28 Ağustos 2012 Salı

Sensizliğin ve Senin Çıkmazındayım!

Issız, Donuk ve Karanlık!
Seni Aradı Gözlerim O Karanlıkta Ama Sen Yoktun!
Feryad Ettim Sesimi Duy Diye Ama Duymadın!
Elimi Uzattım Karanlığa Belki Görüp Tutarsın Diye Ama Tutmadın!
Yalnızdım, Ağladım Hiç Durmadan Ağladım...!!!
Neden Her Karanlık Çöküşünde Geliyorsun Aklıma?
Davetsiz Misafir Gibi Neden Sürekli Uğruyorsun Yanıma?
Neden Alıp Gidiyorsun Beni Sonu Olmayan Ufuklara?
Aradığım Ne Olursa Olsun Neden Sonunda Bulduğum Hep Sen Oluyorsun?
Neden Hep Yanağımdan Süzülüp Göğsüme Düşüyorsun?
Düştüğün Yeri Neden Yakıp Yıkıyorsun?
Nedenn...
Nedennn...
Nedennnn!?
Dur! Bende Kal Desem Durmuyorsun!
Biliyorum ki Gideceksin!
Oysa ki Kalsan, Bir Dinlesen Yüreğimi...
Bir Dinlesen İçimdekileri...
Bir Dile Getirebilsem Herşeyi...
Bir Anlatabilsem Söyleyemediklerimi, Anlatamadıklarımı...!!!
Bilsen Sanki Ne Değişecek ki?
Sen Gitmek İçin Gelmemiş miydin Sanki Bana?
Can Yakacak Birini Ararken İlk Canını Yaktığın Ben Değilmiydim ki?
Sahi Söylemedin Hala Niye Gelmiştin Sen Bana!?
Sana, Sevgine Nasıl Muhtaç Olduğumu, Sensiz Ne Halde Olduğumu Görmek İçin mi Gelmiştin?
Yoksa Ben Unuttum! O'da Unutmuşmu Diye Geldin!?
O Zaman Bak Gözlerime! Onlar Anlatsın Sana...
Dahası Eğer Bakmasını Bilirsen Yüreğime Bakıver, O Daha Güzel Anlatır Sana!
Biliyor musun!? Sensiz Başaramadım, Tutunamadım Hiçbir Yere!
Sen Gittin Ya! Ben Öldüm!
Ruhum Ayrıldı Bedenimden!
Ondan Olsa Gerek Sadece Susuyorum!
Sana Değil Bu Sitemim, Ben Yanlış Zamanda Yalan Olan Seni Sevmişim ve Ölmüşüm!
Ben Sadece Bir Kez Olsun Dokunabilmek İstedim Yüreğine...
Gözlerinden Bir Kez Geçebilmek İstedim!
Bir Kez Olsun Dokunabilseydim Yüreğine...
Bir Kez Olsun Gözlerinde Kendimi Görebilseydim...
Bir Kez Olsun İsmimi Senin Sesinle Duyabilseydim, Ölmeyecektim!
Oysa Ben Hep Senin Başkasıyla Alıp Verdiğin Nefesini Kıskandım!
Sana Bir Nefes Kadar Yakın Olmak İstedim...
Yüreğimdeki Varlığını Bilmenden Çok, Yüreğinde Var Olmak İstedim...
Hayatımdaki Anlamını Bilmenden Çok, Hayatında Bir Anlamım Olsun İstedim...
Beni Gör İstedim...
Beni Bil İstedim...
Belki Bir Hayaldi Ama, Beni Sev, Çok Sev İstedim!
Kaç Kez Eridi Yüreğim...
Kaç Kez Ölümü Aratan Sancılar İçinde Kıvrandım!
Fırtınaydın!
Kasırgaydın!
Bir Türlü Dinmek Bilmedin!
Görmüyor musun!? Yitirilmiş, Kaybedilmiş Duygulara Takılı Kaldım!
Hayatımdan Eksilen Ne Varsa Onları Yüreğime Gömüyor, Üzerinde Açan Hüzün Çiçeklerini Yağmurlara İnat Gözyaşlarımla Suluyorum Görmüyor musun!?
Hayat O Kadar Zamansız Duygular Yaşatıyor ki Bana, Sen Bu Zaman Denilen Kavramın İçindeki En Değerli An'dın...
Hüzün Çiçeklerimi Soldurup Yüreğime Mutluluk Tohumları Ektim Seninle...
Zamansız Duygular; Ama Zamanı Beklemezmiş Yaşamaya Değer Şeyler, Ben Sende Bunu Anladım...
Zamansız Gelmiştin Bana, Baharı Yaşamamış Çöl Gibiyken Yüreğim, Senin Yağmurunda Islandım...
Çorak Toprağıma Ektiğin Filizler Çiçek Açtı, Yemyeşil Bir Dünya Oldun İçimde...
Artık Rüyalara Gerek Duymuyordu Bedenim, Çünkü Ruhum Yaşıyordu Seninle...
Sen Canımdan, İçimden Bir Parçaydın...
Artık Zamansız Değil Duygularım...
Sensizliğin Acısı Zaman Dinlemiyor...
En Beklenilmedik, En Umulmadık Zamanı Bile Beklemiyor...
Her An, Her Saniye, Her Dakika Yüreğimi Sensizliğin Acısına Kilitliyorum...
Yaşamaya Değer Şeyler Zamanı Beklemediği Gibi Acılarda Vuracağı Zamanı Beklemiyor!
Kalbin Çığlıklarına Aldırış Bile Etmeden Darbelerini En Derine İndiriyor ve Ben Sensiz Yok Olup Ölüyorum...!!!
Bir Çıkmazdayım Şimdi!
Sensizliğin ve Senin Çıkmazındayım!
Seni Hala Sevmenin...
Senden Hala Vazgeçememenin...
Seni Deli Gibi Özlemenin  İsyanındayım!
Senden Hala Vazgeçemedim...
Seni Hala Silemedim Şu Aklımdan, Kalbimden!
Hala Kalemimin Ucunda, Dilimin Ucundasın!
Ne Yapacağımı Bilmiyorum!
Nasıl Seni Unutacağımı...
Aklımdan Nasıl Çıkaracağımı...
Kalbimden Nasıl Atacağımı Bilmiyorum!
Her Yolu Denedim, Ama Seni Aklımdan, Kalbimden Silemedim...
Aylar Geçti, Günler Geçti Bir Adımlık Bile Yol İlerleyemedim...
Hala Kalbimin Sesinde Senin Adını Duyuyorum...
Ve Hala İlk Gün'ki Gibi Sana Muhtacım!
Artık Ne Önüme Çıkan Engellere, Ne de Yanan Yüreğimin Verdiği Acıya Dayanamıyorum...
Biliyorum Bu Yangın Bende Hep Yanacak...
Bu Ateş Hiç Bir Zaman Sönmeyecek...
Yakacak İçten İçe Beni...
Daha Nasıl Anlatayım Sana Bendeki Seni?
İçimdeydin, Yürekteydin, Ama Yalanmışsın Sevgili!
Sadece Ben Sevmişim Seni Şuursuzca!
Sadece Ben Sevmişim Seni...!!!
Sıradan Biriydim İşte Senin İçin...
Hayatından Öylesine Gelip Geçmiş Biri!


Yine Kalemim Yüreğimin Sancılarına Esir Düştü...
Uykusuz Gözlerimin Suskun Saatlerinde Arada Hüznümü, Arada Hasretimi, Bazen de Sevgimi Yazdı...
Hayalimi Alıp da Karşına Yokluğumda Okudun mu?
Özlem Dolu Seslenişlerimin Çığlığını Gecenin Siyaha Bürünmüş Sessizliğinde...
Sol Yanının En Ücra Köşesinde Kulak Verip de Duydun mu?
Sen Sevdin mi Sevgili ?
Sevilmenin Ötesinde Sevmeyi Hissettin mi ?
Kendinle Baş Başa Kaldığında Gözlerine Hayalim Düştüğü Anlarda  Seviyorum Diyebildin mi?
Sevilmenin Coşkusu muydu Seni Bana Getiren?
Ben Bunu Hiç Bilemedim!
Şimdi Hangi Mevsim Hüküm Sürüyorsa Evrende Onu Yaşıyorum İçimde...
Dilim Lal... 
Sol Yanım Lal...
Bir Tek Kalemime Geçmiyor Sözüm...
Yine Seni Yazıyor Kendince...
Nereye Kadar Diye Kimse Sormasın Bana!
Mevsim Sonbahara Dönüşmeden...
Bedenim Toprak Olmadan Ben Senden Gittim Diyemem!
Diyemem Sevgili...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.