19 Nisan 2022 Salı

Öyle Çok Özlendin ki...!

Seni Sevmek; Gökkuşağındaki Sekizinci Renk... 
Gözlerimden Yağan Sağanak... 

Seni Sevmek; Ateşinde Bile Bile Yanmak... 
Bitmeyen Özlem... 
Dinmeyen Hasret... 

Seni Sevmek; Görülmemiş Bir Rüya... 
Yağmur Sonrası Doğan Gökkuşağı... 

Seni Sevmek; Kor Ateşlerde Kül Olurcasına Yanmak... 
Hayalinle Konuşarak; 
Şiirler, 
Mektuplar Yazmak... 

Damarımdaki Kanım... 
Benliğim... 
Hayalim... 
Düşlerim... 
Gerçeğim... 
Umutlarım; 
Sen Bilir misin Sevdaya Karışan Hasreti? 
Bulutlara Bırakılmış Ümitleri? 
Bulanık Mevsimleri? 
Seni Yazıya Döksem Okuyabilir misin? 
Çizsem Sayfalara Görebilir misin Kendini? 
Bağırsam Çığlık Çığlığa Sessiz, 
Sen Diye İnleyen Yürek Sesimi Duyabilir misin? 

Zaman Yetmiyor Bana... 
Günler...
Aylar, 
Yıllar Az Geliyor... 
Çisil Çisil Yağmurlarda Yol Alıyorum... 
Sevgimin Külleri Savruldukça Ufuklara,
İçimdeki Umutlar Islanmaya Başladıkça Sana Sığınıyorum... 
Yüreğim "Sen" Diye Atıyor...
Saniye Saniye Seni Vuruyor... 
Damla Damla Sen Diye Çoğalıyor... 
Korkuyorum Kollarım Sensiz Boş Kalır, 
Senli Geceler Düş Olur Diye... 
Sakın Bitirme...!
Bedenimin Her Hücresindeki Aşkını... 
Gözlerimdeki Hülyanı... 
Gece Gördüğüm Rüyaları... 
Dört Mevsim Canımın İçinde Ol... 
Umutsuzluğumda Umudum Ol... 
Çık Artık İçinin Kimsesiz Mezarlığından...!
Gelmelisin Artık...! 
İster Sızı Gibi...
İster Ateş Gibi....
İster Yağmur Gibi...
İster Sağanak Gibi...
Gelmelisin... 
Doğmalısın İçimde...
Dokunmalısın Yüreğime... 
Gözlerimden Hayatı Okuyarak, 
Kirpiklerimden Bana Tutunarak,
Hesapsız,
Yarınsız, 
Nefesim,
Umudum, 
Her Şeyim Diyerek; Sevmeyi Öğrenmelisin...

Sensiz Günlerin Güncesini Tutmaktan...
Seni Bekleyerek Tükettiğim Günlerin Hesabını Yapmaktan,
Kaybedilmiş Mevsimlerde, 
Kaybedilmiş Umutlarımın Bu Sevdaya Tanık Olmasından Bıktım...
Eğer Gerçeğimsen,
Eğer Sadece Bir Hayal Değilsen;
Karanlığın Aydınlığa Bölündüğü,
Siyahın Beyaza Aşık Olduğu Bir Saatte Sadece Gelmelisin...
Öyle Çok Özlendin ki,
Bilmelisin...!




1 yorum:

  1. Çok Yorgunum...!
    Saçlarımda Soluğun Dolaşsın,
    Ellerim Avuçlarında Isınsın...
    Seninle Dinleneyim...
    Sesinle Durulayım...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.