17 Ocak 2021 Pazar

Aşkımın Sıcaklığında Isınmak İstemez misin?

Sen, 
Yokluğunun Yokuşlarındaki Arayışım, 
Sen, 
Arayışlarımdaki Buluşum; 
Yüreğimdeki Sevgin Pınarı Sana Doğru Akarken, 
Duygularım Sadece Sana Haykırırken, 
Uykuya Hasret Gözlerimle, 
Bir Mumun Alevinde Titreyen Düşlerimle, 
Yokluğunu En Çok Hissettiğim Anlarda, 
Sana Dair Özlemler Büyütüyorum İçimde... 

Bak...! 
Bende Kalan Son Cesaret Kırıntılarımı Bir Araya Toplayıp Soruyorum Sana; 
Sen Aşkımın Sıcaklığında Isınırken, 
Gözlerinin Gözlerime Değmesini, 
Dudaklarının Dudaklarımda Titremesini İstemez misin? 
Katre Katre Sana Biriken Aşkımı Yudum Yudum İçmek, 
Tarifsiz Duygularımın, 
Arzularımın, 
Tutkularımın Kalp Atışı Olmak İstemez misin? 

Özlediklerim Sendeyken, 
Hayallerim, 
Düşlerim Seninleyken, 
Umuduma, 
Ümidime, 
Aldığım Nefesime, 
Deli Dolu Düşlerime, 
Hayallerime Sımsıkı Sarılmaz mısın? 
Ellerim Alevin, 
Nefesim Ateşin Olsun İstemez misin? 

"O Kadar Bekledim ki, 
Gelsen de Hiçbir Önemi Yok Artık" Demek İstemiyorum...! 
Sana Ait Olan Kalbime, 
Yüreğime, 
Seni İsteyen, 
Seni Bekleyen, 
Yokluğunu Hiç Hak Etmeyen Ruhuma, 
Sahip Çıkmak İstemez misin?      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.