22 Eylül 2015 Salı

Uzaklarda Bir Yerlerde Hala Özleniyorsun...​

Öyle Güzel ki Gölümde Oluşun, Duruşun...
Sihirli Bir Dokunuş Gibi Alıp Götürüyorsun Beni Benden... 
Sana Daha Yaklaşmadan, Koşup Yapışıyor Ruhum Sana, Alıp Gidiyor Beni Benden... 
Seviyorum Galiba Seni Adamım; İçimdeki Çırpınışlarla Sesimdeki Titreyişlerle Ele Veriyorum Kendimi... 
Ket Vuramıyorum Duygularıma...
Senin; Yüreğindeki İçtenliğini Sıcaklığını, Seviyorum Adamım!?
En Güzel Ben Seviyorum Seni Galiba Adamım; Canıma Can Bilerek, Özleyerek, Kendimden Vererek...
En Çok Ben Özlüyorum Seni Galiba Adamım; Senle Doldurup Hayatımı Sensiz Geçirmiyorum Hiç Bir Saniyeyi...
En Çok Ben Seveviyorum Seni Galiba Adamım; Hiç Kimseyi Sevmediğim Gibi, Hiç Kimsenin Sevemeyeceği Gibi...​
Aşka Hasret Kaldığında​, Yalnızlığın Kıskacındayken Kalbimdesin...
Seni Her Andığımda, Karmaşık Duyguların Ortasındayken Aklımdasın...
Baştan Ayağa Bütün Hücrelerimde​, Bedenimdesin...

Hadi Gel, Bak Gözlerime Ama Gözlerinle Değil Yüreğinle...

Dışardan Görünene Değil, İçine Bak, Taa Derinlere, Benden Öte Bir Sen Var O Gözlerde...
Ver Elini, Koy Yüreğimin Üstüne, Diğer Elini de Kendi Yüreğine...
Eğer Yüreğinle Aynı Anda Atmıyorsa Kalbim Sök At Yerinden, Bakma Bir Daha Yüzüme...
Ben Bilmem Süslü Sözler, Yalandan Sahte Hasretler...
Ben Severim Seni, Senden Başkasına Mühürlerim Kalbimi...
Hadi Gel; Gel Be Sevgili... 
Son Kez Bak Gözlerime, Son Kez Gör Bendeki Seni Taa Derinlerde Yüreğimde...
Ama Ben Bakamam Gözlerine, Çünkü Korkarım Orada Benden Başkasını Görmekten...
Gitmiş Olsanda Hala Yüreğimdesin Hala Rüyalarımda Düşlerimdesin ve Hala Sevdiğimsin...
Yüreğin, Aldığım Nefes Olmuşken Toprağa Sarılan Sarmaşık Gibi Sana Sarılıyorum...
Aldırmıyorum Hasret Yağmurlarına, Yokluğunda Bile Yaşatıyorum Seni...
Sakın Üzülme Sen; Ben; Seni Sevdikçe Nefes Alıyor, Seni Özledikçe Yaşıyorum...
Eğer İsteseydin Ben Suda Yanan Ateş Olurdum, Hiç Sönmeyecek Gibi Yanardım Aşkınla...
Bir Seher Sabahı Uyandığında Gerçekleşen, Uyumadan Önce Gecenin Bir Vakti Kurduğun Hayallerin Olurdum...
Ben Nefesini Alma Nedenin Yüreğinin Atma Sebebin Olurdum... 
Eğer İsteseydin Rüya Olurdum Düşlerine, Işık Olurdum Gecelerine, Tenine Ten, Gülüşüne Sebep Olurdum...
Sen İsteseydin Eğer Yüreğine Sevda Gönlüne Aşk Olurdum...
Oysa Sen Kapamasaydın Gözlerini, Hissedebilseydin Yüreğimi, Alabilseydin Ellerine Tarifsiz Bir Sevgi Düşecekti Avuçlarına...
Kısacası Sevgili; Sen İsteseydin Eğer Ben Sana Yar Olurdum...

Sana Hep Derdim Ya Seni Öylesine Değil Ölesiye Sevdim Diye?

Seni Sevmenin İmkansızlığının Matemi İçimi Acıtırken Başka Ellerle Mutlu Olabilmen Her Ne Kadar Ruhumu Ezse de Acıyla Mutlu Oldum Ellerle Mutluluğundan....
Sensizliğin Hasreti Burkarken Gönlümü, Bana Hasret Kalmayışın Her Ne Kadar İncitsede Benliğimi Sızıyla, Hasretimi Hissetmemen Dirdirmesede Acı ve Sevgimi, Tüm Hasretlikleri Ben Çekerim, Sen Bu Hasretleri Hiç Bilme...
Her Nerede ve Her Kimle Olursan Ol Hayat Sana Verebileceği En Güzel Şeyleri Versin...
Yüzünden Gülümseme Kalbinden Huzur Hiç Eksilmesin...
Uzaklarda Bir Yerlerde Hala Seviliyor ve Hala Özleniyorsun...​

                            ________________________________________

Bazen Söylenmesi Gereken O Kadar Çok Söz Olur ki...!
Durmadan Yazıp Anlatmak İstersin Ama Karşında ki Sevginden Yorulmasın Diye Susarsın...!
Sustukların Seni Öylesine Boğar ki...!
Yazdıklarını Aslında O'nun Okumasını İstersin Ama Senin Gözyaşları İçinde Hıçkıra Hıçkıra Ağlayıp Yazdıklarını
O Anlamıyacağı İçin...!
Kendin Yazar, Kendin Okur Ve Yine Kendin Silersin...!
O'nunsa Senin Sustuklarından Haberi Dahi Olmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.