13 Şubat 2017 Pazartesi

Anlatsam Dinler misin Sorgulamadan Derdimi?

Senden Sonra Arada Bir Şiir Yazasım Geliyor... 
Yüreğimdeki Seni,
Dokunamadığım, 
Sevmelere Kıyamadığım, 
Mısra Mısra Doyasıya Yazmak İstiyorum Bendeki Seni...
Anlat Desen, Belki Anlatamaz Kelimelerim,
Yüreğimde ki Sesi Veremez, 
İfade Edemez Kelimeler Bendeki Seni...
Yine de Yazsam,
Anlatsam Dinler misin Sorgulamadan Derdimi? 
Sahiplenir misin Hüzünlerimi? 
Katlanır mısın Sıkıntılarıma Ben Gibi? 
Anlatsam Dünlerimi,
Yarınlarımı,
Sana Olan Sevgimi, 
Hasretimi Anlatsam Dinler misin Bir Ömür? 

Bu Gün Seni Andım... 
Önceki Gün de Anmıştım, 
Dünde,
Aslında Ben Hep Anıyorum Seni... 
Seni Anmayı Seviyorum Sen Anmasan da Beni...

Sen Gittin Ama Ben Hala Sendeyim... 
Sende Kalan Parçamla Bıraktığın Yerdeyim...
Senden Sonra Hiç Bir Şey Yolunda Gitmedi, 
Giden Bir Şeyler Vardı Evet,
Biri  Sendin, 
Diğeri Arkada Bıraktıkların... 
Geçmeyeceğini Bildiğim Sokaklarda,
Uğramayacağını Bildiğim Mekanlarda Bile Aradım Seni...
Benimkisi Bir Umuttu,
Sönmesin,
Tükenmesin İstedim...
Bu Yüzden Senden Bir Şeyler Hissettiğimde, 
Gözlerim Yağmur Bulutları Oturuyor,
Sonbahar da Savrulan Yapraklar Gibi Savruluyor Bedenim... 
Usul Usul İnerken Gözyaşlarım, 
Sağanağına Teslim Oluyor Dudaklarım...
Ne Zaman Aklıma Sen Gelsen, 
Yağmurlu Bir Havada Gökkuşağı Olasım Geliyor... 
Ne Zaman Ellerim Şiir Yazmaya Yeltense,
Seni Şurama, 
Taaa En Derinlerime Saklayasım Geliyor... 

Bir Dileğim Olsaydı; Sabaha Seninle Birlikte Uyanmak, 
Güne Birlikte Merhaba Demek,
Perdeyi Açtığımda, Benim Değil Bizim Umutlarımızı, 
Bizim Sevinçlerimizi, 
Bizim Hüzünlerimizi Görmek İsterdim... 
Senin Renklerine Boyanmak, 
Senin Renklerini Taşımak,
Dokunduğum Her Şeyde Seni Hissetmek, 
Varlığınla Mutluluğu Tatmak,
Günümün Her Anında Senle Baş Başa Olmak,
Birlikte Yürümek, 
Birlikte Acıkmak, 
Birlikte Susamak İsterdim... 
Sen Olsaydın; Karabasan Gibi Hüzünlerim, 
Tavan Aralarına Asılmış Sevinçlerim Olmazdı... 
Birlikte Yaşayıp,
Birlikte Yaşlanırdık...
Her Günü Sen Bilirdim... 

Benden Sensizliği İsteme; 
Yaşayamam da Zaten Sensizliği...
Seni Arar Gözlerim, 
Seni Arar Yüreğim, 
Bu Can Seni İster... 
Seni Anlatmayan Sözlerim, 
Seni Yazmayan Kalemim Küser... 
Gülemem,
Hayallerim Eskir...
Özlemin Dolaşırken Dört Bir Yanımda, 
Bahar Uğramaz Olur Kapıma...
Sensizliği Islatır Yağmur, 
Sensizliğe Yağar Kar... 
Ama Susarım, 
Sadece Susarım..
Özleme, 
Hasrete, 
Yaşadıklarıma,
Yaşayamadıklarıma Susarım...
Gözlerim Dolar,
İçim Acır,
Gündüzlerim Gece Olur Belki, 
Ama Sevgimin Hatrına, 
Ahirette Kavuşmak Var Diye Sadece Susarım...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.