12 Ekim 2021 Salı

Hissediyorum Dost, Sen Üşüyorsun..!

 Duyuyorum Dost Yüreğinden Kopup Gelen Haykırışları... 
Görüyorum Yüreğinin Her Zerresini Saran Alevleri... 
Öyle Yakın ki Çığlıklarının Gözyaşları, 
Ne Hissettirir, 
Nasıl Titretir, 
Nasıl Ağlatır İnsanı İyi Bilirim... 
Düşün Hayatın Uğruna Yandıklarını... 
Düşün Uğrunda Canını Verebileceklerini... 
Ve Düşün Hayatına Girmiş Çıkmış, 
Kalbini Söküp Kaçmış Olanları... 
Sahi, 
Dipsiz Tenhalıklarda Tek Başına Kaç Yıl Yaşadın? 
Kaç Dalını Kırdılar, 
Kaç Yaprağını Kopardılar? 
Yaslandığın Duvarlar Üstüne Çöktüğünde, 
Yaşlar Akıtırken İçine İçine, 
Kaç Gökkuşağı Dağıttın Başkalarına? 
Oysa Sen Duyguların, 
Sen, Yüreklerin En Güzeline Sahipsin... 
İnanmıyorum "Yalnızlığı Seviyorum" Dediğine... 
Sen Senin Yüreğine Yakışan Bir Yürek Bulmalısın... 
Bütün Korkularından Sıyrılıp, 
İçine Yudum Yudum Sevgi Doldurmalısın... 
Nedenlerin, 
Niçinlerin Arasında Dolaşma Artık... 
Akşamların Hüznü Gözlerinin İçinde Olmadan, 
Yaşanmış Sevgilerin İç Kırıklıklarıyla, 
Orta Yerde Yapayalnız Kalakalmadan, 
Seni Üzenlere İnat, 
Dört Gözle Beklediğin Aşkın Arka Sokaklarında Dolanırken,
Tutkuların,
Hayallerin,
Düşlerin Bir Adım Önde Olsun...
Saçlarında Ay Işığı, 
gülüşlerinde Yaşam Aydınlığı,
Bakışlarında Baharlar Taşıyanın Ellerini Bul Önce...
Durgun Gönlünü Süsleyecek Yüzünü Bul Sonra da...
Ellerini Bulduğunda Ellerinde, 
Yüzünü Bulduğunda Gözlerinde, 
Sensizliğe Akıp Gitmesin Diye,
Görünmeyen Kelepçelerle Demirle Aşkını Zamana... 
Ki, 
Irmaklar Gibi Aksın İçine... 
Sarılıp Hisset ki Sıcacık Tenini, 
Yüreğinde Biriken Ümitler Gerçek Olup Coştursun İçini...
Öyle Bir Sevda Olsun ki;
Yüreğinde Bitmesin... 
Aklından Çıkıp Giderek, 
Başka Bir Sevdaya Düşmesin... 
Gözleriyle Yüreğine Çektiği Mührü, 
Başka Gözler Yerinden Sökmesin...
Bil ki Aşktan Başka Hiçbir Şey Yüreğindeki Buzulları Çözemez...
Bil ki Bir damla Mutluluktan Başka Hiçbir Şey İçini Isıtamaz...
Bir Damla Sevgiden Başka Hiçbir Şey Dertlerinin Üstünü Örtemez...
Tek Bir Bakışı Bakışlarına Rengarenk Çiçekler Açtırır,
Her Tebessümü Yüreğine Mutluluk Saçtırır... 
Hadi Dost...!
Kapat Tüm Seslere Kulaklarını...
Gülümse,
Ve De ki Yaşama...! 
Ben Buradayım...
Hadi 
Korkunun Kuytularında Korkularına Yenik Düşmeden,
Gönlünün Çorak Ellerini
Kalbinin Ateşinde Isıtacak,
İçindeki Soğuk Kırıntılarının 
Yerini Sıcak Bir Esintiye Bırakacak Birine Emanet Et...
Kaçma Artık Kendinden Koşar Adım, 
Ki,
Hayat Hikayen Bir Öykü Olarak Satır Aralarında Kalmasın...
Sarıl,
Hadi Sarıl Ona, 
Hissediyorum Dost, 
Sen Üşüyorsun..!




1 yorum:

  1. Bu Ateş Bir Avuç Külden Başka Ne Verebilir ki Sana?
    Gözlerine Bak ki,
    Gözlerinden Bir Damlacık Düşsün İçine Sıcacık...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.