5 Ekim 2021 Salı

Evet Bendim, Evet Sendin...!

 Umutlarımı, 
Hayallerimi, 
Düşlerimi, 
Hasretlerimi, 
Özlemlerimi, 
Dünlerimi, 
Yarınlarımı Batık Bir Gemiye Yükledim...! 
Kimliği Belirsiz Bu Aşkın, 
Hayal Dahi Edemeyeceğin Bu Sevdanın Umuduyla Kavrulmuyorum Artık... 
Aklımdan, 
Gönlümden Çıkardım Seni...! 
Yağmur Olup Yağmıyor, 
Seher Yeli Olup Esmiyorsun Üzerime...! 
Aşkından Cayır Cayır Yanan Çıra, 
Ruhumu Ürperten Derin Yara Değilsin Artık...! 
Sensizlik Üşütmüyor, 
Yakmıyor Beni Ayazlar…! 
Gözlerimden Gönlüne, 
Vakitli Vakitsiz Çağlamıyorsun...! 
Fırtınalarda; Ben Kırık Bir Sandal, 
Sen Sığınacağım Sakin Bir Liman Değilsin...! 
Kalbimi Ateşlerde Yakmıyor, 
Hayallerimi, 
Düşlerimi Ulu Orta Ucuza Satmıyorum...! 
Gündüzleri Hüzünle Dolaşıp, 
Geceleri Acıyla Yatmıyorum...! 
Coşkularımla, 
Tutkularımla Hesaplaştıkça; 
Sevda Dolu Yüreğimle, 
Aşk Yüklü Sözcüklerle, 
Umutlarımı Bedelsiz Satarak, 
Dünyamı Altüst Etmiyorum...!  
Seni Anlatmak, 
Seni Yaşamak İçin Ruhumda Saklamaya Can Atmıyorum...! 
Ruhunun Derinliklerine Dalarak, 
Sonsuzluklarda Seninle Kaybolmuyorum...! 
Sorgularken Kendimi Acımasızca, 
Dolu Dolu Seni Yaşamak İstemiyorum...! 
Sen Çaresiz Sürgünleri Yaşatırken Bana, 
Gönlünün Dingin Limanında Kendime Yer Arayarak, 
Sevdanı; Koşulsuz, 
Yasaksız 
Doludizgin Yaşamıyorum...! 
Nefes Alışlarını Hissedip,
Uykusuz Gecelerimde; 
Coşan, 
Taşan, 
Fırtınalar Koparan Duygularımla,
Şiir Şiir Seni Çoğaltmıyorum...!
Aşktan Aldım Ya Ağzımın Payını? 
Seni Yangınlarıma Zanlı Yapmıyorum...! 
Günahıyla, 
Sevabıyla
Ödenecek Ne Varsa Hepsini Ödedim Ya?
Yerinden Söküğün Yüreğimi, 
Harabeye Çevirdiğin Gönlümü, 
Közlenmiş Ruhumu Yeniden Kor Yapmıyorum...!
Okuduğum Kitabın Aşk Sayfalarını Yırttım, 
Senli Düşlerimi Sildim, 
Vuslatı Kör Bir Kuyuya Attım...! 
Aşkının Prangalı Mahkumuydum Ya?
Çekiyorum Cezamı...!
Oysa Sen Başkaydın; 
Bambaşkaydın Bende...
Sendin Yaşayamadığım, 
Anlatamadığım...
Sendin Unutamadığım, 
Unutamayacağım...
Sendin Yasaklara, 
Olmazlara Direnişim...
Bekleyişim, 
Düşleyişim, 
Sonsuza Dek Koşulsuz İsteyişim... 
Sendin Ruhumdaki Rüzgarları Çıldırtan,
Yokluğunu Ruhuma Duyuran... 
Sendin Biçimlendirip, 
İsimlendirdiğim,
Gönlünde Korkusuzca Yaşamak İstediğim...
Sendin Aşksız, 
Sevgisiz Akşamlarda, 
Ruhum Gece Gibi Kapkarayken,
Nefesinde Soluklanırken,
Varlığını Duyumsamak İstediğim... 
Sendin Arzuladığım, 
Tutkulu Kaldığım...
Çılgınlığım,
Taşkınlığım,
Coşkunluğum...
Sendin Hiçbir Şey Beklemeden Bağlandığım...
Yasaksız, 
Kuralsız, 
Sana Yakın Olmak İstediğim... 
Evet...
Bendim Deli Irmaklar Gibi Coşan, 
Arzularına Gem Vuramayan...
Öpmek Koklamak İsteyen...
Evet...
Bendim Aşkının Ateşinde Yanmak,
Sevginin Selinde Boğulmak İsteyen...
Evet...
Bendim Baktığı Her Yerde Seni Gören... 
Seni Yaşayan... 
Seni Soluyan...
Resimlerinde Seni Ararken, 
Gölgelerden Seni Soran... 
Evet...
Sendin Hasreti Yüreğime Ok, 
Hayalini Bedenime Kefen Yaparak, 
Umutlarıma Hançer Vuran...! 
Evet...
Sendin Yargısız İnfaz Ederek, 
Hasret Prangalarını Ayaklarıma Dolayan...!
Evet...
Sendin Aşkının Narında Beni Müebbete Makum Kılan...!
Evet...
Sendin Yüreğimin Kapılarını Paramparça Ederek,  
Kalbimi Dağıtarak, 
Cehennem Ateşlerinde Kavurarak,
Acı İçinde Kıvrandıran...!
Evet...
Sendin Vefasız Kalbinin Esaretinde Yaşatan...!
Yok,
Yazdıklarıma Sakın İnanma... !
Vazgeçilmez Tutkum,
İnkarsız Sevdiğim; 
Sensizlik Beni Hala Çok Korkutuyor...
Tarifsiz Bir Özlem Büyürken Yüreğimde,
İçimde Sensizlik Fırtınaları Kopuyor...
Senden Kaçamadığım,
Kaçamayacağım Aşikar...
Vazgeçemeyeceğimde..
Ağlasam da Yarım Kalan Sevdama...
Yaşanmamış Aşkıma...
Tepeden Tırnağa Sen Kokuşuma...
Senin İçin Çekilen Çilelerin, 
Sana Hiçbir Şey İfade Etmeyişine...
Yanılgımdın Diyemem..
Öncesiz,
Sonrasız Yaşadığımdın...
Bu Yüzden Senden Vazgeçemiyorum...
Beni Sevmiyorsun Ya?
Olsun,
Sevildiğini Bil Yeter...!



1 yorum:

  1. Sen Bir Başkası İçin Sıradan Bir İnsan Olabilirdin,
    Ama Benim İçin Değildin...
    Sen Seni Tanıdığım Gibi Kalmadın Ama,
    Ben Hala Unuttuğun Gibiyim…!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.