27 Mayıs 2015 Çarşamba

Yeniden Yabancısıyım Ezbere Bildiğim Senin...

Genç Kızlığımdan Beri Şiir Okumaktan mı Yoksa Gözlerim Her Defasında Nemlenerek İzlediğim Aşk Filmlerinden midir Bilinmez, Gerçek Aşk'a İnanırdım...
Mitolojik Versiyonlarından Başlayıp, Leyla ile Mecnun Serisine Kadar İçinde Aşk Geçen Ne Kadar Öykü Var İse Yüreğim İle Okurdum... 
Şiiri İse, Aşk'ın Kelimelere Dökemediği Mükemmel Gizinin İpuçlarını Yaşama Taşıdığı İçin Severdim... 
Çoğu Zaman Kimsenin Fark Edemediği Şiirsel Bir Dünyada Yaşar Gibi Yaşardım... 
Kendi Aşkımı Bulamadığımdan Belki Başkalarının Aşklarına Sahip Çıktım Çoğu Kez...
Bir Zaman Sonra Gerçekten Sevebileceğim Biri Çıktı Karşıma..
Kapılıp Gittim Şiirsel Aşkımın Peşine...
Adım Adım Şiir Döktüm Yollarına...

Şiirler Bitti Bir Gün...
Baharım Sona Erdi..
Yürümekten Yorulmuş Yüreğimi Acı İle Dinlendirdim Bir Zaman.. 
Beynime ve Yüreğime Yazılı Şiirler Gönderdim İçinde Cevaplar Olmayan...
Uzun Giden Yollar Gibi Yüreğim de Yollara Düştü...
Kimi Zaman Yaya Yürüdü Kimi Zaman Ümit Oldu Yanıma Yoldaş...
Bazen Yol Kenarından Korkuyu Aldım Yanıma Adım Atamadı Yüreğim...
Sonra Bir de Baktım ki Başladığım Yere Gelmişim...
Ve Anladım ki Yüreğim Hep Yollar Aşacak...
Ne Yapsa Ne Etse, Tüm Duygular Önünden Gelip Geçse de Yine Kendi Yalnızlığıyla Başa Dönecek Her Defasında...!

Bir Pazar Günü, Öğle Sonrası, Yağmurlu Bir Gün...

Beraber Oturduğumuz Masada İçtiğim Kahvenin Tadı Kederli, Telvesinde  İse Yüreğinin Acısı Var...
Hava O Kadar Sıcakken Soğuk Fırtınalar Kopuyor Yüreğimde...
Tükeniyorum Ağır Ağır...
Kırık, Dargın, Sancılı, Yitik, Korkulu, Yorgunum...
Resmin Geçiyor Gözlerimin Önünden, Özlemli, Acılı, Suskun...
Tutunamadığım Dalların Ulaşılmaz Yapraklarında Gizlemişim Adını...
Unutulmuş Sokakların Kimsesizliğinde Arıyorum Seni...
Çatlamış Dudaklarımdan Dökülmeyi Bekleyen Bir Söz Gibisin...
Bir Başka Mırıldanıyor Dudaklarım Seni...
"Gelir" Diyorum Kendi Kendime, Bekliyorum...
Kendimi Paramparça Hissetsem de Yine de Bekliyorum...
Bütün Cesaretimi Toplayıp, Derin Bir Nefes Alıyorum Ama Seni Bulamıyorum...
Gözlerimden Akan Yaş Bir Nehir Olup Okyanuslar Kadar Büyüyor...
Gök Deliniyor Hüznümden...
Yağmur Yağıyor En Delisinden... 
Ilık Ilık Seni Esiyor Rüzgar İçimin Yıkıntılarından... 
İçimdeki Deli Çocuk Ağlıyor An Be An... 

Şimdi Yeniden Yabancısıyım Ezbere Bildiğim Senin... 

Yitik Acılara Koydum Seni... 
Yavaş ve Sessiz Bir Yok Oluş Var İçimde...
Büyük Bir Aşkın Hüzünlü Yok Oluşu Bütün Umutların Sönüşü..
Sanki Bir Yangın, Bir Alev Fırtınası....
Sen Sevilerek Uğurlanıyorsun Benden Ben Severek Dönüyorum Sevdaya Sırtımı...
Senden Önce Hayatımda Aşk Yoktu, Senden Sonra da Olmasın, İstemem...
Korkma Bir Daha Senin Olduğun Şehre de Gelmem...
Gelsem de Sana Asla Görünmem...! 

Yepyeni Bir Sayfa Var Önümde Şimdi ve Geçmiş Yaşananlar Kadar Boş...  
Ben Artık Bazı Şeyleri Öğrendim, Olmazmış İnsanın İstediği Her Şey... 
Belki Sevdiği Sevmezmiş Onu Beki Dilediği Gerçekleşmezmiş Ama Her Şeyden Önce Bazı Gerçeklere Üzülmemek Gerekmiş...
Dönmeyenin Ardından Üzülmek Gereksizmiş... 
Bazı Sevgileri İçinde Yaşatmak Gerekirmiş... 
Gelmeyeni Inutmaya Çalışmak Hatırlamaktan da Daha Fazla Acı Verirmiş... 
Sonunda Ne Unutabilirmiş İnsan Ne de Bir Daha İçten Bir Şekilde Gülebilirmiş... 
Önemli Olan Sevgiyi Her Zaman Kalbinde Barındırıp Sevilmeden Sevmekten Asla Çekinmemekmiş...
Hiç Bir Zaman Nefret Etmemekmiş Aşık Olduğundan Aksine Ona, Sevmeyi Öğretene Teşekkür Etmekmiş...

Evet Sevgili; Teşekkür Ederim...
Sen Bana Bütün Bunları Gösteren Sevilmenin Değerini Öğretensin...
Şimdi Hem Sevip Hem de Kendim Tarafından Sevilme Vakti... 
Ve Şimdi Bana Lazım Olan Şey Önüme Bakıp Unutmak Eskiyi... 

Söyleyecek Çok Sözüm Vardı Ama Şimdi Anlamı Yok Sözlerin Yaşanacak Şeylerin...
Bu Gönül Alıştı Her Şeye...
Yalnızlığa...
Yalanlara...
Ve Yüreğim Öğreniyor Yavaşça...
O Hep Ağlayacak Ama Dayanacak...
Susacak Bazen, Hem de Çok...
Görecek Bazen Ama Görmeyecek...
Korkacak Bazen Ama Geçecek...
Her Şeye Rağmen Dayanacak Bu Yürek, Sana Rağmen...

Daha Sakinim Şimdi, Bir Başka Kabulleniyorum Ayrılıkları...

İçime Çektiğim Derin Soluklar Gibi, Gidişini Bastırarak ve Görmezden Gelerek...
Seni Sevdiğime Pişman Olduğumu Sanma, Bu Bana Yakışmaz Asla...
Gerektiği İçin Yapıldı Her Şey Bunun İçin Elveda Denildi...
Ellerim Boş Artık...
Bomboş Gecelerim...
Senden Bana Geriye Kalan Tek Şey Deli Gibi Acılarımı Özlemlerimi Yazdığım Bu Ekran ve Klavye...
Tek Bir Şey Merak Ediyorum...
Geceleri Rahat Uyuyabiliyor musun Rüyalarından Çıktığımdan Beri?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.