni Bu Kadar Yazılası Yapan, Yarım Kalmışlığındır...
Çok Uzaklarda, Altın Değerinde Sevdam...
Uzansam Yetişemiyorum...
Düşlesem  Hep Yanlış Çıkıyor Yanılıyorum...
Unutsam İşte Onu Yapamıyorum...!!!
Düşle Gerçek Arasında Sevdam...
Yalan mı Bilmiyorum...
Yalan Sevdalarla Örtülmüş Yüreğim Artık Buz...
Hiçbir Şey Ayırt Edemez Olmuş...
Hani "Gel" Diyorum Gidiyorsun Ya...!
Hani "Sev" Diyorum Unutuyorsun Ya...!
Hani "Bırakma" Diyorum Arkana Bile Bakmadan Gidiyorsun Ya...!!!
Sevda Yolumu Kesmiş Kayboluyorum Caddelerde...
Çıkmaz Sokağa Girmişim Farkında Bile Değilim, Yolumu Bulamıyorum...!!!
Yardım İstiyorum Senden...
Yalvarıyorum Adeta...
"Bak"  "Gör" Yardım Et Bana Yokluğunda Kayboluyorum...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.