29 Aralık 2016 Perşembe

Biliyor musun?

Biliyor musun?
Hayalini kurardım bir zamanlar… 
Mesela yağmur olurdum saçlarına dokunmak için... 
Fırtınalı yağmurlarda selle verdim kalbimi,
Gözlerimi gözlerine, 
Duygularımı duygularına esir ederdim... 
Umutlarım kırıldığında, 
Bir boşluk içinde çırpınırken, 
Tutunacak dal, 
Sığınacak kucak ararken, 
Bakışların benim olsun, 
Kayboluşlarım sende dursun isterdim...
Şimdi mi?
Bir uçurtmaya benziyor benliğim,
Rüzgar estikçe savruluyorum.... 
Düşlerim yorgun,
Kurumuş kirpiklerim...
Gelsen göremem ki, 
İstesemde duyamam,
Tükenmenin arifesindedeyim...
Anlamsız sözcükler dudaklardan dökülmeden, 
Gündüzlerim gecelere karışmadan,
Hatıralar can acıtmadan,
Duygular anlamını yitirmeden, 
Gitmeli…

Şadiye Berber


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.