28 Mayıs 2015 Perşembe

İstemeden Oldu Her Şey, İstenerek Yaşanmazdı Duygular...

Uzaklara Gömüp Sensiz Gecelerimi Hasret Yüklü Sabahlara Yelken Açmıştım O Sabah...
Ufukta Mutluluğu Görememiştim Daha Ama 
Yalnızlığa Demir Atmış Yüreğimle Sevgini Bulmak İçin Sana Geliyordum...
Bir Pazar Akşamı Mevsim Yaza Doğru Akarken Ben Sana Gelmiştim...
Elimdeki Yokluğun Yüreğimdeki Suskunluğumla Sana Gelmiştim...
Yağmurlu Bir Mayıs Günü Kentin Yorgun Kaldırımlarında Tanıdık Kelimeler Arıyordum Sevdama Dair... 
Sensizlikte Kanarken Sol Yanım Hep Seni Düşünüyordum Zamanın Avuçlarında... 
Seni Arıyordum Güneşin Sıcağında, Ellerini Arıyordum Yağmurun Damlalarında... 
Her Şeye İnat Bir Elimde Mevsimlerden Aldığım Ilık Baharla Bir Ömür Uzaktan Sana Gelmiştim... 
Arsızca Tenime Dokunan Yalnızlıkla, Tükenmiş Bir Bedenle Sana Gelmiştim... 
Bir Adanmışlığın Geride Bıraktığı Boşluğa İncittiğin Gülüşlerimi Ekleyipte Gelmiştim... 
Ve Yürüyordum O Parkta Yalnızlığımla Sırılsıklam Olmak Umrumda Olmadan...
Belki Gelirsin, Sıcaklığınla, Sevginle, Özleminle Sarılıp Sarmalar, Isıtırsın Yüreğimi Diye Bekliyordum...
Kokun Benimle Olmadıkça, İçimi Isıtan Ellerin Bana Dokunmadıkça Üşüyordum...

Gelseydin Güneş Gecelerime Doğacaktı Yeniden... 
Ellerin Dokununca Yüreğime Kana Kana İçecektim Aşkı Senle...
Susadıkça Bakacaktım Gözlerine... 
Her An'ı Senle Başka Yaşayıp Dünyayı Rengarenk Boyacaktım... 
Gökkuşağına Koşacatkım Sevinçle... 
Seni Yanaklardan Değil Dudaklarından Değil Yüreğinden Öpecektim...
Ben Hep Seni Bekledim Seni İstedim Ama Sen Gelmedin…

Sensiz Aldığım Nefesin Yüreğime Yetmediğini Seni Canım Gibi, Nefesim Gibi Bildiğimi Bil İsterim...
Sevmeye Dair Yazılmış ve Söylenmiş Tüm Sözleri Söylesemde 
İçimdeki Seni Anlatamaz Olduğunu Bil İsterim...
Yaşamak Lazım Seni Anlamak İçin, Çünkü Sen Bende Başlı Başına Anlamdın...
Geceleri Gökyüzüne Baktığımda Aklıma Düşen ve Aklıma Nakş Olmuş Bir Anlamdın Sen Bana....
Anlayıpta Anlatamadığım, Yan Yana Koyduğumda Her Şeyi Anlamsızlaştıran Bir Anlamdın... 

Ve Şimdi Şehrinden Gidiyorum... 
Suskunluğumu, Çırpınışlarımı, Sessiz ve Derinden Çığlıklarımı, Haykırışlarımı, Kalp Sancılarını Şehrinde Öksüzce ve Yetim Bırakarak, Çakan Şimşeklerin Korktucu Gürültüsünden Korkmadan, Yüreğimi O Parkın Bir Köşesine Bırakarak, Mevsimleri Birbirine Katarak Arkana Bir An Olsun Bakmadan Gidiyorum... 
Ve Susuyorum...
Bilip de Bilmezlikten Geliyorum Her Şeyi...
Canımın Acısı Arttıkça Artıyor, Kalbim Sıkışıyor...
İçimde Tuttuğum Kelimeler Beynimi Boğuyor...
Belki Sana Diyecek Bir Şey Bulamadığım İçin Belki de Hala Senin Kırılmandan Korktuğum İçin Susuyorum...
İçimdeki Kelimeleri Söylesem Sana Acaba Sen mi Daha Çok Acı Çekersin Yoksa Ben mi?
Ne Fark Eder ki, Acı Çekenin Kim Olduğu Önemli mi ki?
Madem Bir Acı Çekilecek Sen Değil Ben Çekmeliyim...
Sen Beni Bırakırken Susup Bu Ayrılığın Acısını Çekebilmeliyim...

Hesabını Veremediğim Bir Dolu Düşüncenin Kapısında Kaldım Yine... 
Senli Hayallerime Meydan Okuyamaz Bir Ruh Halindeyim... 
Neydi Bu?
Neyin Eksikliği? 
Neyin Hesabı?
Kimin Yokluğu?
Kime Vermem Gereken Hesaptı?
Say ki Bir Delilikti Benimki.. 
Hiç Gelmeyeceğini Bile Bile Hep Yolunu Gözlemek, Senin Fısıldadığın Şarkıları Her Gün Defalarca Dinlemek, Acıma Deva Olacaksın Sanıp Seni Aramak, Adını Umut Koymak, Yastığımın Her Köşesini Sana Ağlamak İçin Kullanmak, Senden Kalan Aşk Nağmeleriyle Avutmak Kalbimi Ayaz Gecelerde...
Delilikti Benimki... 
Defalarca, Sende Tükenip Yine Sende Dirilmek Delilikti...!
Bir Anlamı Yok Sözlerimin Anlamsızlığa Anlam Aramaktan Başka... 
Bir Tek Doğru Vardı Tüm Yanlışların Ortasında ve Ben Ona Sarıldım Kalbimin Doğrusuyla...
Her Şey Bitermiş Bir Noktada, Bir Şey Hariç, Sevgi Hep Yaşarmış Adı Bilinmeyen Mekan ve Zamanlarda...
İstemeden Oldu Her Şey, İstenerek Yaşanmazmış Zaten Duygular... 
Bir Tek Şeyi Çok İstedim İstemsizliklerde, Senden Geçebilmeyi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.