23 Haziran 2015 Salı

Üşümüşlüğüm Tuttu Yine...

Yine Gece ve Gölgenle Cebelleşiyorum Tüm Mecalsizliğimle...
İçimin Sen Köşesi Acıyor, Gözümün Sen Kenarı Ağlıyor Yine Sana...
Üşümüşlüğüm Tuttu Yine Sana ve Hayata...
Ziyan Olan Takvimlerim, Sabahlara Duyduğum Keşkelerim... 
Ruhum Sersefil, İçim Buz...
Ilık Bir Rüzgar, Biraz Gözyaşı Damlası, Birde Senden Geriye Kalanlar,
Günüm Bunlardan İbaret...
Hala İçimde Saklı Sensizlik ve Yüreğim Herdaim Yokluğunla Karşılaşıyor... 
Omzuna Dökülmesi Gereken Gözyaşlarım Resimlerinde Saklanıyor...
Yazarken Ara Sıra Duraklıyorum... 
Nerde Kaldığımı Unutuyorum, Sana Dalıyorum... 
Garip Bir Şey Bu, Seni Yazarken Sana Dalmak... 
Sanki Senden Başka Bir Sen Daha Var... 
Bir Yanda Yaşadığım Sen Bir Yanda da Yalnızlığımda Büyüttüğüm Sen... 
Hayallerde, Daha Güzel Sevgililer Hayal Edilir Ya? 
Bir Sana Bir Şey Eklemiyorum...! 
Ellerine Dokunmayı Özlediğimde Bir Kalem Alıyorum Elime...
Sesini Duymayı Özlediğimde Bir Kağıt Geçiriyorum Ellerini Tutan Ellerime...
Ve Gözlerine Bakmayı Özlediğimde Sessizce Kaldırıyorum Başımı Gökyüzünün Derinliklerine...
Sen Varsın Günün Her Saatinde...
Seni Sevmek Var Unutmam Gerektiği Halde...
Bir de Ben Varım; Deli, Divane...
Olmamıştım ki Hiç Böyle, 
Böylesine Çaresiz Kalmamıştım ki...
Gel Desen Bir Adım Yakınındayım Git Desen Gönülden Bağlıyım...
Sen ki; Aklımı Karıştıran Bir Bilmece Gibisin...
Sen ki; Yazdığım Şiirlerin Her Mısrasında Gülümseyen Hayalsin... 
Belki Gökyüzüsün, Belki Deniz, Belki Sehersin Belki Meltem...
Belki Rüyasın; Ya da Bir Masal Destan Olunası Ama Sevdasın Yüreğimi Yakan...
Sevdim; Hem de Delicesine...
İçimde Gizledim, Hep Özledim Yıllarca, Ölürcesine...
Oysa Kendime İzin Vermemiştim Daha, Birdenbire Oldu Seni Sevişim...
Sesinde Kaç Renk Vardı Bilemiyordum Ama Sesimle Birleştiğinde Anlattığımız Şeyleri Seviyordum...
Bir Şey Vardı Gözlerinde, Çocukların Gözbebeklerinde Yeşeren O Işığın Aynısıydı...
Sanki Seviyordun ve Kalbin Gözlerinde Çarpıyordu, Bilmiyorum, Belki de Bu Benim Kalbimin Gözlerine Yansımasıydı...

Sen ve Ben Bir İlkbahar Soluğu Kadar Hafif Yüreği Dolduran Tek Nefeste Ilık Bir Geceyi Bekleyen Uykuda, Doyumsuzluğun İçindeki Tadı Bulabilir, Sevdaların En Güzelini Yaşayabilirdik...
Gülmek ve Ağlamak Ötesindeki Duyguları, Bahar Rüzgarında Savrulan Geceyi ve O Gecenin Tadında ki Yaşamı Avuç Dolusu İçebilirdik...
Yasaklar Koysakda Kendimize, Tükenmeyen Gücün Soluğunda Şekillendirsekde Bu Yokluğu, Bir Bakışa İçten Bir Gülüş Vererek, Özlemlerimizi Parça Parça Bölüp, Tutkunun Esaretinde Dünyayı Gözbebeklerimizde Eritebilirdik...
Keşke Gözlerine Bakıp da Anlatabilseydim Sana İçimden Geçenleri, İçime Düşenleri...
Bir Bir, Satır Satır Anlatabilseydim Bendeki Seni...
Sadece Gözlerimle Anlatsaydım ve Sen Gözlerimden Okusaydın Bendeki Seni...

Ayrılığı Aştı Bu Sevda, Zamanı Anlamsız Kıldı...
Her Ne Kadar Uzağımda Dursan da Yanımdasın, Bunu Bil...
Ne Kadar Gidersen Git Sensizlik Diye Bir Şey Yok...
Tutukluyum, Tutsağım, Tutkunum Sana Yüreklerin Kabul Edemeyeceği Bir Tutku İle, Bir Sevda İle Bir Aşk İle...
Bir Ömür Boyu Silinmemek Üzere Bedenini Bedenimdeki Benliğime Haps Ettim Seninle...
Hala Seni Seviyorum, Hala Seni İstiyorum...
Gidişlerinin Önemi Yok Bende, Önemli Olan Sensizken de Yaşadıklarım...
Sen Tılsımlı Bir Aşk Bestesi, Yüreğimin Gül Kokan Köşesi; Yokluğumla Üzülme...! 
Ben Senin Hayaline de Razıyım... 
Aşkın İçinde Kalan Bir Adamsın; 
Ne Diyebilirim ki, Yüreğimdesin...! 
Çok Zor Seni Unutmak, Çok Zor O Tarifsiz Kokunu Başka Bir Tende Aramak...
Ben Seni Sensiz Yaşayamıyorum...
Sensiz Yaşadım Diyemiyorum...
Sensiz Yaşadığımı Hissetmiyorum...
Geçmiş Günlerime Bakıyorum, Yani Sensiz Günlerime, Yani Sensiz Yaşadığım Mutsuz Günlerime Şaşırıyorum... 
Senden Başka Hiç Kimseye "Seni Seviyorum" Diyemediğim İçin Kendimle Gurur Duyuyorum... 
Bu Sözü Bir Tek Senin İçin Kalpten Söylediğim İçin Kendimle Övünüyorum; Çünkü Ben Seni Çok Seviyorum...

Yanar Dağlar Gibi Saklama Ateşini...
Toprak Gibi Gizleme İçindekileri...
Uzak Tutma Kendinden...
İzin Ver, İzin Ver Mutluluğu Tadayım Seninle...
Sarıl Bana...
Sevinci ve Aşkı Anlat Dudaklarıma...
Anlat ki; Gözlerindeki Baharlara Dokunup Seni Aklıma Seni Yüreğime Anlatayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.