24 Haziran 2015 Çarşamba

Sen Benden Vazgeçemezsin...

Durdurulmuş Tüm Zamanlar... 
Seyrimde ki Gülüşmeler Yapmacık, Sebepsiz...
Kaç Gündür Sesim Çıkmıyor, Bakmıyorum Aynadaki Bana...
Dünya Dönüyor Ben Susuyorum...
Sessizlik ve Sensizlik Hepsi Bir Arada...
Gözlerinin Rengi Var Kalemimde Ama Tadı Tuzu Yok Satırların...
Hani Şu Beğenmediğin Hallerim Vardı Ya?
İşte Onların Hepsi Üstümde...
Bir Uçurumun Tam Ucunda Duygularım... 
Parmak Uçlarım Sabırsız, Düşmek Üzere İçimde ki Her Şey...
Adını Koyamıyorum İçimde Yazdığım Şiirin...
Uzak Uzak Uzaklıklarda, Gizli Saklı Karanlıklarda Saklıyım Sanki... 
İsyankar Çığlıklarla Susuyorum Sessiz Bir Kenarda... 
Gidişini Resmediyorum Semaya Gökkuşağının Renkleriyle...
Gözlerim Takılı Kalmış Akreple Yelkovana...
Beni Isıtan Elleri Arıyor Ellerim, Özlüyor Bakışlarını Seni Bekleyen Gözlerim...
Ağız Dolusu Suslarla Acıtan Şiirler Yazarak, Yüreğimle Dokunuyorum Ruhunun Tenine...
Olmasanda Yine Sana Yazılıyor Bu Yürek Kaleminden...
Yüreğim Acısada Yine Sende Buluyorum Çaremi...

Bilmiyorum Bu Kaçıncı Senfoni...
Sensizlik Notalarının Dile Geldiği Hüzzam Makamında Kaçıncı Sensizlik…
Kaçıncı Aşk Demleyişim Sensiz Gelişlerine ve Kaçıncı Özlemek Seni..
Hasretini Dağıtan Tüm Sevişmelere Rağmen, Sensizliğe Rağmen Seninle Uyanmanın Verdiği Sersemlikle Kaçıncı Darmadağın Uyanışım Her Sabaha..
Bilmiyorum Ne Zaman Kurtulurum Senin Adının Geçtiği Bu Nöbetlerden... 
Nasıl Unuturum Gözlerindeki Yıldızların Gözlerimden İçime Akışını... 
Bilmiyorum Ne Zaman Biter Bu Ucu Bucağı Olmayan Sorgulayışlarım... 
Ve Bilmiyorum Ne Zaman Biter Bu Kendini Bilmez Dizginlenemez Bekleyişlerim...
Hadi Bırakıp Gittiğin Gibi Seni Bana Engellediğin Gibi Yüreğimi de Engelle Seni Sevmekten...!
Hadi Çık Karşıma Beni Sevme De...! 
Seni Hiç Yaşanmamış Farzediyorum De...!
Hadi Söylede Bende O Zaman Seni Sevmeye Lanet Okuyayım... 
Seni Sevmeyi Bırakıp Sevdiğim Kadar Nefret Etmeye Başlayayım.... 
Ama Biliyorum ki Sen Bana Bunları Diyemezsin... 
Sen Benden Vazgeçemezsin... 

Bir Gün Gelecek Buraya Yazdığım Yazılarım Şiirlerim Hüzünle Mutsuzlukla Bitmeyecek...
Yine Seninle Başlayıp Seninle Bitecek, Ama Hepsinin Sonuna Virgül Eklenecek... 
Sen ve Ben Yaşadığımız Sürece Bu Hep Böyle Devam Edecek... 
Ne Zaman ki Ecel Geldi İşte O Zaman Son Nokta Eklenecek... 
Ve Bizi Ayıran Hayat Bizi Tekrar Birleştirdiği Zaman Bizi Ayırmaya Ölümün Bile Gücü Yetmeyecek...
Bil ki Hala Her Gece; Ruhuma Bıraktığın Sızı ve Bana Gülümseyerek Bakan Yüzünün Hayaliyle Beraberim...
Sen İste, Bütün Gözyaşlarını Yere Düşmeden Tutayım...
İzin Ver Düşlerinden Hüzünü Çalayım... 
Verdiğim Kalıcı Mutluluktan Dolayı Hapis Et Beni Ruhunun Sığınaklarında...
Daha Henüz Bana Sen Varken, Hadi Çıkta Gel... 
Uzat Elini Tutayım... 
Uzat ki; Mutluluğuna Yol Olayım... 
Uzat ki; Bitsin Kendimle İntiharlarım...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.