22 Nisan 2022 Cuma

Sonunda Başardı/n...!

 Yine Akşam Oldu, 
Güneş Battı... 
Birbirine Tutsak, 
Birbirine Mecbur, 
Uykusu Kaçmış Bir Gecenin İçinde, 
Kirpiklere Bulaşmış Hazanın Sarısı... 
Ümitler Kırılmış, 
Hayaller Yıkılmış, 
Yalnızlığın Hüzün Kuyusunda, 
Ruhlar Yine Keder Yüklenmiş... 
Ömür Su Gibi Akıp Giderken, 
Son Umutlar da Ayaklar Altına Dökülmüş... 
Sabahın İlk Işıklarına Teslim Olurken Gece, 
Özlem Yaşları Kurumuş, 
Düşler Uyutulmuş, 
Rüyalardan Sevda Toprağa Akıtılmış... 
Yürekler Dağınık, 
Duygular Susuz, 
Hayaller Yorgun, 
Özlemler, 
Hasretler Bir Mezar... 
Kimi Dışa Vurmuş Hüznünü, 
Kimi İçine Gömüp;
Üzerine Kül Örtmüş... 
Kimi Diline Takılan Bir Ezgide Hasret Örmüş Yollarına, 
Kimi Tuz Basmış Kanayan Yaralarına...
Kimi Köz Olmuş Bir Yüreğin Küllerini Savurmuş Sonsuzluğa, 
Kimi Acılar İçinde Uyurken Zaman, 
Alev Alev Kavrulmakta... 
Kiminin Dudağındaki Yangın Bir Şarkı İle,  
Özlemlerin Kahrında... 
Sahi Hangi Kırık Kalpten Dökülen Ah Çınlıyor Kulaklarda?
Hangi Acı Dirhem Dirhem Birikiyor Sevda Sunaklarında ki,
Düşleri Çekip Çıkarılamıyor Düştüğü Uçurumlardan...
Hasretin Keskin Kokusu Hangi Genzini Yakıyor?
Kezzap Misali Eritip, 
Parçalıyor Ciğeri?

Karanlığın Aydınlığa Yakın Vakitlerinde; 
Söyleyemediğim Sözler, 
İçimde Sakladığım Sesler, 
Zincirlere Vurduğum, 
Azad Edemediğim Hisler Var...
Başardı...!
Önce Destursuz Kalbime Girmeyi, 
Sonra Talan Ederek Kalbimden Gitmeyi...
Başardı...!
Önce Hayat Vermeyi,
Sonra Hayatımı Yok Etmeyi... 
Başardı...!
Canını Yaka Yaka,
Ruhunu Sıka Sıka Aşkı Mağlup Etmeyi...

"Sensizim" Dedikçe Gülüp Geçti, 
Benden Başka Herkesle İlgilendi... 
Ben Aşk Dedim Sustu... 
Olmaz Dedi... 
Gelmem Dedi... 
Sevme Dedi... 
İnatla,
Sabırla Uğraştı,
Sonunda Başardı... 
Artık Her Şey İstediği Gibi...
Seviyorum Söylemiyorum...
Özlüyorum Yalvarmıyorum... 
Düğümlenirken Boğazıma Her Hece, 
Yüreğimin Bam Telini Her Saniye İnletmiyorum...  
Renksiz Hayaller Kurmuyor,
"Ellerini, 
Kokunu Özledim Demiyorum...
Avazı Çıktığı Kadar Bağırırken,
Ürperen Anılarım Vurmuyor Sızlayan Hayallerime... 
Düşlerim Hayallerimi Islatmıyor...   
Kondurduğu Buselerin Sıcaklığı Hala Dursa da Dudaklarımda...  
Avuçlarımın Arasında Sakladığım Yaşanmışlarımla, 
Çekildim Ayaklarının Altından,
Rahatsızlık Vermiyorum...


Bir Bendim Ona Yasak,
Bir Benim Sevgimdi Ona Günah..
Yenilgiyi Kabul Ediyorum...
Korktuğumdan Değil;
En Güzel Hayallerimi Çaldırdığımdan... 
İçimde Fırtınalar Koparken, 
Çığlıkları Yüreğimde Sakladığımdan...
Onu Kalbimin Derinliğinde Bir Yara Saydığımdan... 
Umutsuzluğun Adını Aşk Koyduğumdan...
Kalbimin  İçinde Alev Alev Yandığından...
Adın Dudaklarımda Bir Şarkı Gibi Mırıldandığımdan... 
Saçının Tek Teline Kıyamadığımdan... 
Ben İstemedim ki Böyle Olsun... 
İstemedim ki Tökezlenip Düşeyim,
Kör Kuyularda Can Çekişeyim... 
İstemedim ki Yüreğim Kavrulsun...
Ateşlerde Kurşunlara Dizilsin...
Çarmığa Gerilsin...
Çıkmaza Düşsün...
Mağlubum Aşka, 
Yenilmişim Hayata...
Düşlerim Batık Bir Gemi, 
Ayaza Kesmiş Yüreğimin Sokakları... 
Sorgu Sual Dinlemiyor Zaman
Kalbimin Uçurumlarında Aşk Tükeniyor...
Prangalar Kırılıyor,
Zincirler Kopuyor,  
Çözülüyor Yüreğimin İpleri...
Söz Sükuta,  
Sevda Ayrılığa Yenik Düştükçe, 
İçimdeki Aşk Lal Rengine Dönüşüyor...
İçimin Denizleri Çekildi,
Deryaları Kurudu... 
Duygularımda Gem, 
Yüreğimde Demir Parmaklık...
Artık Hiç Bir Yolum Ona Çıkmayacak.. .
Kalemim İsmini Yazmayacak... 
Öyle Sileceğim ki Onu Aklımdan,   
Hatıralarda Bile Yeri Olmayacak... 
Dinlerken Huzur Bulduğum Sesini
Bundan Böyle Kulaklarım Hiç Duymayacak.. .
Hayalini Kurduğum Her Şey Bitti...
Umutlar Gemisi Bu Limandan Sonsuzluğa Hareket Etti...
Dindi İçimdeki Deli Rüzgar...
Duruldu Kalbim... 
bütün İhtiraslar Sustu...
Yelkenler İpini Kopardı Kalbimin Sahilinden... 
Üşüyen Duygularım Koptu En İnce Yerinden...
Gecelere Sığınmış Bir Yurtsuz,
Yaprak Kadar Sahipsiz, 
Ölü Kadar Dilsizim... 
Artık Sevinebilir...!
Kutlayabilir Zaferini...
Sonunda Başardı, 
Rüyamın En Mutlu Yerinde Uyandırdı Beni... 
Sessizce Akıp Geçiyor Gönlümün Sahilinden, 
Kopuyor Yüreğimden... 
Her Şeyden Vazgeçtiğim Gibi,
Sevgisinden de Vazgeçiyorum...
Zaman İlerliyor... 
Her Saat Kedere,  
Acıya Biraz Daha Yaklaşıyor... 
Alışırım Zamanla Acılara,
Sancılara,
Kalp Ağrılarına... 
İmkansız Bir Aşkın İnsafsız Ateşinle Yanmak, 
Yitip,
Yok Olmak,
Sevdanın Yasak Sokaklarında
Faili Meçhul Bir Aşk Cinayetine Kurban Gitmek Kaderimmiş Diyorum...!





1 yorum:

  1. Geçte Olsa Anladım;
    Hiç Bir Güneş Isıtamıyor,
    Buz Tutmuş Bir Yüreği...!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.