1 Nisan 2022 Cuma

Birbirimizin Coğrafyasında Kaybolmaya Ne Dersin?


Sevdalandığım Adam; 
Bazen Kasıp Kavuran Sıcak, 
Bazen Ayaz Kadar Soğuktur... 
Bazen Umutsuz Bir Vaka, 
Bazen Bin Bir Umuttur... 
Bazen Hayat Kaynağı, 
Bazen Umutsuzca Bekleyiştir... 
Bazen Akşamdır, 
Bazen Sabah... 
Bazen Asi Mavidir, 
Bazen Derin Bir Deniz... 
Bazen Umutlu Bir Yolcudur, 
Bazen Cevabı Bulanamayan Bir Soru... 
Bazen Besler Hayallerini, 
Bazen İçine Yalnızlık Ateşi Doldurur... 
Bazen Milyonlarca Anıdan Oluşmuş Bir Hikayedir, 
Bazen Sokakları Tenha Bir Şehir... 
Bazen Satırlara Sığmayan Hasrettir, 
Bazen Kimsenin Anlayamadığı Bir Sevda... 
Bazen Kalabalık İçinde Yalnızlıktır, 
Bazen Dua İçinde Dua... 
Bazen Gözyaşlarına Boğulmuş Bir Cümledir, 
Bazen Rüyaları Kabusa Döndüren Bir Gece... 
Bazen Sonsuz Özgürlüktür, 
Bazen Efkar Tüten Bir Hüzün... 
Bazen Zincire Vurulmuş Çığlıktır, 
Bazen Perde Perde Yükselen Haykırış... 
Bazen Saflığın Simgesidir, 
Bazen Tufanın Habercisi... 
Bazen Yorgun Adımların Kahramanıdır,
Bazen Karanlığı Bölen Aydınlık... 
Bazen Kederdir, 
Bazen Aşk...
Bazen Kırgın Gridir, 
Bazen Mutlu Bir Mavi... 
Bazen Hüzünlü Mordur,
Bazen Sakin Bir Pembe, 
Ya da Sevdalı Bir Kırmızıdır...

Benim Sevdam Öyle Bir Sevda ki;
Sevinci Azdır,
Kederi Amansız,
Hasreti Sonsuzdur,
Ama Öylesine Saf,
Öylesine Duru,
Öylesine Samimi,
Öylesine Yalansızdır...
Öyle Bir Sevdadır ki;
Yalnızlığımın Devası,
Sessizliğimin Saltanatıdır...

Benim Sevdam Öyle Bir Sevdadır ki;
Yalanların İçindeki Tek Gerçektir...
Pembedir Hayalleri, 
Bembeyazdır Düşleri...
Biraz Hüzün Koksa da,
Ağlamaklı Olsa da, 
Okyanuslar Gibi Gelgitler Yaşasa da, 
Rüzgara Kapılıp,  
Bir O Yana Bir Bu Yana Savrulsa da,
Güneş Kadar Parlak,
Deniz Kadar Mavi, 
Gülün Kokusu Kadar Tanımsız,
Buram Buram Aşk Kokan Gül Kadar Büyüleyicidir...
Benim Sevdam Tertemiz, 
Asil ve Onurludur...

Sevgili...! 
Tenha İklimlerin Karanlığında, 
Bilmediğim Kelimeler Ülkesinde, 
Sonsuzluk Haritasında, 
Üşüyen Yanlarımı Sensizliğin Acı Tadı Sarıyor... 
Sana Dair Umutlar Saklıyorum Yüreğimde,
Senli Hayaller Kuruyorum Düşlerimde... 
İçimde Filizlenen, Büyüyen umutlarım, 
Sabah Güneşi Gibi Yakıyor Yanaklarımı...
Bahar Öpüyor Yüreğimden...
Ruhumun Tedirginliği Kaybolup, 
Sonsuz Bir Huzura Teslim Oluyor...
Sevgili...!
Beni Sensizlikle Cezalandırma... 
Yitirdiğim Seni Geçmişe,
Sonsuz Bir Terk Edilişe Teslim Etme... 
Yüreğinden Yüreğime Bir Yol Geçsin... 
Gözlerimi Açtığım Her Sabah,
Kokunu,
Tenini,
Dokunuşlarını Hissedeyim...
Konuğu Değil, 
Ev Sahibi Ol Düşlerimin... 
Ki, 
İçimde Her Gün Kasırgalar Esmesin... 
Gönül Mabedimi Fırtınalar Yıkmasın... 
Yüreğim Bahar Mevsimine İnat,
Çöl İklimine Yenik Düşmesin...  
Ki, 
Yağmurlar Kelimelerimi Islatmasın... 
Rüzgarlar Cümlelerimi Çalmasın...
Bu Baharda Hazan Olmasın, 
Ayrılık Kokmasın... 
Mevsimlerim Hep Hazanı Gösterip
Baharlar Bana Uzaklardan El Sallamasın... 
Sevgili...! 
Sevdan Hiç Eskimedi, 
Hala Taptaze Duruyor Ruhumda... 
Adını Sorma,
O Hep Yüreğimin Haritasında... 
Ben Seni, 
Sana Dair Her Şeyi Çok Özledim... 
Birbirimizin Coğrafyasında Kaybolmaya Ne Dersin?



1 yorum:

  1. Benim Sevdam; Dilimde Kelimeleri Kifayetsiz,
    Sözler Yetersiz Duadır...
    Benim Sevdam; Damarlarımda Dolaşan,
    Estikçe Ruhumu Okşayan Rüzgardır...
    Benim Sevdam;
    Hiç Dinmeyen,
    Hiç Bitmeyen,
    Can Damarımdaki Hasrettir...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.