18 Ağustos 2012 Cumartesi

Dudaklarımın Ateşi Buluşuyor Dudaklarınla...!

Seni Düşünmek...
Islanmak Yağan Yağmurda...
Hasretini Fısıldamak Esen Rüzgara...
Ve Acılara İnat Hep Seni Düşünmek Seni Yaşamak Delicesine...
Varlığını Bilmek ve Hissetmek Yüreğimin En Derinliklerinde Seni...
Aynı Şeyleri Düşünmek... 
Aynı Şeylere Üzülmek...
Aynı Şeyleri Sevmek...
Aynı Şarkıyı Söylemek...
Ve Aynı Şarkıda Ağlamak Seninle...
Seni Hayal Etmek Daha Önce Hiçbir Aşığın Hayal Edemediği Hayallerle...
Sonra Kapamak Gözlerini Bütün Yalanlarına Dünyanın...
Gözlerini Düşünmek ve Yavaş Yavaş Erimek Bakışlarının Sıcaklığıyla...
Sonra Nehir Olup Sana Doğru Akmak ve Getirmek İçimdeki Biriken Seni Sana...
Seni Yazmak Dünyanın Bütün Dillerinde...
Hiçbir Şairce Kullanılmamış Kelimelerle...
Ve Sevmek Seni
Mahzun Bir Çocuk Kalbiyle...
Ve Dokunmak Dudaklarına...
Sonra Öpüşmek Seninle...

Gözlerimi Kapatıp İçime Çekiliyorum... 
Dudaklarımın Ateşi Buluşuyor Dudaklarınla... 
Çırpınıyor Yüreğim... 
Sensizliğin Yükü O Kadar Ağır ki! Taşıyamıyorum... 
Birbiri Ardı Sıra Sıcacık Yağmurlarım Dökülmeye Başlıyor Sana...
Hayatımın Uslanmaz Ruhuna, Tatlı Belasına... 
İçimde Ipıslak Oluyorsun Sevdamın Ateşiyle... 
Nasıl da Kuşatmışsın Beni Sevginle, Ruhunla, Sesinle, Arkadaşlığınla, Dostluğunla...
Öyle Tatlı Bir Kuşatma ki Bu Çıkmaya Çalışmıyorum... 
Hiç Savunmam Yok Bilesin! 
Her Şeyimle Teslim Oluyorum Sana... 
Teslimim İşte Teslimim Gel ve Al Beni... 
Sana Sakladım İçimdeki Sonsuz Sevgiyi... 
Hayata Dair Yaşanabilecek Bütün Heyecanlarımı... 
İçimden Dışarıya Taşan Deli Sevinçlerimi... 
Sana Sakladım Demlenmiş Hüzünlerimi... 
Hadi Canıma Can Katan Sen... 
Gel ve Al Beni... 
Sıkıca Tut Ellerimden... 
Gönlüne Gönlümü Koy...
Ve Götür Beni Buralardan... 
Kalk Hadi!
Derin Bir Sessizlik Bırakarak Terk Edelim Bu Yıkık Dökük Şehri...!

İçimde Saklıyamıyorum Artık Seni...
Dilimi Tutsam Gözümden Taşıyorsun...
Gönlüme Sığmıyor Gülüşün Adın...
Hayalin Göz Kapaklarımda Dönüyor...
Ama Artık Yetmiyor!
Sadece Kendimde Yaşatmak Hayalinle Yetinmek Yetmiyor!
Gözyaşımdan Tebessümümden, 
Her Yanımdan Sen Dökülürken Bunlardan Bi Haber Olmansa Canımı Acıtıyor!
Hem de Çok Acıtıyor...!
Neredesin, Kimlesin Hiç Bir Fikrim Yok... 
Umrumda da Değil Zaten!
Ben Sadece Yanında Olmak İstiyorum... 
Gözlerinin İçine Bakıp Seni Ne Kadar Çok Özlediğimi Defalarca Söylemek İstiyorum...
Yokluğunun Ne Kadar Zor Olduğunu... 
Saatler Geçmek Bilmezken Günlerin, 
Haftaların,
Hatta Ayların Nasıl Geçeceğini Bilmediğimi Söylemek İstiyorum...
Ben Seninle Uyumak, 
Yeni Güne Kollarında Uyanmak İstiyorum...
Sadece Sarılarak Kalbimi Durdurabileceğini,
Ve Tek Bir Sözünle Beni Yeniden Hayata Döndürebileceğini Bilmeni İstiyorum...
Beni Defalarca Öldürüp Yeniden Hayata Döndürmeni İstiyorum...! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.