7 Ocak 2020 Salı

Seninle Bir Sevda Masalı'nda Yaşayamazdık...

Hani Bazen Olur Ya?
Kelimeleri Yutkunursun,
Tutamazsın, 
Durduramazsın Gözyaşlarını,
Akıtırsın Ömrüne...
Uçurumun Kenarında Hissedersin Duygularını,
Nefesindeki Sevdanın Can Çekişmesine Sığınırsın...

Hani Bazen Olur Ya?

Biri Gelir,
Gözlerinizin, 
Gönlünüzün Damarlarından
Yavaş Yavaş İçinize Süzülür. 
Ömür Hanenize Yazılır...
Diline Dua, 
Avuçlarına Amin Olur...

Hani Bazen Olur Ya?

Yürekten Seversin,
Ama Anlatamazsın Kendini,
Sevdiremezsin Kalbini...
Ateşlerde Üşür,
Yangınlarda Donarsın...

Hani Bazen Olur Ya?

Seni Seviyorum la Başlayan Cümleler,
Ne Olur Kal, 
Gitme Diyen Haykırışlara,
Ben Sensiz Yaşayamam Diyen Bağırışlara Döner,
Özlemlerine Özlem Katar,
İçin Yanar, 
Gözlerin Dolar,
Ama Ağlayamazsın...

Hani Bazen Olur Ya?

Anlatmak İstersin Yaşadıklarını,
Duygularını,
Ama Tarif Edemezsin...
İçinde ki Sevgi midir,
Özlem midir Karar Veremezsin...

Hani Bazen Olur Ya?

Bir Ömür Adarsın...
Adının Geçtiği Her Harfi Yüreğine Kazır,
Elin Sıcaklığıyla Yanarsın...
Ağlarken Başını Koyabileceğin Bir Omuz Bulamaz,
Başını Yastığa Gömüp Hüngür Hüngür Ağlarsın...
Yokluğuna Sarılıp Uyuyup,
Onlu Rüyalardan Onsuz Uyandıkça,
Kurduğun Hayallerin Yangınında Küllenirsin...

Hani Bazen Olur Ya?

Duyguların Kördüğüm Olur,
Bağlanırsın Düğüm Düğüm...
Susarak 
Susayarak, 
Kanayarak Sever,
Kaybetme Korkusuyla Yaşarsın...

Hani Bazen Olur Ya?

Özlem Dolu Aşk Olur Sözlerinde...
Sevda Yüklü Yağmurlar Gibi,
Sel Olur Gözlerinde...
Bazen de Dağlayıp Hislerini,
Saçındaki Beyazlarla,
Kalbindeki Kırıklarla,
Dilindeki Çığlıklarla,
Köz Olur Yüreğine...

Hani Bazen Olur Ya?
Her Şey Kırık Döküktür,
Umutlarını 
Hayallerini Gömer,
Yaşamayı Unutursun...
Kendini Savunmaya Bile Müsade Edilmez, 
Yargısız İnfazlara Kurban Olursun...

Hani Bazen Olur Ya?

Kimse Bilmez Ne Kadar Acı Çektiğini...
İki Damla Yaş,
Birkaç Satır Yazı Olur Tek Tesellin...

Bilir misin Ne Zordur Islak Gözlerle Uyumak...

Kanayan Bir Kalbe Ev Sahipliği Yapmak...
Hasret İçini Yakarken,
Etrafına Bakmak...
Kavuşma Arzusuyla Her Geçen Gün Yok Olup,
Yokluklara Karışmak...
İnan Kolay Değildir Yaz Ayında Kış Soğuğunu Hissetmek...
Umut Edip,
Sevilmeden Sevmek...
Sevdanın Kapısında Yok Oluşunu Görmek...
Kolay Sanma Acılara,
Gözyaşlarına Dur Demek...
Binlerce Söz Gelse de Diline Susmayı Tercih Etmek...

Kelimelerle Ördüğüm Bu Mektup,

Kalbimin Rüyalarının Karşılığı Değil...
Her İçimden Geçişlerin, 
Ruhumun Varlığı Kadar Gerçek Yapıyor Seni...
Haddini Aşan Acılarıma Rağmen,
İçimde Sessizce Yağmur Ciseliyor...
Seni Gözlerime, 
Seni Gözyaşlarıma,
Seni Umutlarıma,
Seni Düşlerime,
Seni Yüreğime,
Seni Rüyalarıma,
Seni Ruhuma, 
Seni Gecelerime,
Seni, Sen Varmışsın Gibi Geçen Günlerime Sakladığım Günden Beri,
Sen Dilimin Suskunluğu,
Bastırılmış Duygularım,
Atamadığım Çığlıklarım Olduğun Günden Beri,
Günler Değişti,
Sesler Değişti, 
Renkler Değişti...
Rüzgarlar,
Yağmurlar,
Sabaha Varan Zamanlar Bile Değişti...
Yüzümdeki Çizgiler Başkalaştı...
Bakıyorum Ama Görmüyorum...
Dinliyorum Ama Duymuyorum....
Yaşadıklarım mı Beni Güçlü Kılıyor,
Yoksa Yaşayamadıklarım mı Güçsüz Yapıyor Bilmiyorum...
Anlaşılamamak mı Zor,
Yoksa Susup Kabullenmek mi?
Hangisi Bu Halime Çare Bilmiyorum...
Ağlamakla Nefes Alamamak Arası Bir Hüzün Bu,
Gecelerin Sabahlara Yoklukla Uzanışı...
Sevgiden, 
Sevgiliden Yoksunlaşmak...
Yalnızlığın Sesi Bu...
İçimde Sahipsiz Düşlerin,
Düşüncelerin Titreyişlerindeki Yarınsızlık...
Öyle Bir Şey İşte,
Öyle İşte...
Artık İster Yarın Güneş Doğsun,
İster Doğmasın...
İster Doğudan Doğsun Güneş,
İster Batıdan,
Ne Fark Eder?

Bıraksaydın Kendini Rüzgarıma,
Ruhunla Benim Olsaydın,
Varlık İle Yokluk Sınırında Kaybolmazdım ...
Böyle Suskun,
Böyle Soluksuz Yaşamaya Çalışmazdım...
Cansız Kalmazdı Hayallerim...

Sen Olmasaydın Eğer Dökülmezdi Bu Satırlar... 

Sen Olmasaydın Eğer Hayal Gücüm Olmazdı...
Tutku Ne Demek, 
Beklemek Ne Demek Bilemezdim...
Olmasaydın Eğer
Adını Unuttuğum Bir Çok Duyguyu Hatırlayamazdım...
Korkma, 
Tereddüt Etme Hissettiklerimden...
Yaşadıklarımı Gördüklerin Gibi Sanma...
Evet,
Kabulümdür; 
Seni Uzaktan Sevmeliydim...
Sevgimi Bilmemeliydin... 
Seni İçimde Yaşatıp, 
Seninle İçimde Yaşamalıydım...
Çünkü, Yüreğin Bu Kadar Uzakken Yüreğime,
Seninle Bir Sevda Masalında Yaşayamazdık...

Seni Sevmeyi,

Özlemeyi,
Beklemeyi,
Yolunu Gözleyip,
Aşktan Söz Etmeyi Bana Yakıştıramadın Biliyorum...
Sen Daha İyilerine Layıksın...
"Benim Sevdam" Diyebildiğin,
Canına Can Katan,
Ciğerlerine Nefes Diye Dolan,
Derdine Derman,
Yaralarına Merhem Olan,
Her An Yanında İstediğin,
Yanındayken Dahi Özlediğin Birine...
Her Baktığında Doyamayacağın,
Bakışıyla,
Gülüşüyle Yüzünde Güller Açtıran,
Eli Yüzü Düzgün,
Aşka,
En Çok da Yanına Yakışan, 
Seni Gururlandıran,
Her Sabah Ayrı Bir Umutla Uyanmanı Sağlayan Birine...
İstediğin Aşkı Umarım Yakında Bulursun...
Kalbin Layığına Kısa Zamanda Kavuşsun...
Yaşamın Sevinçle Dolsun...
Sevgi Yüreğine Dokunsun...
Mutluluk Gözlerinden Okunsun...
Rüyaların Gerçek,
Fırtınalarının Sonu Aydınlık Olsun...
Gözünden Akan Gözyaşı,
Sadece Mutluluktan Olsun...
Umutsuzluklar, 
Derin Sancılar Ağlatmasın Seni... 
Baharlar Açsın Hazanlarında...
Ümitler Yeşersin Duygularında...
Mutluluk İçinde Geçsin Yılların... 
Yüreğin Üşümesin, 
Baharın Solmasın...
Mis Kokulu Çiçekler Açsın Gönül Bahçende... 
Aşkı,
Sevgiyi, 
Sevdayı Doruklarda Yaşa Gönlünce...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.