5 Mayıs 2020 Salı

Tek Bir Gün...

Koca Bir Sessizlik Var Dudaklarımın Ardında... 
Kendime Söylediğim Avuntu Cümleler,
Ruhumu Delip Geçiyor... 
Üstümde Yorgun Bir Hayat,
Ruhum Uçurum Kenarı,
Henüz Toparlayamamışım ki İçimin Dağınıklığını,
Duygularım Karmakarışık,
Düşüncelerim Birbirine Zincirli...
O Kadar Güçsüz,
O Kadar Acizim ki,
Gülüşlerimin Bile Boynu Bükülmüş...
Sensizliği Nefes Gibi İçime Çektikçe,
İçimin Odaları Kış Oluyor,
İçimde ki Her Şeye Ayaz Vuruyor...
Sustukça Çoğalıyor Karanlığım,
Kaçtıkça Büyüyor Yalnızlığım...

Beklediğim,
Düşlediğim...
Seni Ben Nerede Yarım Bıraktım,
Sana Hangi Duyguyu Eksik Yaşattım ki;
Yetim Bırakılmış Anılar Kaplıyor Penceremi...
Adlandıramadığım Yokluk Hissi,
Anlayamadığım Boşluk Duygusu,
Telafisi Olmayan Eksiklik İle,
Umutlar Yaprak Misali Dökülüyor Benden? 

Aşk-ı Lisanım...
Senden Sonra Hüzünlü Yağmurları Hep Beni Islattı...
Kimseye Göstermedim Kalbimi...
Kimseyle Konuşmadım,
Kimseye Yüreğimi Dökmedim...
Senden Sonra Hiç Sevemedim...
Kalbim Kimse İçin Çarpmadı...
Ellerim Terlemedi...
Hiçbir Erkeğin Elleri Ellerime,
Gözleri Yüreğime Değmedi...
Senden Sonra Bir Tek Ellerinin Sıcaklığını,  
Soluğunun Ilıklığını,  
Bakışlarının İçtenliğini Unutmadım… 
Eşkalsiz Bir Sevda Bu Avuçlarımda..
Bir Özlem,
Alabildiğine Ölümsüz...
Korkuyorum...!
Ya Unutursam...
Ya Susarsam Bir Çift Sözüne...
Doyamazsam Bakışına...
Gülüşüne...
Çünkü Ben Yaktığın Yangınları Söndüremiyorum....
Ne Tam Anlamıyla Yanabiliyor,
Ne de Küllenebiliyorum...
Ne Kendime Gelebiliyor,
Ne de Kendimde Kalabiliyorum...
Umut Etmek,
Her Yere Hayalini Çizmek Güzel Olsa da,
Hayatımda Bir Eksik Var;
Yüreğin, 
Gözlerin,
Ellerin, 
Sözlerin Eksik...
Zamanın Ortasında Asılı Bir Sevda Bu,
Vuslatı Yok Ömür Takvimimde...
Ne İlk, 
Ne de Son Nefesimde...

Keşkelerimin Yerini Dolduran İyikim...
Ruhumu Rüzgarına Teslim Edecek,
Yalın Ayak Bulutlarında Gezinecek,
Yüreğime Güneş Açtıracak,
Her Sabah Bana İyi ki Yaşıyorum Dedirtecek,
Beni Yeniden Var Edecek Bir Aşk Beklediğim...
Bir El Uzağındayım,
Bir Nefes Ötende...

Gözlerime Hüzün Dolduran Rüzgarım...
Sükut İsteme Benden,
Sözcükler Dilimi Acıtıyor,
Yüreğimi Hüzün İşgal Ediyor,
Hasretin Canımı Çok Yakıyor...
Yörüngesi Sana Ayaklarımın,
Yüreğimin Pusulası Sana, 
Yakalayamıyorum Ruhumu,
Tutamıyorum Kalbimi,
İkisi de Sana Koşuyor...

Miadı Hiç Dolmayacak Sevdam...
Hiçbir Şey Yokluğun Kadar Üşütmüyor Beni...
Her Cümlemde,
Her Nefes Alışımda,
Yüreğimin Deli Gibi Vuruşunda Seni Heceliyorum...
Ben Hala Aşkını Yaşıyorum,
Aşkına Yaşıyorum,
Aşkınla Yaşıyorum...!
Bir Gün,
Tek Bir Gün Sevseydin Beni...
Dertlerimi Unuttursaydı Gözlerin...
Son Bir Kez Dokunsaaydın,
Ellerini Saçlarıma,
Gözlerini Gözlerime Düğümleseydin,
Bir Daha Gelmeyeceğin Günlerin Hasretiyle,
Sımsıkı Sarsaydın,
Sarılsaydın,
Tutsaklığına Esir Etseydin...
Sadece Bir Gün,
Sıcacık Gülümseseydin,
Gönlüm Sende Der Gibi...
Yalnız Bir Gün Yüreğime Dolsaydın,
Gitmeyecekmiş Gibi Sımsıkı Ellerimi Tutsaydın,
Mutlu Etseydin Gözlerimi...
Bana Dünyayı Vermene Gerek Yoktu,
Bir Kere Sevseydin,
Sarsaydın,
Öpseydin Yeterdi...
Olsun,
Sana Sensiz Yazmak da Güzel,
Seni Sensiz Yaşamak,
Var Olmak,
Ama Sensiz Olmak...

Aşkımın Sonsuz Işığı...
Seni Nasıl,
Ne Kadar Sevdiğimin,
Aşık mıyım, 
Değil miyim,  
Nerdesin, 
Nasılsın, Kiminlesin Bir Önemi Yok... 
Başkasını Sevip Sevmediğimin Bir Önemi Yok...
Çünkü Ben Seni Sen Olduğun İçin,
Yanımda Olmasan da 
Hep Yanımda Olduğun İçin, 
Sana Dokunamayıp, 
Hep Özlediğim,
Yalnızlığımda Sana Sarıldığım İçin Seviyorum...
Sana Asla Veda Etmeyeceğim... 
Sen Hep Burada Olacaksın, 
Kalbimin En Güzel Yerinde...
Zaman Geçtikçe Anlamın Değişecek Belki,
Ama Yerin Hiç Değişmeyecek...

Karanlığımın İçindeki  Işığım...
Tanıdıkça Bağımlısı Olduğum...
Sana Olan Tutkunluğum, 
Bağımlılığım Gerçek...
Sen Ne Yaparsan Yap, 
Ben Yine de Seni Seviyorum...
Yüreğimin Yorgun Sesi...
Sevdamı Kendimden Bile Gizleyerek,
Gönül Defterime,
Yine,
Yeni,
Yeniden,
Satır Satır, 
Sayfa Sayfa Yazacağım Seni... 
Yitip Gitmemin Tek Sebebi Sen Olsan da,
Sözüm Sözdür Benim...
Son Nefesimi Alana,
Toprak Olup,
Yok Olana Kadar Seveceğim Seni...
Kıyamete Kadar Bu Değişmeyecek,
Sana Söz Veriyorum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.