11 Haziran 2015 Perşembe

Git! Derdin Ya Bana?

Bazen O Kadar Çok Şey Üst-Üste Gelir ki Kalakalırsın Olduğun Yerde...
Keşke Dediğin İçin, Pişmanlıklar Yaşayıp Bu Sonu Kendin Hazırladığın İçin Kendi Kendine Kızarsın...
Yıpranırsın...
Kırılırsın...
Dayanamaz Hale Gelirsin Bazen...
Bazen Nedeni Olmaz Bazı Şeylerin... 
Kelimelerle Anlatmak İmkansız Bir Hal Alır Hissettiğin ve Düşündüğün Şeyleri...
Bir Şeylere Tutunma İhtiyacı Hisseder Ya İnsan, Boşluktadır, Uçurumun Kıyısından Boşluğa Bakar, Hangi Yöne Gideceğini Bilemez Ya Bazen, İşte Öyle Bir Noktadayım...
İçimin Çığlıkları Karıştı Birbirine; 
Bir Tarafta Tekrar Gün Işığına Çıkmaya Çalışan Umut Çığlığı, Diğer Tarafta Derinlerdeki Umutsuz Sızıyı Atmaya Çalışırken Bocalayan Sevda Çığlığı...
İçimde ki Her Şey Birbirine Karışmış Bir Halde, Çözemiyorum... 
İçimde Yiten, Bitip Giden Bir Aşkın Ayak Sesleri Var...
Korkularım Var Anlamsız Boşluklarım... 
Çok Yorgun, Çok İncinmiş Hayal Kırıklıklarım Cam Kırıkları Gibi Acıtıyor Canımı...
İnsan Zamanla Yaşadıkça Anlıyor İçindeki Yangınları ve İnsan Anladığı Kadar Yanıyormuş...

Dokunmadan Tene, Hissetmeden Kalp Atışlarının Nabızla Ritmini Sevebilir mi İnsan ?

Ya da Sevgi Yabancı Bir Vücut İçin Düşüverir mi Yüreğe?
Oluyormuş...!
İnsan Sevebiliyormuş Hiç Duymadığını, Bilmediğini...
Sözler Aşk'a Yol Olabiliyormuş Ansızın...
Ne Zaman Yağmur Yağsa Bu Şehre Seni Canımın İçine Saklardım... 
Ne Zaman Gözyaşım Yağsa Yüzüme Güneşin Nefesi Değse Sesime Seni Yüreğime Saplardım... 
Bir Ateş Sarardı Yüreğimi, Yanardım... 
Nasırlaşan Özlemler Bırakırdım Ayaza Direnen Gecelere...
Payıma Düşen Elvedalar Söylerdi Sevda Türkümü Sessizce...
Buruk Tebessümlerim Ağlardı Benim Yerime,
Ben İse Yitirilmiş Kimsesizliğime Haykırırdım Ürkekçe...
Mutluluk Hiç Göstermezdi Yüzünü Bulutların Arkasından...
Geçmişe Hesap Veremeyen Keşkelerim Sorgulardı Yarınlarımı...
Boynu Bükük Bakışlarım Yol Alırdı Sonu Bilinmez Uzaklara...
Bedenimin Mahcupluğunu Kaldıramazdı Soğuk Kaldırımlar...
Gözlerimin Kuytusuna Gizlenen Hüzün Haykırırdı Çaresizliğimi Ama Ben Yine Gözlerimi Kapatıp Karanlığın Esaretinde Kaybolduğum Gecelerin Ardından Sabaha Seninle Açardım Gözlerimi...
Seninle Doldurduğum Sol Tarafımda Seni Bulurdum...
''Ömrüm'' Diyordum Sana Ömrümü Sana Adadığım İçin...
Baktığım Aynalarda Senin Yüzünü Görüyordum...
Seninle Bütünleşmiş Sana Öyle Bağlanmıştım ki Her Anı İki Kişilik Yaşıyordum...
Bazen Uykuya Dalmak İstemediğim Zamanlarda Sabah Uyandığımda Seni Yanımda Bulacağımı Düşünür Binbir Umutla Uykuya Dalardım...
Çoğu Sabahları Terden Sırılsıklam Olmuş ''Ömrüm'' Diye Sayıklarken Bulurdum Kendimi...
Kayıp Gecelerde Anlamsız Sorularla Sorgulardım Hep Yokluğunu...
Keşkeler Gönderirdim Bedenimden Uzak Düşmüş Sana...
Tenine Kondurduğum Buseler Islatırdı Gözlerimi...
Çıkmazlar İçerisinde Seyrederdim Çaresizliğimi Ağlamaklı Gözlerle...
Sabahım, Güneşim, Uyanmak İstememde ki Tek Sebebim, Gecem, Karanlığım, Özlemim, Rüyalarım, Sağım, Solum, Geçmişim ve Bu Günümdün...
Ve Benimdin; Her Şeyimdin...
Herkese Kapamıştım Kapılarımı...
Başka Bir Aşka İhtiyacım Yoktu, Bana Sen Yeterdin...
Ben Seni Senin Hiç Sevmediğin Sevemeyeceğin Kadar Çok, Göremediğin, Anlayamadığın Kadar İmkansız Sevdim...
Çek Git! Derdin Ya Bana?
Ruhumun Şairi Susardı...
Bir Çığlık Düğümlenirdi Kalbimin Tam Ortasına...  
Hasretler Birikirdi Yüreğimde... 
Ve Ben Her Defasında Sana Firar Etmek İçin Yağmurun Yağmasını Beklerdim...
Beklerken Kirpiklerim Ağırlaşırdı Üşürdü Gözbebeklerim...
Gözlerim Mavisini Yitirirdi Anlamsızlaşırdı Her Şey... 
Yüzüm Solar Gözlerime Acının Her Tonu Yerleşirdi...

Yetmiyordu İşte Düşünmek, Yetmiyordu Düşlemek, Mısralar Yetmiyor Satırlar Yetmiyordu...
Bir An Ellerini Bıraksam Bir An Gözlerine Bakmasam Bir Anda Hasret Çığ Olup Büyüyordu... 
Sen Yanımda Olmadıkça, Elim Eline Dokunmadıkça, Gözlerimi Kapatıp Açtığımda Seni Karşımda Bulmadıkça Olmuyordu, Olmuyordu, Milyonlarca Kere Olmuıyordu İşte.... 
Sensiz Yaşanmıyordu, Sensiz Hiç Olmuyordu İşte...
Yalnız Yürüdüm Ben Bu Sevda Yolunu...
Gelmediğin İçin; Başkası Senin Gibi Yürümeyeceği İçin, Başkasıyla Yürümek İstemediğim İçin ve Başkası Olsa Yanımda Belki de Seninle Olduğu Gibi Yürüyemeyeceğimi Bildiğimden Yalnız Yürüdüm, Hep Yalnız Onca Yolu... 

Ne Kendi Halimi Sana Anlatabilirim Ne de Seni...

Bana Verdiğin Acının Müddetini Ne Ben Bilebilirim Ne de Sen... 
Adı Yanlış Aşktı Belki de, Suç Bende Ya da Sendeydi Ne Fark Eder ki?
Her Şeyin Bir Bedeli Vardır Ya, Galiba Ben de Seni Sevmenin Bedelini Ödüyorum... 
Halbuki Bana Sorsan Sevmenin Bedeli Olmamalıydı, Bu Kadar Ağır Bir Bedel Ödenmemeliydi... 
Ne Çok Denemiştim Seni Bulmayı, Ne Çok Aramıştım Seni Bir Bilsen... 
Sanma ki Çabuk Pes Etmiştim, Seni Bulabilmek İçin Ben Bir Ömrü Tüketmiştim... 
Sesim mi Çıkmıyordu, Çok mu Sessiz Harf Vardı Gözlerimin İçinde?
Yazılmamış Bir Şarkı mıydı Beklediğin, Yoksa Adı Konmamış Bir Şiir mi Seni Bana Getirirdi Bilemedim...
Ah Be Sevgili...!
Kendimce Yazabildiğim Tüm Cümleleri, Dizebileceğim En Özenli Şekliyle Dizdim de Yine Bulamadım Seni... 
Noktalar Azaldıkça, Sana Daha Çok Yakınlaşacağımı Düşünürken, Tüm Noktaları mı Silmiştim Yoksa? 
Öyle Çok Yorulmuşum ki Seni Aramaktan Seni Bir Başkası Sanmaktan...
Öyle Zor ki İçindeki Tohumlar Yeşerdikçe, Ümitlere, Hayallere Dönüştükçe Hiç Olmadığını Anlamak...
Oysa Bir Yerlerde Olmadığını Anlayalı Çok Oldu Ama Şu Deli Yüreğim Ne Uslandı, Ne Vazgeçti Coşkusundan, Kanat Takıp Hep Seni Aradı...
Yaşadığım Halin Adına Aşk Diyorlar, Oysa Ben Seni Bende Yaşamaktan Başka Bir Şey Yapmadım...
Şiirlerim Seni Anlattı En Çok, Varlığın Sığmadı Şiirlere...
Sen Benim Lügatimdin Üstüne Binlerce Anlam Yüklediğim...
Sığınağımdı Yüreğin...
Sızımdın; Kanattıkça İçimi Acıtan, Merhemi Özünde Gizli, Derdime Derman Olan...
Özlediğimdin, Bir Adımda Gurbet Yaşatan, Nefesime Hasretler Bırakan...
Bir Meçhul Diyardı Gitmişliğin Ardında Tüm Dillere Susmuşluğum...
Sen Benim Kendimi Unutmuşluğum Bilincimden Düşmüşlüğümdün...
Yağmurumdun, İçimi Yollar Boyu Yıkayan...
Sözümün Bittiği Yerdin, Aşkın Sükuta Vurduğu Son Yeminimdin...
Gözyaşımdın En Günahsız Yanımla, Asla Unutmadığımdın...
Hiç Beklentim Olmamıştı Günlerden...
Doğarken Ağlamıştım Yaşarken de Ağladım ve Ağlayacağım Yine Ölürken...

Aradaki Uzaklığı Yazdığı Şiirlerle Aşmaya Çalışan Bir Şair Çaresizliğinde Sana Kavuşmak Adına İmkansızı Zorlamıyorum Artık...

Allah Şahit Kimseye Böyle Saf, Böyle İçten Çıkmamıştı ve Bu Denli Kimseye Uzamamıştı Dizelerim ve Yine Allah Şahit ki Senin Kadar Kimseye Akmamıştı Sevda Namına Yağan Aşk Taneleri...
Bu Aşk Hikayesi Kayıplarda Yaşanmış En Gerçek Sevda Masalıydı...
Ve Artık Her Şeyiyle Koskoca Bir Sevda Bir Daha Sana Anlatılmamak Üzere Bu Yürekte Saklı...
Ve Artık Aklımda Sevdam Saklı Bir Düşünce, Her Şeyiyle Aşkım Saklı Bir Koca Sevda Sonu Bağlanmamış Bir Şiirin Son Mısrasındaki Bu Boşlukta Saklı...
Artık Korkmayacaksın Sevgimden...
Saklı Tutacağım, Gizlenmiş Sandıklarda Çürüteceğim Duygularımı... 
Ellerimde Buharlaşacak Gözyaşlarım...
Secdeye Kapanacağım Aşkından Azat Olmak İçin...
Rüyalarımda Yaşlanacak Sana Olan Sevdam... 
Saçıma Aklar Düşürse de Yalvarışlarım, Bu Zindanda Müebbet Yese de Hayatım Dayanacağım Tevbe Kapısına... 
Nefesime Sinen "Seni Seviyorum" Deyişlerime İnat Tevbe Çekeceğim Dilim Döndüğünce... 
Kalbimde İsminin Yazışına İnat Sileceğim Aşkına Boyadığım Duvarlarımı... 
Yollarımın Sana Çıkışına İnat Ne Kadar Engel Varsa Bir Kat da Ben Ekleyeceğim ve Gecemi Güne Katıp Aşkına Tevbe Edeceğim...

Yitirilen Aşk Şarkıları Yarım Kalan Şiirler Gibi Avuçlarımdan Kayışını İzliyorum Şimdi Usulca...
Her Gece, Her Gündüz Hayalinle Ayakta Kalmak Yeni Bir Güne Seninle Başlamak Varken Ben Artık Senin Çok Uzağında Kaldım...
Yokluğunun Çemberinde, Kederrimin Çukurunda, Bir Beden Bile Olamayı Başaramayan Yüreklerin Ortasında Kaldım...
Gözlerine Bakıp Söyleyemeyeceğim Her Kelimenin, Her Cümlenin Suskunluğunda Kaldım...
Dayanamaz Oldum Bu Yürek Sancılarına...
Artık Kaldıramıyor Bedenim, Senin Uğruna Olsa da...
Hayallerimin Bir Parçası Yapamıyorum Artık Seni...
Güçsüz De...
Pes Etti De...
Yoruldu, Gitti de...
Ne Dersen De İşte...
İnan Son Kez Dayıyorum Başımı Omzuna İnan Son Kez Bakıyorum Böyle İçten Sana ve İnan Son Kez Ağlıyorum Uğruna...
Gözünden Süzülen Bir Damla Yaşla Anlıyor Her Şeyi Sanki ve Hiç Doğmayacakmış Gibi Batıyor Karanlığa...
Unutmak Zorundayım...
Yoluma Gitmek Zorundayım Ayağıma Batan Dikenlere Aldırmadan Kanayan Yanımı Duymadan...!

Öylesine Kolay Gelirdi Söylemek İnsanlara, Geçer Demek Kolaydı...
Geçti de...
Çok Geçti Geri Dönmek İçin... 
Kanatırken İçimi Keskin Bir Çığlık Ben Sessizliğin Uğultusundan Duyamadım Dünyamı...
Yazdığın Kelimeleri Bırak, Adresime Düşen Yüz Binlerce Cümleden Hiç Birine Sığdıramadın Beni...
Yazdığın Her Satırda Bir Nehir Gibi Aktım Bilinmezliğine... 
Yaşadığın Şehirden Gökyüzüne Gönderdiğin Sıcacık Kelimeler Benim Şehrime Düşüyordu ve Ben Bütün Şiirlerini İtinayla Saklıyordum, Çünkü Şiirlerin Çığlık Çığlığa Konuşuyorlardı ve Ben Senin Yokluğunla Şiirlerinle Dertleşiyordum...
Şimdi Öyle Boş Öyle Pervasız Öyle Yitik ki Yaşamak...
Dahası Yarama El Süremiyorum Acısından...
Bir Yanım İsyanda Baş Kaldırırcasına Yazgıya  Bir Yanım Sus Diyor, Sus ve Göm Geçmişi Geçmeyeni Geçiremediğini...
Artık Anladım Hiç Bir Şeyin Kar Etmediğini Sende...
Bundan Böyle Ne Verilen Umuda Saygı Var Bedende Ne de Saygıyı Bulacağım Bir Beden Var Gözlerimin Önünde...
Bu Defa Anladım; Gözyaşların Sadece Sözde Sözlerin İse Sadece Kelimelerde Gizli Olduğunu...
Hayalin Hayalsizliği Umutsuzluğu ve Kimsesizliği Getirdiğini Anlıyorum Şimdilerde...
Acıların Bile Aslında Rutinleşip Artık Hayatımda Yer Edindiğini Gördüğümde Anlıyorum...
Daha Hangi Kelime, Hangi Tümce Kurulur Bu Sevdaya?
Sil At Yüreğinden Beni Dedin, Yapamadım, Yapamazdım da…
Sen Hiç Bilmedin Yaşadıklarımı, Hiç Hissetmedin Acılarımı, Biriken Gözyaşlarımı Elinle Hiç Tutmadın Gözlerimde...
Ve Yenildim Seni Sevmeye...
Sana Bırakıyorum Artık Zamanı...
Uyutmak Zorundayım İçimden Akıp Gidenleri...
Kandırmak Zorundayım İçimdeki Laf Geçiremediğimi...
Çünkü Gözyaşlarıma Asılı Kaldı Yıllar...
Yüreğimde Saklı Kaldı Zaman...
Yitirdi O Sevda Masalı Tazeliğini...
Benim Eserimdi Bu Aşk... 
Hayallerimi...
Acılarımı...
Umutlarımı... 
Umutsuzluğumu...
Gözyaşlarımı Anlatıyordu... 
Sözlerin Kifayetsiz Kaldığı Hayatımın, 
Yaşanmışlıkların...
Gidişlerin... 
Gelişlerin...
Haykırışların... 
Sessizliğin Eseriydi... 
Benim Eserimdi Bu Aşk… 
Her Daim Umutsuzluğu Hep Ayrılığı Taşıdı Kollarında...
Umutsuzluk Kelepçeleriyle Kilitlenmiş Bir Sevginin Hayal Kırıklığıydı Bu Aşk...
Yaşanmışlıkların... 
Yok Oluşun...
Bitmiş Tükenmiş Duygularımın Eseriydi...

Sakın Suçlama Kendini...

Ben Sadece Seni Nasıl Sevdiğimi, Sensizlikte Nasıl Acı Çektiğimi Anlatmaya Çalıştım... 
Anlatmıyorum Artık Seni Nasıl Sevdiğimi...
Kendimi Arayacak Dermanım Bile Kalmadı...
Bitti Yüzümdeki Gülümseme... 
Bitmişliğimi ve Tükenmişliğimi Gizlemeye Ne Gücüm Ne de Takatim Var...
Boş Ver Beni Sen, Bunun Suçlusu Sen Değilsin Çünkü... 
Sen İstemedin ki Benden Hiç Bir Şey, Hep Ben Verdim...
Sen Kaçtıkça Ben Kovaladım, Sen İstemiyorum Dedikçe Ben Verdim ve İşte Gördüğün Gibi Sonunda Kendimi Tükettim...

Hala Düşünüyorum Çektiğim Bunca Acıya, İlk Defa Gururumu Ayaklar Altına Almama Rağmen Seni Tanımak Bir Şans mıydı?

Evet...
Her Şeye Rağmen İyi ki Tanıdım ve İyi ki Sevdim...
Aynı Şeyleri Tekrar Yaşayacağımı Bilseydim Yine de Seni Tanımak İsterdim...
Şimdi Hiç Bir Beklentim Yok Hayattan ve Tek Dileğim Var Şimdi Allah'tan...
Çok Mutlu Ol, Çizdiğin Yolda Gönül Rahatlığıyla Yürü...
Mutluluğuna Şahit Olamam, Haberim Bile Olamaz Ama Mutlu Olman İçin Hep Du'a Edeceğim...
Kendine İyi Bak...
Umarım Hayatını Paylaşacağın Ya da Paylaştığın İnsan Seni En Az Benim Sevdiğim Kadar Sever, Değerini Bilir... 
Her Şey Gönlünce Olsun...

Zaman Geldi, Taşınıyorum Buralardan...
Bir Kilit Vurup Gizemli Dünyamın Kapısına Kaçıyorum Tüm Korkulardan ve Sığınmak İçin Başka Bir Koy Aramıyorum...
Unut Diyordun Değil mi Bana? 
Unuturum Meraklanma...! 
İmkansız Bir Aşk Vardı Ya Hani Yazdığım Şiirlerimde?
Senden Tek İz Kalacak Olan İşte Bir Tek O Bir Kelime...
İnsan Sevdiğini Hatırlamak İstediği Gibi Hatırlarmış Derler Ya?
Bırak Ben de Seni Hatırlamak İstediğim Gibi Hatırlayayım...
Bendeki İyi Seni Öldürme...
Gözümdeki Değerini Hiçbir Zaman Düşürme... 
"Senin İçin Değmezmiş" Diye Düşünmeme İzin Verme... 
Dedim Ya Gözümdeki Değerin Gözyaşımın Gözümde Kaldığı Kadar Kalsın...
Sana! Sevgimin Firari Sevişmelerini, Öpüşlerimi, Kırılgan Küskün Düşlerimi Bırakıyorum...
Gözyaşlarımı Bırakıyorum Sessizce...
Öylesine Sessiz Bırakıyorum ki Anlayamayacaksın Bile... 
Göremeyeceksin, Duyamayacaksın, Hiç Bilemeyeceksin...!
Hadi Bırak Beni Benimle...  
Sil Gözyaşlarını...
Çek Acımı İçten İçe...
Sadece Ömrümden Oldum Sayende...
Ağlamaklıyım Her Demde...
Artık Sen Yoksun Bende...
Artık Ben, Yoksunum Senden... 
Hadi Sevgili Gözbebeklerine Hayallerimden As Şimdi Beni...
Ama Gözlerin Bulaşmasın Gözlerime, Sözlerin Karışmasın Sesime, İsmin Yankılanmasın Dilimde...
Kimse Görmesin, Kimse Duymasın, Sadece Sen Bil Yeter....
Seni Sevdiğimi Sadece Sen Bil Yeter...
Hakkını ve Aşkını Helal Et...
Hoşçakal Aşk Mevsimim...



Bugünkü sayfa görüntüleme sayısı 841
Dünkü sayfa görüntüleme sayısı 1.594
Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı 39.230
Şimdiye kadarki toplam sayfa görüntüleme sayısı 895.459

İçten ve Samimi Teşekkürlerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.