23 Mart 2022 Çarşamba

Sen Söyle Benim Yerime Bir Kaç Kelime...

 Gönlümü Yağmurlara, 
Ömrümü İlkbahara Yasakladım...! 
Yarınlarıma Vurmasın Kimsenin Gölgesi...! 
Rüyalarıma Bulaşmasın Nefesi...! 
Yine, 
Yeni, 
Yeniden Ay Doğmayan, 
Sabahı Bulmayan Gece Nöbetlerinde El Açmalar, 
Yalvarışlar Ekleyemem Gecelerime...! 
Geleceğe Dair Umutlar Ekemem Mecalsiz Gönlüme, 
Kırık Kalbime, 
Yüreğimin Derinliklerine Bıçak Sırtı Sancılar Saplayamam...! 
Hüsran Denizinde Umutlarımı Dibe Batırarak Düşlerimi Alabora Edemem...! 
Değer mi Gece Yarılarının Soğuk Saatlerinde; 
Yönsüz, 
Sözsüz, 
Gönlünü Gönlüme, 
Ruhunu Ruhuma, 
Sevgisini Aşkıma, 
Aşkını Sevgime Değdirmeye? 
Değer mi Sabahlara Kadar Uykusuz Kalarak, 
Saçlarımdaki Akların Her Birinden Dertlerimi Sormaya?  

Bilmiyorum İşte, 
Sen Söyle Benim Yerime Bir Kaç Kelime...
Hasret İçinde Derin Yaslar Tutarken, 
Yeni Bir Başlangıca, 
Umutlarla Mutluluğa Yelken Açmaya, 
Ömür Sayfama Yazdığım Dizeleri Sil Baştan Yazmaya, 
Kederli Suskunluğun Koynunda Her Gün Aynı Yerimden Vurulmaya,  
Çareler İçinde Çaresiz Kalmaya Değer mi? 
Hadi Değdi Diyelim, 
Uçup Giden Yıllarım Geri mi Gelecek? 
Beyazlamış Saçlarım Yeniden Siyaha mı Bürünecek? 
Dudaklarıma Vurduğum Mühürler mi Çözülecek? 
Gönlümün Topraklarıma Yağmurlar Yağıp, 
Kefensiz Düşlerimin Kuraklığını mı Giderecek? 
Dudaklarımın Arasında Sıkışıp Kalan Yaralı Cümlelerimin Kanaması mı Dinecek?
içimin Loş Koridorlarından Geçerken Paramparça, 
Sevgiyi Kovalamak Uzaklaştıracak mı Hüzünlerimden? 
Ayaklarına Serdiğim Şiirlerimin Çığlıklarımı Kesilecek? 

Yaşadığım Mahzende Ümitlerimi Çoktan Yitirdim...! 
Yeni Bir Sevdaya Sadakatle Bağlanıp, 
Tüm Varlığımla Teslim Olamam...!
Kavuşamanın Acısını, 
Diğer Yarımı Kaybetmenin Sancısını, 
Titreyen Bedenime Yine,
Yeni, 
Yeniden Yaşatamam...! 


1 yorum:

  1. Aldığım Her Darbede Zerrelerimden Bir Duyu,
    Her Duyum da Bin Duygumu Yitirdim...
    Hislerimi Kaybettim...!
    Ne Bir Hayalim,
    Ne de Yitireceğim Tek Bir Ümidim Kalmış...
    Ömrüme Bir Ümit Daha Yeşermeyecek...!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.