3 Nisan 2021 Cumartesi

Ucuza Satılan Hayaller...!

Madem Gidecektin; 
Baharlarımın Soluğunu Keserek, 
Kendi Gerçeğine Beni Mahkum Ederek, 
Sevinçlerimi Yetim Bırakacak, 
Düşlerimi Kamburlaştırarak, 
Kırık Dökük Yanlarımı Öksüzlüğüme Ağlatacaktın, 
Niye Geldin Ömrüme...! 

Madem Gidecektin; 
Kimsesizliğin Mateminde Can Çekiştirerek, 
Yokluğuna Kelepçeli Mahkum Edecektin, 
Umutlarım Yaralayıp, 
Düşlerimi Bilinmeze Sürgün Edecektin, 
Niye Geldin Gönlüme...! 

Madem Gidecektin; 
Adını Her Andığımda Özlemleri Yüreğimden Taşıracak, 
İçime Ateşler Düşürecek, 
Önce Kalbimi Yakıp, 
Sonra Yalnız Bırakacaktın, 
Neden Seni Sevmeme, 
Ruhumun Ruhunda Kaybolmasına, 
Kendimi Sende Tamamlamama İzin Verdin? 

Madem Gidecektin; 
Neden Sımsıkı Sarıp Köklerini Yüreğime, 
Kanımı Varlığınla Yaktın? 
Üşümüş Dünlerimi Bana Unutturup, 
Yarınlarımda Kuracağım Düşlerimi Isıttın? 
Bakışlarının Büyüsünde Anlam Buldurarak, 
Kırık Düşlerimden Beni Kurtardın? 

Madem Gidecektin; 
Gözlerime Uykuyu, 
Kulağıma Sesini, 
Avuçlarıma Sıcağını Özletecektin, 
Ömrümden Rüzgar Gibi Geçmek İçin, 
Neden Benim Kalbimi Seçtin? 

Madem Gidecektin; 
Ucuza Satacaktın Hayallerimi, 
Umutlarımı Gökyüzüne Astırıp, 
Sahipsiz Şiirler Yazdıracaktın, 
Sevdanın Kokusunu, 
Umudun Tadını, 
Özlemin Adını Bana Neden Öğrettin? 

Madem Gidecektin; 
Neden Ruhuma, 
Kalbime, 
Gecelerime Musallat Olarak, 
Sahipsiz Sabahlarda Duygularıma Matem Tutturarak, 
Bastırılmış Hislerle, 
Üstü Örtülmüş Hayallerle Beni Baş Başa Bıraktın? 
Neden Hoyrat Bir Rüzgar Gibi Ömrümden Esip Geçerek, 
Beni Dipsiz Kuyularda Mahsur Bıraktın?
Her Gece Birkaç Damla Gözyaşı Bıraktırarak Yastığıma, 
Hüzün Kokan Rüyalara Daldırdın? 
Yazık Değil mi...!
Seven Bir Kadına Böyle Acı Çektirilir mi?!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.