29 Mayıs 2015 Cuma

Yine Gerçekleşmeyecek Bir Hayal Kurdum Değil mi?

Bedenimdeki Ruhum Sanki Çekip Gitmiş, Bir Yerlerde Takılmış Kalmış... 
Eminim O Bile Kendini Unutmuştur...
Çok mu Çabuk Pes Ettim Yoksa Gerçekten Çok mu Yoruldum? 
Çok mu Yordular?
Ben Bu Değilim, Ben Bu Kadar Aciz Değilim, Değildim...
Ne Oldu da Bu Hale Geldim? 
Ne Oldu da Kendimden Vazgeçtim Bu Kadar?
Kendimle Barışmak İçin Şimdi Ne Yapmalıyım? 
Seni Ne Çok Sevdiğimi Ben Bile Bilmiyormuşum Meğer... 
Her Şeyi ve Herkesi Bir Anda Unutup Yalnızca Seni Özlemek Ne Demek Bilmiyormuşum... 
"Bana Ne Oldu?" Demekten Yoruldum Artık.... 
Başkalarının Ağzındaki Sevgi Cümleleriyle Kirlenmekten Yoruldum... 
Sensiz Yaşlanmaktan, Kalbimdeki Seni Bana İnkar Ettirmenden Yoruldum...! 
Son Nefesimin Nasibi Olsun Kolların Demiştim Ya Hani?
Yemin Olsun Yalan Değildi... 
Dünyayı Ağlatacak Dert Bıraktın İçime, Nasıl Vazgeçeyim Senden? 
Seninle Geçiremediğim Her Gün Parçalanan Bu Bedenle Hangi Ömrün Hevesine Düşeyim?  
Yoruldum Bu Huysuz, Bu Yörüngesini Kaybetmiş Kadınlığımdan... 
Söyle, Bir Başkasına Dokunan Ellerini Düşündükçe Nasıl Yerinde Tutayım Aklımı? 
Cennetini Görmüşken Gözlerim, Çoğalan Yangınlara Nasıl Çevrilir Başım Söyle? 
Beni Bu Devrilmişliğime Alıştırma Ne Olur, Çünkü Yoruldum Hasretinle Sınanmaktan... 
Yoruldum "Seni Seviyorum" Diye Çığlık Atan Kalbimi Oyalamaktan... 
Yoksun, Gölgen Beni Her Gün Biraz Daha Zorluyor...
Anla Artık, Yoruldum Her Yağmurda Yokluğunla İçime Çekilmekten... 
Yoruldum Sensizliğe Boyun Eğmekten...
Sensiz Yaşayamayacağımı Anla, Gözlerimden Bu Düşünceleri Al Artık...
Ben Aşkı Sende Yaşadım...
İçimde Mevsimler Seninle Döndü...
Rüzgar Ettin Nefesini Ürpertin Tenimi...
Dağıttın Saçlarımı, Aklımı, Yatağımı...
Sevdirdin Yeniden Küstüğüm Yastıkları...
Hadi, Azalt İçimdeki Parçalanmayı...
En Son Nefesinin Gereği Kadar Çek Beni Yüreğinin Ölümsüz Köşesine ve Bırakma Öleceğini Bilsen Bile...
Hala Çocuğum Ben Sevdana, Yalpalayarak Yürüyüşüm Bu Yüzden Yüreğinde...
Ayağım Takılıp Düştüğümde Adını Sayıklamalarım Bu Yüzden... 
 Varlığın Bir Başka Varlığa Yenilmedi, Tek Kaldın Hep İçimde...
Yüreğimin Titrediği, Nefesimi Kana Kana İçime Çektiğim, Ruhumun Bambaşka Diyarlara Götürüldüğü Her Akşam Seni Hissediyorum Koskocaman... 
Hissetmek Ne Kelime, Seni Öyle Bir Yaşıyorum ki İçimde Ömrümün Baharları Bir Bir Açıyor... 
Seni Düşünüyorum... 
Beyinim, Aklım Sana Hapsolmuş Zindandayım Sanki...
Duvarlarının Arasında Sıkışıp Kalmış Bir Mahkum Gibiyim Aşkına... 
İliklerime Kadar Senle Islanmışken Hangi Özlem, Hangi Söz Seni Tarif Eder ki?
Seni Ancak Ben Anlatırım Değil mi? 
Çünkü Sen Sadece Yüreğime Aitsin... 
Nerelerdesin?
Uzun Zaman Oldu Dokunmayalı Sana... 
Tut Ellerimden de Beraber Yol Alalım... 
Senden Bekliyorum Artık...
Sen Uzat Bu Kez Özlem Dolu Olmasını Umduğum Ellerini... 
Dursun Zaman, Konuşmasın Kimse, Sadece Sen Konuş, "Seni Seviyorum" de...
Yeniden Yeşersin, Yeniden Can Bulsun Dünyam...
Hadi, Lütfen Tut Ellerimden Artık...
Yoruldum Çok...! 
Sensiz Yaşayamayacağımı Anla Artık... 
Sen Benim İlk ve Son Sarhoşluğumsun...
Ne Ayıldım Ne de Ayılabilirim...
Ne Ayılmak İsterim Nede Ayıltılmak...

Yine Gerçekleşmeyecek Bir Hayal Kurdum Değil mi?
Sende Ben de Biliyoruz ki; Yağmurlar Asla Bizim İçin Yağmayacak, Asla Baharlarımız Olmayacak Bizim...
Yan Yana Geldiğimizde Çöl İle Yağmur Değil İki Ayrı Deniz Olacağız Aynı Rengi, Aynı Dalgayı Paylaşamayan...
Yazabilen Ama Konuşamayan İki Duygusal Özürlü Olacağız...
Düşlemek Var İşte Seni Hayallerimde Gizlice ve Ardından Kaybetmek Çığlıklarla...
Seni Düşünmek ve Sadece Seni Yaşamak Var Kaderimde Kaybettiğimi Bile Bile...
Olmuyor İşte Unutamıyorum...
Bilmiyorum Sebebini...
Benliğimde Ellerinin İzi Dokunuşlarınla Yaşayan ve Sana Teslimiyetiyle Hayat Bulan Bir Kalbim Var...
Dilim Aciz Kalıyor Sevgimi Söylemeye, Kalbim Yetersiz...
Kelimelerim mi?
Onlar Sadece Bir Kaç Kelam Fukarası...
Yazdıklarımı Boş Ver, Hepsi Sevgimin Bir Kaç Detayı...
Kalbimden Öte Bir Yerdesin, Kalbimden Önce...
Bir Geldin mi Aklıma Asla Çıkmıyorsun...
Bir Kaç Saniyelik Bakışınla Unutturup Bütün Geçmişimi Beni Yine Yeniden Kendine Aşık Ediyorsun...
Manası Bitmiş Kelimelerle Konuşmak Ne Saçma...!
Hayatın Bana Verdiği Rol Sadece Dram...!
Şimdi Git, Kime Sevdalanırsan Sevdalan...
Uykusuz Kaldığım Tüm Gecelerin Borcunu Günü Geldiğinde Dizlerin Ödeyecek Unutma...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.