30 Mayıs 2015 Cumartesi

Yeminliyim Ben Sana, Yeminliyim Sevdana...!

Sessizliğin İçinde Sessizce Otururken Buluyorum Kendimi Bu Gün Yine...
Bugün Yeni Bir Gün, Yarın Bambaşka Bir Gün Olacak Diye Geçirirken İçimden Her Yeni Doğan Günün Yeni Bir Başlangıç Olduğunu, Asıl Gizlerin Yarınlarda Gizlendiğini Hatırlattım Bir Kez Daha Kendime...
Hayalini Kurduğum Hayalinin Hayali İçindeyken Yeni Bir Hayal Daha Kuruyorum Sana... 
Gelsen Ne Olur, Kalsan Ne Olur, Sarsan Ne Olurdu? lu Bir Şarkı Eşlik Ediyor Duygularıma...
Hiç Bitmiyor Hasretin...
Gün Geçtikçe Azalır Sanıyordum Ama Tam Tersine Çıkıyor Her Şey...
Çare Ararken Dertlerime Şiirlerimi Küstürmüşüm Kendime...
Umutlarımı Gömmüşüm Gözlerimin Maviliklerine...
Sorular Doluyor Aklıma Ümitlerimce ve O Soruyu Soruyorum Kendime Sanki İlk Defa Soruyormuş Gibicesine...
Niye Acılarımı Çekiyorum Delice, Gözlerinin İçinde Kaybolur Gibicesine?

Yazdıkları Şizofrence Söylemlerden Bir Adım Öteye Gidemeyen Bir Şairim...

Sonlandıramadığım Kelimelerin Kaleme Duyduğu Öfkeyi Duyamayacak Kadar Sağırım...
Kelimelerin Küllerini Savurdukça Harfler Daha da Belirginleşiyor...
Yazıyorum Ayrılık Susuyorum Yokluk Oluyor...
Kalemimin Rüzgarında Savrulurken Tüm Öksüzlüğüyle Cümlelerim, Bir Sen Daha Eksilirken Her Düşen Mısrada Bilinmez Adreslere Gönderiyorum Yazılmamış Mektuplarımı...
Söylenmemiş Sözler Geçerken Kalbimden Hüsranlı Şarkıları Mırıldanıyorum... 
Yitirdiklerini Bekleyenler Gibi Ufka Dikmiş Gözlerini Bekleyip Duruyor Tümcelerim...
Bir Feryat Kopuyor Derinden, Sen Düşüyorsun Yanaklarıma...
Yineli Yazmaların, Amalı Sorularla Başlayan Nihayetsiz Başlangıçlarım, Bitimsiz Sonsuzluğuna Yolculuklarım Seninle Birtanem... 
Bu Aşkın Beni Böyle Yakacağını, Ateşten Ateşe Atacağını, Gülen Gözlerimin Ağlayacağını, Sevginle Hayat Bulup Yaşayacağımı, Sensiz Nefes Bile Alamayacağımı, Onurumu Ayakların Altına Sereceğimi, Aşkta Gurur Yoktur Mantığıyla Gururuma Rest Çekeceğimi, Seni Canımdan Geçecek Kadar Çok Seveceğimi Nereden Bilebilirdim?

Mıhlamaya Başladığımdan Beri Adını Dudaklarıma Zamanlara Sığdıramadım, Dillendiremedim Sencil Taraflarımı Yüzüne Sevgili...

Aklımı Kaybederken Sensizliğimden ve Dilsizliğimden Aşk'ı Yüreğinde Fethetmeyi Beceremedim...
Sorabilseydim Bir Kez Olsun Sana; Çok mu Uzaktım Yüreğine Giden Yolda Duygularına Yoksa Sen mi Daha Çok Uzaktın Aşk Kokan Yanlarınla İçimdeki Senli Yanlarıma?
Yıllar İçinden Ayıklayıp, Yıllarca Sana Saklanan Sevmemişliklerimin Hiç Değeri Olmadı Sende...
Beş Para Etmedi Varlığım Varlığında...
Oysa Bir Du'aydı Sevdam Sana..
Şimdilerde Anladım ki Ben Şaşkın, Ben Acemi Bir Aşıktım Senin Aşk Dediğin Oyunda...
Oysa Sanaydı Atılan Her Adım, Her Titreyiş, Her Soluk... 
Bilmedin...
Bilemezdin...
Bilmene de İmkan Yoktu...

Hala Nefes Alabiliyorsam, Senden Habersiz Atan Yüreğindeki İnançlı Aşkım İçindir...

Yüzüme Sorgusuzca Yerleşen Hüznü Bir Yudum Gülücükte Boğacağın Güne Olan İnancım İçindir...
Sensizliğe Nöbetli Bir Ömrün Ölümünde Bile Veda Etmem Ben Bu Aşk'a...
Boşuna Uğraşma...!
Bu Şiir, Bu Şarkı, Bu Sevda Bitmeyecek...
Akışı Saniyelere Dek Olsa Senelerin Zaman Yetmeyecek...
Uzak İklimlerde de Olsan, Beni Unutsan da, Adımı Unutsan da, Küllerimi Rüzgarlara Savursan da, Binlerce Yılda Geçse Aradan Sana Sevdalı Bu Halim Geçmeyecek...
Yeminliyim Sana...!
Yeminliyim Bu Mahzun Sevdaya...!
Kavuşulamayacak Aşk'a...
Yani Sana...
Yani Bana...
Yani Bize Yeminliyim...! 

Sana Dön Desem Dönemeyeceksin... 
Yanıma Gel Desem Gelemeyeceksin...
Beni Sev Desem Sevemeyeceksin... 
Ama Ben Seni Bu Kadar Severken Beni Unutamayacaksın... 
Bu Sevgiyi Sen Unutsanda Bu Sevgi Seni Unutamayacak... 
Sen ki Benim En Çocuk Halimsin, Tek Hayalimsin... 
Kimbilir Sana Yazılan Bu Satırları Okurken Ne Düşünüyorsun... 
Belkide Zamansızca Duygulanıp Benim Gibi Ağlıyorsun Yada Belki Söylediğim Tüm Satırlara Sırtını Dönüp Susuyorsun Ama Şundan Eminim ki Sende Beni Özlüyorsun... 

Biliyorsun Ya; Üşümeyi Sevdim Senden Sonra ve Alıştım Artık Bu Evrenin Yalnızlıklarına...

Duyuyor musun?
Bir Kadın Kendinden Kaçak Kelimeler Fısıldıyor Kulağına...
Adamım...
İçime Akan Coşkun Irmağım... 
Seni Çok Seviyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.