14 Şubat 2017 Salı

Bu Gece Aklında Olmak İstiyorum...

Ve Ben, Senden Kaçtıkça Sana Dönüyorum... 
Üstüme Sözlerinle Kurşunlar Yağdırıp, 
Her Vuruşta Öldürsen de Beni Yapamıyorum, 
Senden Vazgeçemiyorum... 
Ansızın Aklıma Düşüyorsun,
Ve Uzuyor Gece...
Ne Geceler Geçti Böyle Senle...
Bazen Ellerini, 
Bazen Kokunu Hissediyorum Yastığımda...
Ya da Ansızın Bir Şarkının İçinden Çıkıyorsun Karşıma, 
Bazen de Bir Şiirde...
Tamamlayamadığım Şiirlerde, 
Gözlerini, 
Ellerini, 
Öpüşünü Buluyorum...
Buldukça da  Daha Çok, 
Daha Uzun Yazmak İstiyorum... 
Kalemi Aldığımda Elime,
"Sen" Düşüyorsun Kirpiklerime, 
Sigaramı "Sen" Diye Çekiyorum İçime... 
Her Yerde, 
Her Şeyde Seni Yaşıyorum Gizlice... 
Yanına Gelmek, 
Sarılmak,
Öpmek... 
Sesini Duymak,
El Ele Yürümek,
Belki Bir Çay İçmek İstiyorum... 
Ne Çok Şey İstiyorum Senle Başlayan, 
Senle Biten... 
Biçare Seni Sensiz, 
Seni Hayallerle Yaşıyorum İşte... 
Bir Uykusuzluk,
Bir de Hasretin Çekilmiyor... 
Seni Alıp Yanıma 
Dalıp Gidiyorum Uykulara...
Ellerin Ellerimdeymiş Gibi Sıkıyorum, 
Ve Sorguluyorum Sensiz Geçen Tüm Geçmişimi, 
Bitmiyor Seni Andığım Hatıralar... 
Gittikçe Azalıyorum, 
Azaldıkça Yitiyorum, 
Yittikçe Bitiyorum... 
Sensizliğe Direnirken Her Yanıma Hüzün Doluyor...
Sen Oluyorsun Kalbimi Yakan... 
Hayallerime Saklıyorum Seni 
Düşlerime Ortak Olma,
Gecelerime Sığma Diye,
Beceremiyorum...! 
Sen Oluyorsun İçimde Yaşayan...
Yokluğuna Karşı Koyarım Diyorum,
Sensizde Nefes Alırım Diyorum,
Beceremiyorum...!
Sen Oluyorsun Canımın Canı, 
Gözyaşlarımın Adı...

Şimdi Senle Olmak Vardı... 
Hüzünlü Bir Şarkı Gibi Gözlerinden Geçerken Kalbine, 
Kulağına Aşkım Diye Fısıldamak,
Gözlerine Bakarken Dakikaları Durdurmak, 
Teninin Kokusunda Baharı Yaşamak
Üşüdüm Diyerek Sımsıkı Sarılmak,
Sarılıp Ayrılmamak, 
Dudaklarından Kalbine Yol Olmak, 
Beraber Uyuyup Uyanmamak,
Hasreti Yok Etmek İçin Ne Gerekirse Yapmak Vardı... 

Yoluma Düşer misin Bir Daha,
Gözlerine Bakabilir miyim Son Kez,
Ellerini Yüreğime Koyabilir miyim, 
Bu Ayrılık Daha Ne Kadar Canımı Yakar, 
Yoksa Her Nefeste İçimi Çeke Çeke Yanar mıyım Hasretinle, 
Bilmiyorum...
Sana Sürgünlüğüm Ne Zaman Son Bulur Onu da Bilmiyorum...
Her Şeye Rağmen Bu Gece de Seninleyim, 
İçimde Sen,
Aklımda Hayalin... 
Başımı Omzuna Koymuşum, 
Unutmuşum Geçmişimi,
Göğüsünde Uyuyorum... 
Elim Kalbimin Üstünde, 
Seni Hissediyorum...
Biliyorum Belki Hayal Kuruyorum,
Ama Hayal Olsa Bile, 
Huzur Buluyorum Seni Düşününce... 
Yanımda Ol İstiyorum, 
Yanında Olayım İstiyorum...
Tenine Dokunmadığım,
Nefesini Duymadığım Hiç Bir Gecenin Koynunda Yatıp,
Ağlamak İstemiyorum... 
Ay Işığı Vururken Saçlarıma,
Başımı Göğsüne Yasla,
Yüzümü Avuçlarına Alıp Öp İstiyorum...

Ve Bu Gece Aklında Olmak İstiyorum... 
Kurduğum Düşleri Senin de Düşlemeni,
Dudaklarımdan Aşk Sözcüklerinin Nasıl Döküldüğünü Düşünmeni İstiyorum...
Bu Gece Her Şeyimle Aklında Olmak İstiyorum... 
Yüreğinle Kalbime Nasıl Dokunduğunu, 
Yaralarımın Ne Kadar Derinde Olduğunu,
Örselenmiş Yüreğime Yaralar Açtığını,
Sensiz Geçen Yıllarda Dilimde Yarım Kalmış Sevda Şarkılarını, 
Hala Sen Kokan Avuçlarımı Kaç Kez Kokladığımı,
Tükenmiş, 
Kırık Dökük Umutlarımla, 
Sensizliği Kaç Kez Yudum Yudum İçtiğimi Bil İstiyorum...
Ve Bağışla Beni; Soluduğum Hava, 
Aldığım Nefes Olduğun, 
Sensiz Atan Kalbimin Atışlarını Durduramadığım, 
Özlemlerimi Anlatabildiğim, 
Başka Yüzlere Göz Ucu İle Bile Bakmayıp, 
Başka Bedenlerle Seni Aldatmadığım İçin...
Sensiz Olamadığım, 
Gözüm Senden Başkasını Görmediği İçin Bağışla Beni... 

Derdim,
Derman, 
Bitab Düşmüş Gönlümün Dinlendiği Yersin, 
Bir Taraftan Sevindiren,
Diğer Taraftan Hüzne Verensin... 
Bu Kaçıncı Hayalinle Kalışım, 
Sensiz Yaşlanışımı Hissedişim...
Feri Kaçan Gözlerim Damlalara Teslim Oluyor...
Her Şeye Rağmen Seni Bir Kere Görmek, 
Sana Gelmek İstiyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.