15 Mart 2022 Salı

Hayaller Mezarlığına Yitik Bir Yürek Gömdüm...!

Adı Konulmamış Bir Şiir, 
Yarım Kalmış Bir Mısra Gibi, 
Adı Sanı Olmayan Bir Zamandayım... 
Hayat Başka Başka Yönlere Akarken, 
Evrende Çok Uzak Bir Yerde, 
Uzak Bir Şehirde, 
Doludizgin Duygularla Düşlerden Köprü İnşa Etmiyorum Yüreğime... 
Hüznün Darboğazında, 
İçimin Dehlizlerinde, 
Yalnızlığın Gölgesinde Umudun Sonsuzluğuna Aldırmıyorum... 
Aşkın Sağanaklarında Sevmelere Kayıtsız Şartsız Teslim Olmuyorum... 
Yarım Kalan Tüm Şiirlerimi Yaktım, 
Hasret Kokan Düşleri Ateşe Verdim... 
Durulttum İçimi Talan Eden Fırtınaları, 
Yüreğime Vuran Amansız Dalgaları... 
Düşlerimin Koynundan Çekildikçe Ümitlerim; 
Aklım, 
Yüreğim, 
Düşüncelerim Aşk'ın Sınırlarını Zorlamıyor... 
Özlemlerimi Dökmüyorum Ulu Orta Her Yere... 
Hasretimi Harmanlamıyorum Yalnızlık Adına Söylenmiş Türkülerde... 

Korkuyorum Artık Aşktan, 
Umarsız,  
Çıkarsız Birine Teslim Olmaktan... 
Dünya Döndükçe Ruhumda Hüküm Sürmesinden... 
İçimdeki Çiçek Açmaya Yüz Tutmuşken Dallarım, 
Her Şeyi Kabullenerek, 
Hasretin Yükü,  
Soğuk Yüzü, 
Eksilten Yanıyla, 
Savrularak Hayatımın Boşluklarına, 
Sonu Gelmeyen Saatlere Ruhumu Teslim Etmekten... 

Korkuyorum Biriktirdiğim Büyüttüğüm Suskunluklarımla, 
Avuntusuz, 
Kördüğüm Düşlerde Hayalini Yaşatmaktan... 
Zamanın Bir Yerinde Nefeslenirken, 
Bir Düş'e Ümitsizce Sarılmaktan... 
Hayatımı, 
Ruhumu Hapsettiği Zindanlarımda, 
En Çaresiz Anlarıma Gölge Gibi Sığınmaktan... 

Korkuyorum Ilık Bir Nefes Değince Tenime, 
Parmakları Saçlarımda Gezinince, 
Derin Bir İç Çekişle, 
Doyasıya Gözlerinde Kalarak, 
Gözlerinden Yüreğine Sessiz Sessiz Akmaktan... 
Yine, 
Yeni, 
Yeniden Dilim Cümleler Kurmak İsterken, 
Yokluğunun Sağanaklarında Sırılsıklam Olarak, 
Pusulasını Yitiren Yüreğimle, 
İçimin Sancılı Boşluklarına Yuvarlanmaktan... 

Korkuyorum Sızılı Sancılar Eşliğinde Geceye Resmini Çizmekten...
Sahipsiz Bırakılan Düşlere Sığınarak
Düşlerin, 
Düşüncelerin İşgali Altında Kalarak Lime Lime Dökülmekten... 

Korkuyorum Titreyen Nefesime, 
İçime,  
Derinlerimin En Ücra Köşelerine,  
Yani Gönül Şehrime Asi Rüzgarların Esmesinden... 
Ruh Gezegenimdeki Tüm Renklerin Solmasından... 
Yüreğimin Eksilmesinden... 
Takvimlerin Yokluğunu Göstermesinden... 
Kendi Yalnızlığımla Köşe Kapmaca Oynarken, 
Yitirilmiş Bir Aşkın Sonsuzluğunda, 
Rüyalarımın Sabahı Görmeden Küllenmesinden...  

Korkuyorum Bir Düşün Uçurumlarında Yok Olup Gitmekten... 
Hiçliğin, 
Çaresizliğin Çıkmazlarında, 
Adı Olmayan Zamanlarda, 
Dudaklarımın Ucunda Yıllarca Suskun Beklemiş, 
Aşk Dolu 
Tutku Dolu Cümlelerle 
Çığlık Çığlığa
Aylarca, 
Yıllarca, 
Sonlandıramadığım Bir Sevda Masalı Daha Yazmaktan...

Korkuyorum
Ruhum Masalsı Düşlerde Gezinirken, 
Gözlerimin,
Paramparça Bir Aşka Açılmasından... 
Yüreğinin İniltilerini Dinlerken, 
Yokluğunu Kabullenip,  
Gönlüme Kerelerce Kefen Biçmekten... 
Ruhumun Sayfalarına Her Gün, 
Her An Biraz Daha Yalnızlık Eklemekten... 

Korkuyorum Kimselerin Bilmediği, 
Görmediği, 
Girmediği, 
Duvarları Sağır, 
Kelimeleri Darmadağın, 
Cümleleri Yitik Bir Sığınağa,
Mülteci Gibi Sürgün Edilmekten... 

Korkuyorum Tekrar Tekrar Kaleme Sarılarak, 
Ne Varsa Yüreğimde Sayfalara Akıtmaktan... 
Sevdanın Çıkmaz Sokaklarında Ruhumu Kaybetmekten... 
Birlikte Körüklediğimiz Aşk Ateşinde
Kendi Başıma Erimekten... 
Yaşayamadığım Düşlerimi Yalnızlığın Koynuna Gömmekten... 

Korkuyorum Hasret Yüküyle Ömrümü Tüketirken
İçimin Kaldırımlarından Ayak İzlerini Silmekten... 
Ürkek, 
Endişeli, 
Gönlünden, 
Sınır Dışı Edilme İhtimali İle Ömür Tüketmekten... 
Sorgusuz, 
Sualsiz Gömdüm Kendimi İçimin Zindanlarına...
Ruhumda,
Bedenimde Kış Hüküm Sürerken,
Baharı Koklamak İstemiyorum Kimsenin Mevsiminde... 
Sığınmak İstemiyorum Yüreğinin Tenhalarına... 
Zamanlı, 
Zamansız Hiç Fark Etmez, 
İçime İşlemesin Aşk Yeniden... 
Acıtarak,
Kanatarak 
Simsiyah Bir Matem Büyüterek Ruhumda, 
Savurmasın Beni Bir Bilinmeze... 
Acıları Gerilerde Bıraktım...  
Yürek Yangınımı Yok Saydım... 
Yok Saydım Kurduğum Düşleri
Tükettim Bütün Yaşanmışlıkları... 
Ben Yaşanmamış Bir Hayatın Mecalsizliği İle,
Yabancı, 
Soğuk, 
Uzak Bir İklimdeki Hayaller Mezarlığına,
Yitik Bir Yürek Gömdüm...!





1 yorum:

  1. Aşk'a Kapattım Kalbimi...
    Sonrası Derin Bir Boşluk...!
    Sonrası Diz Boyu Karamsarlık...!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.