27 Mart 2022 Pazar

Varlığın Bana Yeter...

 Yüreğimi Velveleye Getirerek, 
Gönül Sazımdan Aşk Nağmeleri Dinleten... 
Ömür Törpüleyen Dinginliğimi, 
İçi Boş Yıllarımın Yorgunluğunu Değiştiren... 
Vuslat Umutlarını İçimde Eritmeyen... 
Sessizce Kanımda Dolaşarak, 
Düşlerime Demir Perde İndirmeyen... 
Ruhumu Ağlatmayan... 
Gönlüm Kahretmeyen... 
Benliğim Kaybettirmeyen... 
Bana Dünyayı Sevdiren... 
Günümü Aydınlık Kılarak, 
Gönlümde Aşkı Var Eden... 
İsmini Kalbime Kazıyarak,
Geleceğe Umutla Baktıran... 
Alacakaranlığımı Yok Ederek,  
Ruhumu Işığa Kavuşturan... 
Benliğime Yıldırım Gibi Saplanan... 
Sevgiyi Kalbimin Dışında, 
Ruhumun Ülkesinde Aratmayan... 
Güneşin Olmadığı Yerde Ateşim, 
Gönlümün Karardığı Yerde Işığım, 
Umutlarımın Bittiği Yerde Ümidim Olan... 
Beni Hayata Bağlayan... 
Gönlümün Anahtarı... 
Sevgimin Pınarı... 
Ruhumun Sığınağı... 
Duygularımın Esintisi... 
Kalbimin Titrek Sesi... 
Gönül Sızım... 
Dilimdeki Türküm... 
Baktığım Her Simada Bulduğum... 
Varlığımın Manası... 
Ruhumun İhtiyacı... 
Her Anımda Olan...
Yürek Sesimi Duyan... 
Sevdamı Gözlerinden Öperek, 
Nefesimi Dudaklarıyla Islatan... 
Canına Can Katan... 
Ömrüne Yoldaş Olan, 
Varlığın Bana Yeter...! 



1 yorum:

  1. Kirpiklerimin Nemi...
    Aşkı Çağıran Sesim...
    Sevda Bahçemde Öten Bülbülüm...
    Sevdasına Koştuğum...
    Sevgisiyle Coştuğum...
    Varlığın Bana Yeter...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.