26 Aralık 2016 Pazartesi

Aşk ta yok...!

Alışığım ben gidiyorum demeden gidenlere, 
Geleceğim deyip gelmeyenlere...
Alışığım gözlerimden süzülen yaşlarla, 
Gidenin ardından prangalı ellerimle el sallamaya...
Ve hatta bekle beni, unutma diyenleri, 
Gelmeyeceğini bildiğin halde beklemeye...

Daha ne kadar gözyaşlarıma karışan hıçkırıklarımın canımı acıtır,
Hasrete daha ne kadar ağıtlar yakılır,
kaç kez düşer kirpiğimin ucundan bu kan damlaları bilemem… 

Gelse ne olur ki bu saat ten sonra...
Geceler gündüzümü götürdü çoktan...
Güneşim kara bulutlara mağlup,
Sabahlarım güneşsiz ve puslu...
Hapsettim artık her şeyi yüreğime,
Hislerimi müebbete mahkum ettim...
Artık duygularım yok,
Hislerim yok,
Aşk ta yok...!

Şadiye Berber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.