21 Haziran 2014 Cumartesi

İsyanım Deli Sevdama!

Anlatamadığım Bir Sevgi Var İçimde, Sana Karşı Hissettiğim, Ama Anlatamadığım... 
Karanlık Odamı Aydınlatan Güneşim Oluyor Sabahları, Geceleri İse Penceremdeki Ay Işığı... 
Dokunduğumda Uçacak Bir Kuş Gibi Ürkek ve Sanki Kurduğum Bir Hayal Seninle Gerçekleşecek... 
Anlatamadığım Bir Sevgi Bu... 
Ne Başı Belli, Ne de Sonrası... 
Ne Masum Bir Aşk, Ne de Bir Günah... 
Anlatamadığım Bir Sevgi Var İçimde... 
Gördüğüm, Duyduğum, Hissettiğim...
Ve Hatta Hasret Kaldığım, Ama Anlatamadığım...
Bir Şarkı Dolanıyor İçimde...
Bir Seni Söylüyorum Bir de Uzaklığı...
Mısraları Sen, Kelimeleri Sen...
Bir Seni Yazıyorum, Bir de Uzaklığı
Şiirin Adı Sen, Sözleri Sen...
Gece Çöktüğünde Odama Yüreğim Karıncalanıyor... 
O Vakit Sana Emanet Ediyorum Düşüncelerimi...
Ben'i Kaybediyorum Gecenin İlerleyen Saatlerinde Sen Oluyorsun Benliğim...
Özlüyorum... 
Ve Seviyorum... 
Yokluğunda Biriktiriyorum Seni...
Sensizliğimle Boğuşuyor Sayfalarım... 
Hüzünü Yokluğuna Hapsediyorum... 
Yalnızlığı Sensizliğimde Ağırlıyorum...
Özlüyorum Seni... 
İçime Ateş Düşmüş... 
Ruhum Bedenden Ayrılan Yolcu... 
Karanlığın Ortasında Gözlerim Kapalı... 
Seni Düşünüyorum Gecenin Sisi Çöküyor Yüzüme... 
Sesin Yüreğimin Kapısını Çalıyor...
Bir Damla Yaş Dökülüyor...
Bir Hıçkırık Yankılanıyor Duvarları Yalarcasına...
Seni Düşünüyorum Dudakların Yanaklarımda... 
Sevdiğini Haykırırcasına, Nefesindeki Sıcaklığı Hissedercesine... 
Lavlarda Yalın Ayak Koşarcasına Seni Özlüyorum...
Seni Özlüyorum Yağmurdan Sonra Toprak Kabardığında...
Etrafa Çim Kokusu Yayıldığında...
Gökkuşağı Renklerini Saldığında Seni Özlüyorum...
Teninin Kokusunu Özlüyorum!
Seni Özlüyorum...

Bak Sevgili! 
Bak ta Gör Halimi...! 
Sayfa Sayfa Şiirler Yazdım Sana... 
Yüreğimi Akıttım Sözcüklerime ...
Şimdi Diyeceksin ki, Sevdan Sığar mı Sayfalara? 
Sığdırabilir misin Sen Sevdiğini Sözcüklere? 
Yürek Bir Sevdalı Sözle Kanar mı?
Ben Söz Oldum Aktım Sana... 
Yüreğim Bir Sevdalı Deniz Oldu da Aktı Şiirin Yüreğine!
Çaresizim Ben Aşk'ına... 
Çaresiz Sığındım Sevdalı Şiirlere...
Nerdedir Çaresizlik? 
Sevememekte mi? 
Sevilememekte mi? 
Sana Ulaşamamakta mı?
Ben Bir Çaresizliğine Sığar mıyım? 
Yaşar mıyım Çaresizliğe Esir Birinin Aşk'ını?
Sen İmkansızlıksın Benim İçin... 
Çaresizliğim İmkansızlığa Olan Aşk'ımdandır... 
Benim Çarem Çaresizliğimin İçindedir!
Ben Geleceğim Ardından...
Koşacağım İmkansızlıkları Yıkarak!
Bir Dağ'ın  Arkasından Sesleneceğim Sana... 
İmkansızlıkları İmkanlı Kılmak İçin... 
Gelip Beni Bulman İçin!
Beni Bulman İçin Bembeyaz Bir Kar Örtüsünün Üstünde Bembeyaz Bir Çiçek Olacağım...
Bembeyaz Bir Koku Yayacağım, Gelip Beni İmkansızlıklar İçinde Bulman İçin...
Sevgili!
Sev Önce Kendini Kendi Işığında Aydınlat Yüreğini... 
Kendi Yüreğinde Kendini Gör Önce...
Görünce Kendini Kendi Yüreğinde, Göreceksin O Zaman Kendi Yüreğimdeki Seni...
Yüreğini Büyüt Sevda'nla... 
Yüreğin Senden Sana Akacak Sevda İle Beslensin Önce...
O Zaman Kendi Yüreğinde Göreceksin Beni... 
O Zaman Saracaksın Beni Yüreğindeki Her Zerrenle...
O Zaman Alacaksın Sevda'mı Yüreğine...!

Sustukça Çoğalan...
Çoğaldıkça Biriken...
Biriktikçe Anlam Kazanan Bir İkametlik Yerin Var Sol Yanımda!
Hani Anlatılmayan...
Hani Anlatılsa da Aslında Hiç Bir Şey Demek Olacak Olan!
Önce Harfler...
Sonra Kelimeler ve Bir Bütün Olmaya Yeminli Cümleler...
En Kötüsü de Biriken Onca Cümlenin Aslında Hiç Olduğunu ve Hep Bir Duvara Çarpıp da Geri Döneceğini Bilmek...
Ama En Güzeli, Sol Yanda Tutulanları Dile Dökebilmek!
Saçma mı? 
Belki! 
Hata mı? 
Bilmiyorum! 
Peki Ya Gerçek!
Ya da Dile Kolayın Kalbime Yerleşen O Kaybetme Korkusunun Verdiği Sızı...
Sızlaya Sızlaya Geçeceğine İnandığım...
Hadi Konuş! 
Hadi Anlat! Dedikçe Ya Hepten Yok Olursa Diyen Yürek Sesim!
Diyorum ki Bazen, Hapset! 
Tut! 
Sus! 
Bırak! 
Unut! 
Ama Yine de Ele Avuca Sığmayan Bir Yürek İşte Bendeki...
Yani İstemesende, Göze Alamasamda, Ortaya Dökeceklerim Var İşte!
Öyle Kocaman Varsın ki, Yok Edemem Seni Gerçeğin İçinde!
Susuyorum Ben Yine, Gözyaşlarım Konuşuyor Yerime...
Hayalin Yanımda Bakıyorum Sadece, Dokunsam Kaybolacak Biliyorum, Dokunamıyorum...
Ne Diyebilirim ki Sevgili! 
Sen Benim Yüreğimdesin!
Ne Zaman Gitmek İstersen Benden Uzaklara, Uğurlarım Seni... 
Biraz Gözü Yaşlı Biraz Sitemkar...
Yüreğin Gitmişse Benden Uzağa, Kalma Sende Benimle İstemem!
Zira Ben Seni Değil, Yüreğini İstiyorum...!
.....................................................
Nereden Estiğini Bilmediğim Bir Deli Rüzgar Götürdü Tüm Düşlerimi...
Yüreğim Yalnızlığın Eksilerinde Donuyor... 
Özlemimin Sıcaklığı Dereceler Sığmıyor... 
Bir Ateş Yanıyor Bağrımda... 
Sevdamın Acısı Yakıyor Boğazımı... 
Acıtıyor Hüzün Bir Yanımı...
Ellerim Üşüyor İçim Ürperiyor... 
Uykular Nicedir Kapımı Çalmıyor... 
Renklerim de Soldu, Tenim de... 
Kalmadı Artık Sevimli Hiçbir Şeyim...
Sahip Olduğum Bütün Duygular Öksüz Kaldı, Boynu Büküldü... 
Her Şey Dağıldı!
Bir Şeylerin Kırıntısı Duruyor Şimdi Yüreğimde... 
Gözyaşlarım Sular Seller Gibi Boşalıyor...!
Hesapsızca ve Hazırlıksızca Yakalandığım Sevdandan Kurtulamıyorum... 
Çabalıyorum, Çırpınıyorum Oluruna Bıraktıkça Daha Çok Yıpranıyorum... 
Derman Arıyorum Bekliyorum, Ama Daha Çok Acı Çekiyorum...
Bir Umman Sanki Bu Sevda ve Ben Kapılmış Gidiyorum... 
Gözlerim Yas Tutarken Sustu Kalbim Hüzün Yokuşlarında...
Akarken Ağır Ağır Yaşlar Göz Pınarlarımdan, Dur Diyemiyorum Süzülüşlerine...
Durduramadım Kendimi Yüreğimde... 
Susturamadım Haykırışlarını... 
Gözlerim Yas Tutarken Issızlığımda, Gel Diyemedim Bekleyişlere! 
Susturamadım Yüreğimi... 
Son Diyemedim Özleyişlere!
İsyanım Kendime... 
İsyanım Sana... 
İsyanım Deli Sevdama!
Sızısı Hariç Kendine Sığındı Yürek, Ama Kendini Kendinde Bulamadı  Hiç!
Gönlünün Kilitli Sayfalarındayım İşte Şimdi Ben... 
Yine Söz Geçiremedim Kanayan Şu Yarama! 
Dur! 
Bırak! 
Bırak Çek Git Diyemedim İşte! 
Diyemedim Deli Gönlüme...
Kanayan Yaram Kaldı Ruhumda... 
Çaresiz Kaldım... 
Kalbimin Her Yeri Kan Revan İçinde... 
Sözler Yine Anlamsız...
Her Gece Gölgeme Sığınıyorum... 
Hiç Kimsesiz ve Savunmasız Hissediyorum Yüreğimi... 
Ben miyim Bu Çaresiz Kalan, Her Gece Gözyaşı Döken?
Unutmuşum Neden Yaşadığımı... 
Ben Seni Ararken Kendimi Kaybetmişim... 
Ellerimde Kalmış Kaybettiklerim...
Kalbim Bir Yerlerde Aşkınla Esir Olmuş... 
Zindana Girmiş Mahkum Edilmiş... 
Ruhum Parçalanmış Bir Yerlerde... 
Terkedilmiş, Bırakılmış Öylesine...
Nedeni Yok Sevmemin... 
Bir Yok Oluş Bu Bekli de... 
Issız Çığlıklar... 
Senle Boğuk Düşler... 
Bürünmüş Aşk'ım Yalnız Sana...
Gitmedim Ben, Gidemedim...
Kalamadım da... 
Bu Hiçlik Duygusu İçimde Yer Etmişken, Gideceğim Yollara Karar Veremedim...
Yarım Kalmışlığımla Eksiliyorum Hayatla Değil... 
Her Gün, Her Saat, Her Dakika İçimden Bir Parça Daha Yitiriyorum... 
Ömrüm Akıyor Gözlerimden, Her Damlada Eksiliyorum... 
Bu Eksilmeyi Durduramıyorum...!!!
Yardım Et N'olur!
Ben Yavaş Yavaş Kayboluyorum!
Tutsak Bir Sevda Benimkisi Biliyorum Zincirlere Vurulmuş... 
Sürgün Bir Sevda Benimkisi Biliyorum, Yorulmuş Elden Ele Savrulmuş...
Ben Kendi Cezaevimdeyim... 
Gönüllü Tutsak....
Kurtulur muyum? 
Kimbilir!
Söylenecek Tek Cümle Kaldı Yürek Satırımda... 
Ne Güle Güle Derim,
Ne de Hoşça Kal... 
Bir Cümle Sadece,
Kaybolur Çığlıkların Asrında... 
Ne Sen Duyarsın, 
Ne de Alem...?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.