5 Şubat 2021 Cuma

İçimdeki Seni Özlüyorum...

 Durgunum... 
Ruhum Kanatlanıp Masal Diyarlarında Gezindikçe, 
Aklım Ruhuma Hükmedemediği İçin, 
Özlemek Seninle Başlıyor, 
Seninle Bitiyor... 
Yokluğun Sabahları İçimi Yaksa da, 
Akşamları Yüreğime Damlayan Hüzün Olsan da, 
Olmayışınla Varlığının Hayalini Kursam da, 
Ayağıma Prangalar Bağlayıp, 
Gözlerime Mil Çekip, 
Yüreğimi Dağlasam da, 
Bana Bıraktığın Aşk Beni Yaksa da, 
En Çok İçimdeki Seni Özlüyorum... 
Sensiz Gecelerde Sevdan Yastığımda Kokun, 
Hayalin Üstüme Örtündüğüm Yorganım Oluyor... 
Çok Uzaklarda Olsan da; 
Sevgi, 
Hasret, 
Özlem Ateşiyle Yanan Ruhum, 
Bitmeyen Heyecanlarla Güne Seninle Başlıyor... 
Eğer Yanmaktan Öteye Gidebilseydim, 
Yüreğimden Firar Edip, 
Ebedi Bir Aşkla, 
Bitmeyen Bir Özlemle, 
Tutuksuzca Seni Yaşardım... 
Sen Aldırma Bana, 
Elimde Değil İşte, 
Sana Hala Küçük Bir Çocuk Yüreğim... 
Sen Aldırma Bana, 
Deliler Güzel Sever Sende Bilirsin... 
Ben En Güzel Seni Sevdim, 
En Güzel Seni Özledim... 
Bir Merhaba Deseydin, 
Emin Ol Geçerdi Bütün Hüzünlerim... 
Tamamlanırdı Tüm Eksiklerim... 
Aşk Yokuşunda Mevsimler Bir Bir Değişirken Gözbebeklerimde, 
Amansız, 
Zamansız, 
Sessizce, 
Sensizce, 
Aklına Bile Gelmeyen Hüzünlerle, 
Sana Hapsolup, 
Sana Saklanıp, 
Sana Sarılmış Olarak Kendimi Bulduğum Zamanlarda, 
Adı Sen, 
Kalbi Sen, 
Kimliği Sen Olan Aşkımla, 
Görünmez Zincirlerle Sana Bağlanıp, 
Zindanlarında Hapis Kalıp, 
Çıkmaz Sokaklarında Kaybolduğum Saatlerde, 
Sensiz Geçen Her Gün Ömrümden Seneler Alıp Götürdüğü, 
Sensiz Geçirdiğim Saatlerin Izdırabım Olduğu Her Zaman Diliminde, 
Uykusuz Yalnızlığımla, 
Burkulan Yüreğimle, 
Tükenen Nefesimle, 
Gözlerimde Yaşlar Kurumayıp, 
Her Yanımı Vedalar Sararken...
Hayatımın En Yorgun Yerinde, 
Yani Karanlığının Puslu Gölgesinde, 
Sende Kaybolup, 
Her Zerrene Hapsolup, 
Hayalle Gerçek Arasında, 
Benliğimin En Uç Noktasında, 
Seni Yazıp, 
Sana Ağladığım Anlarda, 
Sana Gönderemediğim Selamlar, 
Yazamadığım Merhabalar Biriktirirken, 
Bir Merhabana Yemin Olsun Çok Sevinirdi Kalbim... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.