20 Şubat 2021 Cumartesi

Sana...!

Anlamadan Anlaşılmanın Mümkün Olmadığını Biliyorum... 
Ve Biliyorum Mutsuzsun, 
Huzursuzsun, 
Gündüzün, 
Gecen, 
Yazın, 
Kışın Hep Aynı, 
Derin Bir Hüzün Yuvalanmış Kuytularına... 
Oysa Sen Çok Rüzgarlar Görmüş, 
Nice Fırtınalar Atlatmıştın, 
Keşke Diyorum, 
Keşke Yüreğindeki Coşkuyu, 
Umutlarını Yitirmeseydin, 
Düş Yorgunu Yüreğinle Dinginliği Yaşarken, 
Hüznün İle Acılarını Harmanlamadan, 
Kendini Kendinden Kovmadan, 
Kendi Sesinin Tınısında, 
Yüreğindeki Kelepçelere, 
Ayaklarındaki Prangalara Rağmen, 
Unuttuğun, 
Yok Saydığın Duygularını Şaha Kaldırarak, 
Yüreğine Bir Çift Kanat Takabilseydin... 

Keşke Diyorum, 
Keşke Hayata Sevmek, 
Sevilmek Duygularıyla Bakarak, 
Kendi Gölgenden Ürkmeden, 
Kendine Yalan Söylemeden, 
Sevda Türküleri Söyleyerek, 
Ruhunda Cıvıldaşan Umut Kuşlarını Uçurabilseydin Gökyüzüne...  

Keşke Diyorum, 
Keşke Geçmişinde Ne Kadar Acı, 
Ne Kadar Hüzün Yaşamışsan Hepsini Unutup, 
Kulak Vererek İçinin İç Sesine, 
İsmine, 
Cismine, 
Varlığına İhtiyaç Duyarak, 
Beklentisiz, 
Her Şeye Rağmen Yüreklice Sevebilseydin... 

Keşke Diyorum, 
Keşke Bilinmezliklere, 
Mesafesini Tahmin Bile Edemeyeceğin Uzaklara, 
Düşlerini Kısıtlamadan, 
Yokluğunu Kendine Anlatarak, 
Harf Harf, 
Hece Hece Sevdanı Yazabilseydin... 
Keşke Diyorum,
Keşke Ruhunu Aşka Bulayarak, 
Kapalı Yüreğinin Kapılarını Açarak, 
Rengarenk Uçurtmalar Uçurabilseydin İçinin Masmavi Gökyüzünde... 

Keşke Diyorum, 
Keşke Olmayı Düşlediğin Yerde Kalıp, 
Söyleyemediklerin Kadar Uzak, 
Kendin Kadar Yabancı Olmasaydın Kendine... 

Keşke Diyorum, 
Keşke Farklı Telaşlarda Eskitip Heyecanlarını, 
Keşkeler Dolandırmasaydın Diline...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.