10 Nisan 2021 Cumartesi

Bil ki; Hiçliğim Zirvede...!

Yaşamak Her Acıyla Savaşmak mıdır? 
Umursamaz Gözlerle Bakmak mıdır Dünyaya? 
Beyninde Dolaşıp Duran Binlerce Sorunun Cevapsız Kalmışı mıdır? 
Yoksa Zamansız Esen Rüzgarlarla Savruldukça, 
Her Akşam Batan Güneşle Ölmeyi Öğrenmek midir? 
Cevabı Bir Avuç Hüzün...! 
Bir Avuç Hayal Kırıklığı...! 
Sahi, 
Ben mi Yabancıyım Çekilmez Olan Şu Hayata, 
Yoksa Hayat mı Bana Yabancı? 
Ki, 
Hayat Bana Yenilmeyi, 
Alabora Olmamayı, 
Her Akşam Umutlar Aynalarda Nasıl Tüketilir? 
İşte Bunları Öğretti...!!!Bu Yaşıma Kadar Kaç Kez Bıçaklandım Sırtımdan? 
İnan Hatırlamıyorum...! 
Sevinçlerimi Çalınmış, 
Hayallerim, 
Gülüşlerim Bir Hiç Uğruna Satılmış...! 
İçimdeki Acının, 
Sessizliğin Tarifi Yok...!
Gözlerim mi? 
Biraz Sessiz, 
Daha Çok Renksiz...! 
Durgunum, 
Umutsuz 
Tamamen Çaresiz...! 
Kırılmışlıklarımla Boğuştukça, 
Etrafa Saçılmış Kalbimin Kırıklarına Bakıyorum, 
Hepsi Üzgün, 
Hepsi Kırılgan, 
Hepsi Ağlamaklı...! 
Toplamaya Çalışıyorum, 
Ama Binlerce Parça Kayıp Gidiyor Ellerimden...
Ağlıyorum, 
Üşüyorum, 
Korkuyorum... 
Kendimi Karanlığın Tam Ortasına Bularak, 
Karıştıkça Karanlığa, 
Hasret Kalıyorum İhtiyaç Duyduğum Huzura...! 
Acımı, 
Hüznümü Unutturacak, 
Korktuğumda Tutunacağım Bir El, 
Başımı Yaslayacağım Bir Omuz Yok...!
İçimde Ölü Bir İklim Saklıyken, 
Gölgelerin Bile En Uzağına, 
Çok Uzağına Kaçmayı Seçip, 
Yaşama Sevincimi Kaybettiğim Bir Günde, 
Birkaç Damla Yaş Yuvarlanırken Gözlerimden, 
Müşküle Düşmüş Benliğimle, 
Sancılanan İç Sesimle Birlikte, 
Hayallerimden, 
Umutlarımdan Kendimi Emekli Ederek, 
Hiç Bir Düşün, 
Hiç Bir Düşüncenin Esiri Olmadan, 
Ağlamaktan Kızarmış Gözlerimle, 
Hayatın Sırtıma Yük Yaptığı, 
Dertler, 
Sıkıntılar, 
Ve Üzüntüler Üstüme Çullanmışken, 
Kuracağım Her Cümlenin Altında Beni Ezeceğini Bildiğim Halde, 
Yorgun Argın Kapına Gelmiştim... 
Keşke Gönlünün Kapılarını Bir Kez Olsun Bana da Açarak, 
Sahip Çıksaydın Senle Paylaşmak İstediğim Acılarıma... 
Keşke Sevginin Merhametin Heba Edildiği Bu Zamanda, 
Cümle Kurarken Biraz Düşünseydin, 
Aklından Geçeni Hemen Söylemeseydin... 
Oysa Ne Çok İhtiyacım Vardı Uzatılacak Bir Ele, 
İçimi Ferahlatacak Tek Bir Cümleye... 

Keşke Böyle Olmasaydı, 
Bil ki; Hiçliğim Zirvede...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.