23 Ekim 2021 Cumartesi

Kurtar Beni Bu Sevdanın Doğum Sancılarından...!

Ne Kadar Oldu Sana Yazmayalı?
Aman,
Boş Ver,
Umrundaydı Sanki...!
Yazıyorum İşte Aklıma Estikçe,
Belki de Bilinmeyen Zamanlarda Yaşanmış,
Yarısı Hüzün,
Yarısı Hazan Olan Hayallerimi Çiziyorum Sayfalara...

Zaman Geçti, 
Her Akşam Güneş Battı, 
Ardından Yalnızlık Geldi...
Yalnızlık Benden Daha Yalnızdı Ya?
Kaybetmenin Ne Anlama Geldiğini, 
Yasakların, 
Korkuların Sustuğu Zaman Diliminde,  
Duvarlar Arasında, 
Tek Elle Her Şeyle Savaşmayı Bana da Öğretti...!

Adını Soruyorlar Bana... 
Ne Önemi Var ki?
Yokluğunun Adı da,  
Acısı da Bambaşka Diyorum Soranlara...!
Saklımda Olan Yar/a; 
Eğer,
Ruhuna, 
Ellerine, 
Gözlerine, 
İçine, 
Bir Gülüşlük, 
Bir Nefeslik İkram Gördüysen Beni, 
Ayazda Bırakma Sakın...! 
Düşlerime Uzanarak, 
Nefesimde Soluklanmayacaksan, 
Tenini Tenime Yaslayıp, 
Anılarımı Yoklamayacaksan, 
Sakın Acıma, 
Sustur İçimdeki Şairi...! 
Yönsüz, 
Zamansız, 
Canımın, 
Direnen Yanlarımın Kes İpini...! 
Parça Parça Et Ruhumu, 
Bedenimi...! 
Hayatımdan, 
Günlerimden, 
Aylarımdan, 
Yılarımdan Çal, 
Kopar Beni Hasretinden...! 
At Nefesimi Dudaklarında Saklı Kalan Öpücüklerden...! 
Sıcağından, 
Anlara Sığdırdığım Tutsaklığından, 
Tadı Geçmemiş Dokunuşlardan, 
Yıpranmış Hislerimden Topla Sensizliği...! 
Yeter Artık...! 
Kurtar Beni Bu Sevdanın Doğum Sancılarından...
Acımı Al, 
Yerine Ne Vereceksen Ver...! 
Cehennemi Aratmayan Yangınlarımı Es Geç, 
Almak İstediğin Her Şeyi Yüreğimden Al, 
Kurtar Beni Tutsaklığından...! 
Vazgeç Hatıralardan, 
Kurtul Yaşadıklarından, 
Benden, 
Anılarından, 
Anlardan...! 
Eser Kalmadı Ya Gururumdan?
Al Benliğimi Ayaklarının Altına... 
Sil Kendini Şiirlerimin Satırlarından...! 
Yitip Giden Mevsimlerin
Girdabında Boğulurken Kalbim, 
Eksik Bir Cümle Gibi
Düşüncelerimden Çıkar At Seni...!
Zemheriye Uzanan Tünellere Gömerek Onurumu,
Ömründen Uzaklaştır Beni...! 
Bir Çizik Çek Üzerine İsmimin... 
Hani Dağıtmıştın Beni Ya?
Öylece Dağınık Bırak...!
Ki, 
Beni Ben Yapan Tüm Değerlerden, 
Gelen,
Ama Geçmeyen Mevsimlerimden Geriye; 
Solgun, 
Yorgun, 
Renksiz Bir Boşluk Kalsın...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.