13 Şubat 2017 Pazartesi

Neyse...!

Her Gece ki Gibi Masam Boş Sayılır, 
Boş Bir Çay Bardağı,
Bir de Düşlerim Var Karşımda... 
Ben Yokum, 
Sen Yoksun,
Aslında Yalnızım, 
Galiba Sen de Öylesin Biraz… 
Biraz Sana Benziyorum Galiba, 
Biraz da Sen Bana... 
İyiyiz Galiba, 
Biraz Eksik,
Biraz Yalnız Olsak ta... 
Senin Gibiyim İşte, 
Biraz Senin Gibi Galiba...
Biliyor musun?
Ne Zaman Aklıma Düşsen,
Elim Ayağım Titriyor...
Rabbim...! 
Bu Ne Delilik Diyorum... 
Ne Zaman Düşlerime Dokunsan, 
Uykular Haram Oluyor Bana, 
Gülüşlerin Aklıma Dolanıyor,
Yangın Yeri Yüreğime İlişiyorsun...
Ne Zaman Aklıma Gelsen,
Yoruluyorum, 
Yeniliyorum, 
Gülüşlerim Düşlerinle Eziliyor…
Aslında Sen Diye Biri Yok, 
Seni Sevmedim Üstelik... 
Bütün Kırgın, 
Yenik, 
Yenilmiş, 
Çaresiz, 
Hüzünlü Yanlarımı Aradım Hepsi Bu... 
En Çok Senin Yokluğunun Üzerine Kurdum Düşüncelerimi, 
Var Olabilme İhtimallerine Sakladım Kendimi... 
Ne Vardın, 
Ne Oldun, 
Ne de Olacaksın Aslında... 
Aradığım da Sen Değilsin, 
Bulduklarım da,
Bulup Bulup Yitirdiklerim de...
Olmadın, 
Yoktun, 
Yoksun 
Ve Aslında Hiç Olmayacaksın... 
Biliyorum…
Seni Unutturacak Hiç Bir Şey Yok Elimde, 
Hiçbir Şey Bulamadım, 
Olmadı... 
Nereye Baksam, 
Hangi Yollara Düşsem, 
Neye Baksam, 
Neyi Duysam, 
Aklımda Sen... 
O Sebepten, 
Bana, Sensizliğimden Bahsetme, 
Ben Hep Sendeyim...
Ben, Seni Gizlerken de,
Kendime Saklarken de Aynı Acıyı Yutuyorum… 
Aynı Kuyuya Düşüyorum...
Bir Hayatı Tükettiğin İçin Hadi Sevin...!
Beni Düşünme 
Boş Ver...! 
Sen Giyin Rengarenk Mutlulukları,
Nede Olsa Benim Gibisi Çoktur Oralarda, 
Ya da Yoktur Benim Gibisi 
En Azından Böyle Sevemez Kimse Seni... 
Paylaşamaz ki Seninle Ne Gündüzünü Ne de Gecesini... 
Şimdi Ben Nasıl Dönerim Hayata? 
Unutabilir miyim Yaşadıklarımı? 
Her Gece Ağlamalarımı, 
Kanaması Hiç Durmayan Yaramı... 

Boynuma Asılmış Bir Suç Olsan da,
Kör Bir Düğüm Gibi Aklımdasın...
Ve Biliyorum, 
Ben Yokken, 
Ben Bende Değilken,
Yine,
Yeni,
Yeniden Düşeceksin Aklıma...
Ne Gün Bırakacaksın Bende Ne Gece...
Biliyorum, Yine Ben Bende Yokken Sızacaksın İçime,
Gitmek de Bilmeyeceksin, 
Tarumar Edeceksin Aklımı...!
Ve Biliyorum, 
Senden Geriye Çorak Bir Yürek, 
Susuzluktan Çatlamış Hayaller,
Yıkıntılar Altında Ezilmiş Bir Ben Kalacak…
Elinden Tutup Kaldırmak İsterken Gölgemi, 
Geceye Dökülecek Yaşlarım...
Can Kırıkları Kanatırken Gülüşlerimi,
İnce Bir Acı Sızacak Dudaklarımdan... 
Usulca Sokulacağım Kışın Koynuna... 
Ayazında Donacak Hecelerim,
Gözyaşlarım Pınarlarında,
Hıçkırıklarım Boğazımda... 
Dilimde Kekremsi Tadın Adını Koyamayacağım... 
Uzakların Kokusuna Dokununca Dudaklarım,
Sırılsıklam Kalacağım Hazan Yağmurlarının Altında, 
Öylesine, 
Bir Başıma...
Sesin Bir Yankı Olup Dolunca Kulaklarıma,
Bir Kuş Havalanacak Bakışlarımdan... 
Benim Mısralarımda Yağmur Çisilerken, 
Sen Dolu Yağdıracaksın Camlarıma... 
Kirpiklerime Tutunan Yağmur Bulutlarından Yağarken Ben,
Hasretin Sağanak Gibi Sızacak Ömrümün Camlarından.. 
Başımı Yaslayıp Taş Duvarlara, 
Tutuşup Alevsiz Yangınlarda, 
Haykıracağım Boşluğa...
Sararmış Bir Resmin Gölgesinde Saklanacağım...
Sensizliğin Dayanılmaz Ağırlığında Gözlerim Dolacak, 
Ayakların Dolaşacak Birbirine...
Kederli Düşlere Gelin Edeceğim Özlemlerimi,
Hasretlerimi...
Ve Ben Sabaha Kadar Körebe Oynayacağım Sensizliğimle...
Saklanacağım Kendimden Bile...
Firar Edecek Aklım,
Duygularım,
Gözyaşlarım... 
Varsın Olsun...!
Ben Sabahın İlk Işıklarıyla Toplarım Hepsini Yine,
Koyarım Hepsini Yerli Yerine... 

Neyse...!
Bir Çay Demleyeyim Kendime... 
Bir de Sigara Yakayım, 
Sigaramın Dumanına, 
Yada Çayımın Buharına Çizeyim Resmini... 
Ve Seni Düşüneyim Yine, 
Sende Boğayım Kendimi Biraz, 
Ne de Olsa Er Geç, 
Yine Çıkarım Karanlık Geceden Sabaha...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.