18 Mart 2016 Cuma

Derin Duygular

Sessiz Çığlıklar Nasıl Atılır Bilir misiniz? 
Kimsenin Duymadığını Bile Bile, İçinden Geldiği Gibi, Avazın Çıktığı Kadar Sonsuz Derinliğe Haykırmak Nedir Bilir misiniz?
Kimsenin Duymadığı, Görmediği Çaresizliği Dil Susunca Yürek Haykırmaz mı Sanıyorsunuz ?

İçimde Şekilsiz Gölgeler Beliriyor Son Zamanlarda, Sığmıyorum Hiçbir Yere...
İçimde Bir Boşluk, Garip ve Büyük Bir His Derinliklerime Doğru Kaçıyor, Gizleniyor...
Bugünlerde Bulanık Yaşıyorum Hayatı...
Etrafımda Olup Bitenleri Anlamlandıramıyorum...
Bazen Konuşacak Oluyorum Ama Birden Tutuklaşıyorum...
Sanki Dilim Lal Oluyor, Konuşamıyorum... 
Kimseye Diyemediğim Bir Şeyler Var İçimde...
Yokluğu Üzerime Yapışmış Bir Eziklik...
Ve Bu Öyle Bir Eziklik ki Üstümden Atamıyorum...
Gidişini Kabullenemedim...
Yaram Acıyor, Yanıyorum, Dayanamıyorum...
Yüreğim Suskun Bir O Kadar da Yorgun...
Yazdığım Dizeler Ağlamaklı, Aldığım Nefesin Kanadı Kırık...
İçimde Hasretin Kanayan İzleri, Dilimde Suskunluğumun Sessiz Dizeleri... 
Dayanabilir mi Kalbim Bu Kadar Hasrete?
Gücü Yetecek mi Onsuz Geçecek Olan Diğer Günlere?
Bilmiyorum...!
Özlemi Yüreğimde Kor... 
Hasreti Gözümde Yaş...
Sevdası İçimde Ateş...
Gecelerden, Karanlıktan Korkuyorum Artık... 
Cünkü Gece Demek Onsuzluk Demek, Gözyaşı Demek, Hüzün Demek...
Hayat Denilen Şey Var mı Yok mu Vilmiyorum...! 
Yaşıyor muyum, Var mıyım, Yok muyum Onu Bile Bilmiyorum...! 
Sanki Bir Hiç'im...!
Bilinmezlerin İçinde Kaybolmuşum Sanki... 
Kendi Kendime Yeter Hale Gelmişim Artık Ya da Öyle Kandırıyorum Kendimi, Avutuyorum... 
Tek Sen Seğilsin Diyorum Bu Durumda ki ve Yine Boş Veriyorum Kendimi...
Ama Nereye Kadar?
Her Şeyin Bir Sonu Vardır Demezler mi?
Her Son Bir Başlangıç Demezler mi?
Nerde Kaldı Benim Acılarımın Sonu?
Neden Gelmedi Benim Başlangıçlarım?
Neden Hep Sonlarda Kaldı Yüreğim? 
Neden Hiç Bir Zaman Başladığını Bitiremeden Ortada Kaldı Kalbim?
Ne Yaptım Ben Bunları Hak Edecek, Delice Sevmekten, Sevilmeyi İstemekten Başka?
Ben Masumdum Bu Aşk Yolunda...
Sadece Sevdim,
Bıraksa Yoluna Ölürdüm...

Biliyorum Yine Suskunluğa Bürünecek Cümleleri...
Yine Sessizliğini Dinleyeceğim...
Ve Yine Boğulacağım Sessiz Çığlıklarda...
Yine Ölümü Bekleyeceğim Karanlıkların Koynunda...
Umutlarm Karalar Bağlayacak...
Ağıtlara Mesken Olacak Yüreğim...
Tebessümüme Acı Dolacak...
Yine Çekeceğim İçime Onsuzluğu Duman Duman... 
Dudaklarım Soğuk Hasretini Fısıldayacak Yüreğime... 
Susayacak Ama Susacak...!
Yine Ağlayacağım Biliyorum...
Derinlerimden Dökülenleri Anlatacağım Geceye...
O da Onun Gibi Susacak...
Bilirim, O da Sessizliğe Mahkum Edecek Beni...!
Bilirim, O da Dinlemeyecek...
Çocuk Olup Küseceğim Her Şeye...
Susacak Yine Biliyorum...!

Şimdi Anlıyorum ki Ben Zamansızlıkta Yaşıyorum... 
Ne Başlangıcı Var Bir Şeylerin Ne Sonları... 
Ortalarda Kalmışım... 
Zaman Yok... 
Saat Yok...
Geçmiş Yok... 
Gelecek Yok...
Baslangıç Yok... 
Son Yok....
Simdi Hayatımda Beklediğim Tek Bir Son Kalmış...
Büyük Son...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.