20 Mart 2021 Cumartesi

Kendini Benim Yerime Koysaydın Gülebilecek miydin?!

Ne Kadar Oldu Yazmayalı, 
Yazamayalı? 
Veya Yazılanları Okumayalı? 
Her Gece Bir Hayale Kapatıp Gözlerimi, 
Zamandan Arınarak, 
Sayfaların Omzuna Başımı Yaslayıp, 
İçimden Geçen Duyguları Paylaşmayalı? 
Anlamsızlıktan Kurtulup, 
Günlerime Anlam Katmayalı? 
Gözlerimi Kapatıp, 
Huzursuz Halimden Arınmayalı? 
Kaç Ay? 
Kaç Gün? 
Kaç Gece? 
Hesaplayamıyorum...! 
Saatler Geçmiş, 
Günler, 
Mevsimler, 
Yıllar geçmiş, 
Geçmez Dediklerimin Hepsi Geçip Gitmiş...! 
Yaşam Geçtikçe Öylesine Dağıtmış ki Beni, 
Ne Yaparsam Yapayım,
Kendimi Toparlayamıyorum...!


Hani Derler Ya; Sevgi Ulaşamadığını Deli Gibi İstemektir,
Sahi,
Karışık Duygularının İçinde ki Büyük Boşlukta Hiç mi Özlemedin Beni? 
Hiç mi Islanmadı mı Kirpiklerin? 
Hiç mi Özlemedin Dipsiz Uçurumlarda Gezinir Gibi, 
Gözlerimin Mavisinde Gezinmeyi? 
Hiç mi Adımla Başlayıp, 
Adımla Biten Cümlelerin Olmadı? 
Hasretimi İçine Çekip, 
Besleyerek Hiç mi Büyütmedin Umutlarını? 
Ben Sana Binlerce Şiir Yazmışken, 
Sen, 
Evet Sen, 
Adımın Tek Bir Harfini Dahi, 
Yüreğine Kazımadın mı? 


Gönlümün Sol Yarısı, 
Yüreğimin İlk ve Son Sancısı, 
Kalbimin Son Atışı, 
Çok Merak Ediyorum; 
Kendini Benim Yerime Koysaydın,
Severken Beni Seni Bırakıp Gitseydim, 
Dayanabilecek miydin?!
Her Gece Rüyalarında Bana Koşsaydın,  
Gülebilecek miydin?!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.