29 Aralık 2016 Perşembe

Gel isterdim

Hayallerde dolaşıyorum nefes nefese... 
Yüreğim kıpır kıpır... 
Kuşlar gibi semada aşka giden yolda kanatlanıp, 
Bulutları aşk'a katıyorum...
Yazdığım şiirlere sığmıyor hayalin...
Şiirlerimle değil, 
Dokunarak yaşamak isterdim seni...
Yeniden doğmak hayallerinde, 
Yağmur olmak gözlerinin gökyüzünde...
Seni yeniden yaşayabilmek
her umuda aşk katabilmek isterdim...
Yeniden sevebilmek isterdim seni, 
Gözlerimden süzülen yaşları tebessümünle silmek...
Seni sılada aşk bilip, 
Her yalnızlık ortasında, 
Yalnızlığımla sevmek isterdim...
Yeniden özleyebilmek isterdim seni...
Aşk'ı yaşayabilmek yüreğinde,
Ve geceler boyu sabahlayıp uğrunda, 
Düşmek yağmurlu uykulara...
Özlüyorum seni diyebilmek isterdim... 
Sınırsızlığın koynunda özlenebilmek birazda...
Yenilmemek için, 
Sevmek için Bir ateş bir de aşk olmalı hayatın en yaşanmamış yerinden...
Hüzünbaz bir gece daha çalsın istemezdim penceremi 
Sensizliğin türküsü ilk ışıklara kadar sürsün
Yüreğim semada asılı kalsın istemezdim... 
Gel isterdim...
Tut ellerimi ellerinde.. 
Üşüdükçe bedenim, 
Isınsın isterdim gözbebeklerinde...

Şadiye Berber



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.