2 Ekim 2021 Cumartesi

Söyletme Bana Artık...!

 Her Şey Anlatılamıyor... 
Açıklaması Olmuyor Bazı Hasretlerin... 
Cümleler Sustukça, 
Kelimeler Lal Oldukça, 
Sözcükler Eksik Kaldıkça, 
Yaza Yaza Tükeniyor, 
Tükene Tükene Yazıyor İşte İnsan... 

Ruhumun Gökyüzü, 
Sakın Sorma Bendeki Sevdan Ne Halde Diye...! 
Gün Gibi Aşikar Duygularım... 
Yavaş Yavaş Sızdıkça Fikrime, 
Damla Damla Düşüyorsun Kalbime... 
Sen Bana Bu Kadar Yasaklı, 
Sen Bende Bu Kadar Saklıyken, 
Sensizliğin Kölesi Oluyor Yüreğim... 

Gelişiyle Beni Mucizelere İnandıran, 
Doyumsuz Bir Sevgi Yaşatıp,
Sonsuz Hayallere Salan; 
Her Gece Sana, 
Her Gece Yokluğuna Yenilsem de, 
Bil ki Aşk Yaşanmıyor Senden Başkasıyla...

Benden Aldıklarını, 
Bana Layık Görüp Bıraktıklarını Saymıyor, 
Cümlelerimi Kalbinin Kapısında Köle Yaptığımı Umursamıyor, 
Ben Seni Şiir Şiir Yazdıkça, 
Senin Üzerimi Karalamana Aldırmıyor, 
"Neden?" Diye Sorarak Nedenleri Sorgulamıyorum... 
Benden Gittin Sonuçta... 
İstedin Gittin...! 
İstedin Sildin...! 
Söyletme Bana Artık... 
Sevdim İşte...! 
Akıp Giden Zamanda Kaybolmayan, 
Haddini Aşan Bir Aşkla,  
Onurumla,  
Gururumla, 
Sessiz, 
Sensiz,  
Ama Hiç Vazgeçmeden; 
"Benim İçin Önemlisin Çok Değerlisin" Diye Diye Sevdim... 

Anla Artık...!
Senli Duygularımı Karanlık Gecelere Sattırıp, 
Hece Hece Öğretemezsin Bana Sensizliği...! 
Sana Giden Tüm Yollarımı Kapatsan da, 
En Acımasız Sözlerini Diline Kuşandırıp,
Bana Tek Damla Ümit Bırakmasan da, 
Ne Seni Sevmekten Vazgeçerim, 
Ne de Dönmeni Beklerim... 

Beni Benden Alıp, 
Bana Yaşayacak Bir Ben Bırakmayan...
Sitemim Sana Değil, 
Herkes Kendine Göre Hep Haklı Nasıl Olsa...
Karşımda Güçlü Durduğun
İradene Hakim Olduğun İçin Kutlamak Lazım Seni... 
Beni Suçlamak Lazım, 
Karşında Aciz,
İradesine Yenik, 
Kendine Söz Geçiremeyen Bir Kadın Olduğum İçin...

Ne Kadar Unutturmaya Çalışsan da Kendini,
Boş...! 
Akan Her Damla Gözyaşımda,
Gecelerimin Karanlığındasın...
Ne Kadar Sussan da,
Boş...!
Uykusuz Gecelerimde,
Telefonumun Sesinde, 
Tükenmeyen Ümitlerimdesin...
Yokluğuna Dayanmak Mümkün Olmasa da, 
Yokmuşsun Gibi Davranmak Çözüm Değil Bana...!
Kabullen Artık...!
Seni Hep Sevdim...
Hep Seveceğim... 




1 yorum:

  1. Artık Ne Bir Başkasını Sevmek,
    Ne de Delicesine Sevilmek İstiyorum...
    Ben,
    Aşk Kokan,
    Aşk'a Çıkan Her Şeyden Feragat Ettim...!
    Ki,
    Sevgimi Gönlüne Layık Görseydin,
    Bu Aşk Yolunda Sende Benle Yürürdün...!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.