18 Haziran 2014 Çarşamba

Sensiz Çok Mutsuzum...

Sizin Hiç İmkansız Olduğunu Bile Bile Israrla Seven, Sevip Sevdirmek İstediğiniz Bir Kalbiniz Oldu mu Hiç?
Doldu mu Hiç Gözlerin Göz Kapaklarında?
Uzaktan Uzağa Donup Üşüdün mü Görmeden Birini?
Sadece İki Kelam Ederek Bir Sözüne Muhtaç Kaldın mı Her Gece?
Yandı mı İçin Cayır Cayır?
Üzülüp Kahroldu mu Yüreğin?
Kaderime Yazılmış mıydı  Gelişi?
Bilmiyorum Ama Çok Düşünüp Çok Tartıştım Kendimle...
Silbaştan Yaptğım Bir Anda Yeni Bir Sayfa İstemiştim Rabb'imden Ama İlk Çevirdiğim Sayfada O Girdi Hayatıma...
Yine Oturmuşm O'nu Düşünüyorum... 
Ne Kadar Sürecek Bu Böyle Bilmiyorum... 
Aklıma Her Gelişinde Bir Bıçak Saplanıyor Sanki Göğüs Kafesimin Orta Yerine...
Aklıma Her Gelişinde Nefes Almayı Unutuyorum Sanki... 
Bu Şehir Dar Geliyor Bana...
Yazmak İstiyorum. 
Acıdan Başka Bir Şey Yazmak İstiyorum Ama Ne Zaman Klavyenin Başına Geçsem Acı Dökülüyor Tüm Sözcüklerimden... 
Hepsi Birer Acı Barındırıyor...
Yürek Kalemimde Bir Şeyler Var  
Beni Mutsuz Eden Bir Şeyler...
Yada İçimdeki Acıyı Fark Ettiriyor Bana Farkında Olmadan...
Mutluluğu Yazmalıyım Diyorum Ama Olmuyor.... 
Acı Geliyor Aklıma, Sen Geliyorsun 
Senin Bana Ait Olmayışın ve Benim Sana Ait Oluşum Geliyor... 
Sonrası Malum, Biraz Sensizlik, Biraz Sigara, Biraz da Çay Ekleniyor Acıma...
Çok Ağırmış Benim Sevdam, Yüreğim Bile Taşıyamaz Olmuş... 
Umutlarım Çok Büyük, 
Sabrım Sonsuz Ama Omuzlarım Bile Kaldıramaz Olmuş Bu Sevdanın Yükünü... 
Her Şeye Dayanacak Gücü Bulmuşumda Kendimde, Sensiz Yapamamışım İşte... 
Sensiz Mutsuzum İşte Ötesi Yok... 
Sensizlik Ölüm Kadar Acı ve Soğuk...
Gözlerim Cehennem Ateşi... 
Dudaklarım Mühürlenmiş... 
Ellerim Titriyor...
Yokluğunun Bedeli Çok Ağır...!
Uzun Bir Tünelde Yol Alıyorum Sanki... 
Karanlık Issız Kalbim Hızla Çarpıyor... 
Bazen Duygularım Okyanuslardan Bile Büyük Oluyor Yüreğimde...
Arsız Dalgalar Gibi Akmak İstiyor Yüreğine...
Sabır Taşlarına Adını Kazıdığım Sevdam, Hiçbir Şey Avutmuyor Sensizliği... 
İçimde Kurdeşen Bağlamış Yaralar, Bir de Gidişinle Başlayan Sigara Tiryakiliği... 
Belki de Yaktığım Kendimdim... 
Yaktıkça Küllenen Bir Beden, Küllendikçe Demlenen Derin Özlemin...
Anlatmak İstediğim Bir Şeyler Var İçimde...
Dilimin Ucunda, Kalbimin Derinliklerinde, Aklımın Bir Köşesinde... 
Anlatılacak Bir Şeyler Var Bende... 
Kalbimde, Duygularımın ve Düşüncelerimin Düğümlendiği Yerde... 
Ama Yetersizim...
Tek Bildiğim Yüreğim...
Sevgim...
Seviyorum Diyebildiğim....
Yaşamı ve İnsanları Sevmekten Vazgeçmek Üzereyken Yüreğimle Örtüşen Yüreğini Sevdim Ben... 
Yalancılığın ve Yıkıcılığın Orta Yerinde, Aldanmışlığımın ve Yalnızlığımın Kör Kuyularında Ölümle Randevulaşırken Yalansız ve Çıkarsız Yüreğine Tutundum Ben... 
"Seni Seviyorum" İşte Sadece Bu İki Sözcüğü Söylemen İçin Bekledim Seni Yıllarca... 
Her Şey Geçti Günlerimden Bir Sen Geçmedin Bir Senden Geçemedim... 
Oysa Ne Kadar Çok Beklemiştim Seni... 
Allah Biliyor Ya Ne Kadar Çok İstemiştim Seni...
Rüzgar Bahanesiz Esiyor, Akşamlar Gözlerimde Sensiz Batıyor...
Günler Aylara Aylar Yıllara Benziyor...
Aşkın Yıllandıkça İçimde Seni Daha Çok Seviyor Seviyor Seviyorum...
Bıkmadan, Uslanmadan, Saklıca İçimde Seviyorum...
Seni Sevmek, En Sevdiğim Şarkıyı Defalarca Her Gün Bıkmadan Usanmadan Dinlemek Gibiydi Kalbimde...
Bazen Susarsın Ya Kendi İçinde...
Hükmünü Beklersin Ya Sessiz ve Çaresiz...
Can Kırıkları Dolar Ya Kalbinin Her Köşesine...
İçten İçe Acıtır Ya...
İşte Öyle...
Acıya Acıya Seviyorum Seni Yüreğimde...
Giderken Yüreğini Bana Bıraktın Ya Bana, İşte Bu Yüzden Seni Benden Gönderemeyişim...
İşte Bu Yüzden Bu Sevdanın Ateşini Söndüremeyişim...
Yokluğuna Boyun Eğip Bırakmıyor Yüreğim Yüreğini...
Bakışlarında Erimek, Dokunmak Bakışlarınla Derinliklerime, Bakmak Gözbebeklerinden Dünyaya, İzlemek Gözlerinde Aşkı Sevdayı, Düşüncelerini Okumak Bakışlarınla Ne Güzel Olurdu...
Uzanıp Sensizliğin İçinden Sana Dokunabilmeyi O Kadar Çok İsterdim ki...
Sensizlik Var Ya Sensizlik? Öyle Zor ki...!
Seni Sensiz Yaşamak, Yanan Yürekte Seni Taşımak, Her Düşündüğümde Seni Senin Derdinle Ağlamak, Çaresiz Olmak Öyle Zor ki...
Öyle Zor ki Sevgimi Anlatmak, Seviyorum Diyememek...
Sen Bilmesen de Tükenmiş Umutlarımın İçinden Geçiyordun Yaşadığın Şehrinde...
Islanan Bakışlarım Bir Masal Gibiydi... 
Sen Yoktun...
Karanlıktı Şehrin ve Ben Yalnızdım O Şehirde...
Sana O Karanlığın En Ücra Köşesinden Sesleniyordu Kalbim Umutların Tükendiği Bir Haykırışla...
Sessiz Sessiz... 
Ağlayarak... 
Bir Şiir Gibi Sana Sesleniyordum...
Uzaktaydın Biliyorum...
Görmüyordun...
Duymuyordun...
Üzüldüm...
Hüzünlendim...
Oysa Bir Güle Benziyordu Kalbimdeki Aşkın...
Rastgele Tuttuğum Dikenleri Gibi Acısı Vardı Yüreğimde...
Her Anıyla Seni Yaşadığım Şehrinde Sokak Sokak Seni İşlidim Caddelerine...
Kanayarak, Yanarak Gittim Senin Nefes Aldığın O Şehirden... 
Bir Ateş Yandı İçimde Alev Alev...
Sensizliğin Ateşiyle Üşüdüm Zaman Zaman...
Beni Uzaklaştırsan da Aşkından, Kara Bir Sevda Varken Kalbimde Hiç Bir Canlıyı Yaklaştırmadı Yüreğim Sol Yanına...
İnan Senin Şehrinde Sensizlik Çok Acıttı...
İçten İçe Öldürdü...
Yakınıda Bir Yerde Olup Sana Ulaşamamak Ruhumu Kanattı...
Bu Beden Sensiz...
Hayat Boş...
Yaşam Çaresiz...
Keşke Gelseydin
Keşke Dur Gitme Deseydin...
Gel Kalbime... 
Tutun Yüreğime...
Gitme, Kal Deseydin Keşke...
Unutmak Sevmekten Çok Daha Zor Biliyorum...
Kolay Değil Severken Unutmak...
Kolay Değil Bu Aşkın Gölgesinde Yaşamak...
Unutmak Değilde Unutmaya Çalışmak ve Bir Yangından Çıkan Duman Gibi Gökyüzünde Kaybolmak Çok Zor Biliyorum... 
Ayrılmak Değilde Ayrılığa Alışmak, Geceleri Sabahlara Bağlamak, Adressiz Sokaklarda Pervasızca Yol Almak Çok Zor Biliyorum... 
Ağlamak Değilde Gözyaşını Saklamak, Hiç Sevmedim Deyipte Hep Kendini Kandırmak, Bir Yaprak Gibi Ötelere Savrulmak Çok Zor Biliyorum... 
Severken Unutabilir miyim Diye Soruyorum Kalbime...
Cevapsız Kalıp Susuyorum...
Gittikçe Üşüyor, Kaldıkça Donuyorum...
Şimdi Sen Söyle, Bundan Sonra Geceler Sabah Olur mu Gözlerimde?
Ay Düşer mi Dersin Gecelerime?
Doğar mı Güneş Pencereme?
Ah Kahrını Kaderime Yazdıran Sevgili, Madem Aşka Dair Mevsimler Yoktu Senin Gökyüzünde Neden Aşkla Vurdun Kalbimi?
Söylesene?!
Acımaz mı Yüreğim?! 
Dokunmaz mı Sensizlik?!
Ben Seni Kurumuş Bir Yaprağın Ümitsiz Toprağa Düşmesi Gibi Umutsuz, Çaresiz, Yaprak Yaprak Dökülmesi Gibi Sevmiştim...
Ben Seni Yaşam Gibi, Su Gibi, Canıma Can Katan Nefes Gibi Sevmiştim...
Ben Seni Saatlerin Günlere Olan Aşkı Gibi Usanmadan, Bıkmadan, Usulca, Korkusuzca, Bir İstanbul Gibi Sevmiştim...
Bilir misin?
Sensiz Gecelerde Ne Halde Olduğumu?
Sen Hep Susuyordun Ben Ağlıyordum...
Seni Sensiz Yaşamaktan Korkardım En Çok Ama Artık Korkmuyorum...!
Çünkü Ben Seni Sensiz Yaşayamıyorum...
Sensiz Yaşadım Diyemiyorum...
Sensiz Yaşadığımı Hissetmiyorum...
Galiba Ben Sensizlikte Varolamıyorum... 
Ölüyorum...
Geçmiş Günlerime Bakıyorum, Yani Sensiz Günlerime, Yani Sensiz Yaşadığım Mutsuz Günlerime, Şaşırıyorum... 
Senden Başka Hiç Kimseye "Seni Seviyorum" Diyemediğim İçin Kendimle Gurur Duyuyorum... 
Bu Sözü Bir Tek Senin İçin Kalpten Söylediğim İçin Kendimle Övünüyorum; 
Çünkü Ben Seni Çok Seviyorum...
En Çok Sen Oluyorum, Hiç Kimse Sen Olamıyor İçimde... 
Kaybolmuşum Ruhunda Tüm Yollar Kapalı, Bulamıyorum...
Yokluğun Gün Geçtikçe Büyüttü Seni İçimde, Söküp Atamıyorum Seni Yüreğimden... 
Söküp Atamıyorum Seni Zihnimden...
Silemiyorum Gülüşlerini, Ezberlediğim Çehreni Silemiyorum...
Beni, Bana Bırakma...
Beni Sensiz Bırakma...
Özledim...
Ne Olur Dön...
Onca Şeye Rağmen, Söylediklerine Rağmen, Her Şeye Herkese Rağmen Gel...
Bekliyorum...
Zamansız Sevdam… 
Sorgusuzca Yüreğimin Kapılarını Çalan… 
Hüzün Gecelerimin Sabahında Yüreğimin Kıyılarıma Vuran...
Seviyorum Seni; 
İçtenlikle... 
Tüm Kalbimle...
Samimiyetle...
Cesaretle...
Korkarak... 
İnanarak... 
Ruhuma Kazıyarak...
Masumca... 
Arsızca... 
Dostça... 
Hayranlıkla...
Seviyorum İşte; 
Konuşturma...!
Ruhumun Sana İhtiyacı Var...
Anlasana… 
Bir Kentin Ortasında Çığlık Çığlığa Bağırarak...
Haykırırcasına...
Çığlık Çığlığa Seviyorum İşte Seni...
Ötesi Yok İnan...!
Hep Bir Kahve Olmak İstedim Dudaklarında, Yudumladığın...
Damağında Bir Ömür Kalan Tadımla Kalmaktı Tek Umudum...
Eşsiz Bir Bekleyişti, Sana Uyanacağım Sabahları Beklemek...
Gün Boyu Seni Yaşamak,  Seninle Olmak Tek Hayalimdi Benim...
Sen Bir Bahardın Zamanı Geldiğinde Yaza Hazırlık Yapan...
Geldiğinde, Sımsıcak Bir Yaz Oldun Cayır Cayır Yakan...
Bazen de Kırıp Döktün Yapraklarımı Sonbahar Misali Ya da Kış Oldun, Buz Oldun Dondurdun Yüreğimi...
Bir Buz Olsan da, Isınmasını Bildim Öyle Sevdim...
Kırıp Dallarımı, Döksen de Yapraklarımı Yine Sevdim...
Yaksan da Beni Her Yandan, Yansa da Yüreğim Ateş Gibi Hep Bir Bahar Bekledim...
Ben Seni Çok Sevdim...
Uzaklar Yangındır, Seni Yangınlarım Bildim...
Özledim Seni Özlemediğim Kadar Hiçbir Şeyi...
Hep Yanımda İstedim...
Bekledim Titreyen Düşlerimde...
Bekledim Ateşlerde...
Yokluğunu Sitem Kabullenip Küllendim...
Artık Yaprakları Dökülüyor Ağaçlarımın...
Üşüyorum...
Duygularım Karanlık...
Duygularım Sensiz...!
Eski Coşkum Yok...!
Cansız Kalp Atışlarım...
Sönüyorum Bir Volkan Gibi...
Haykırıyorum, Sesi Çıkmıyor Yüreğimin...
Bekliyorum Ümitsizce Doğacak Yeni Güneşi...
Şimdi Nerelerdeyim Blmiyorum...
Defalarca Okuyorum Yazdıklarımı...
Yüreğim Söylüyor Yazacaklarımı...
Seni Anlatamıyorum Bir Türlü...
Anlatılamıyorsun...
Sığmıyorsun Sayfalara...
Yüreğime Sığmadığın Gibi...
Derin Mavilerimi Tesellisiz Bıraktın Giderken...
Gün Batımlarımı Renksiz Bıraktın...
Karanlık Artık Geceler...
Küskün Sana Yıldızlar...
Bu Hayatın Sahte ve Riyakar Aşklarına Fazla Geldiğimi Biliyorum ve Düşlerim Gözbebeklerimden Aktıkça Yavaş Yavaş Ölüyorum... 
Yorgun ve Yaralı Yüreğimin Karşılığı Yok... 
Çıkmaz ve Çıkarsız Sokaklarda Kayboluşuma Üzülme... 
Seni Böylesine Sevdiğim İçin Beni Bağışla ve Ağlama, Yüreğinde Sakla Beni...
Keşke Anlatabilseydim Sana Duygularımı... 
Bilebilseydin Halimi...
Kalbimin Nasıl Yandığını...
Her An Yalnızca Seni Anışını...
Yalnızca Senin İçin Çarpışını...
Senin İçin Ağlayışını, Yakarışını Anlatabilseydim...
Keşke Duyurabilseydim Sana Acılarımı
Hissetmeni Sağlayabilseydim Kalbimi...
Sevginin Gönlümde Canlı Olduğunu...
Yalnız ve Yalnızca Senin Olduğumu...
Gündüzleri Hayalim Geceleri Rüyam yine Olduğunu...
Dünyada Hiç Bir Şeyin Hiç Kimsenin Seni Bu Kalbime Unutturamadığını Duyurabilseydim...
Artık Acılarım Beni Bilinmez Yollara Götürüyor...
Kalbimin İçinde Feryatlar Kopuyor 
Sen Sevme Dedikçe Ben Öldüm Aşkından... 
Sen Git Dedikçe Ben Gelidim Aşkına...
Son Noktayı Koydum Artık İçinde Sen Olan Bütün Umutlarıma...
Adı Seninle Başlayan Ama Hiçbir Zaman
Seninle Bitmeyecek Şiirler Biriktirdim Hep...
Ben Veda Ettim Artık Yarınlarıma…
Sonu Çıkmaza Giden Yolların İçinde Her Duvara Adını Yazarak Yürüdüm...
Ve Tam Bulmuşken Adını Duygularımın Yolun Sonuna Geldiğimi Gördüm…
Son Kez Yazmak İstedim Adını Sayfama...
Başına Seni Seviyorum Diye Eklemek İstedim...
Ben Bir Kere Aşık Oldum Sadece...
Gerisi mi?
Boş Ver Gerisini...!
Şimdi Gitmek Var Aklımda... 
Bu Dünyayı Terketmek... 
Sahip Olduğumu Sandığım Ama Hiçbir Zaman Benim Olmayanı Arkamda Bırakmak... 
Tüm Anılarımı Denize Atmak Var Aklımda... 
Kalmak Anlamsız.... 
Biraz Daha Beklersem Umutsuzluğun Karanlığı Hapsedecek Beni... 
Şimdi Gitmem Gerek... 
Güneşin Hiç Batmadığı Yere... 
Bakışlarımı Kaçırmam Gerekmeyen Bir Yere...
Hoşçakalın Hayallerim... 
Hoşçakalın Umutlarım...
Belki Başka Bir Zaman Başka Bir Yerde Yada Hiçbir Zaman Hiç Bir Yerde Görüşmek Üzere...

Hayat Zamansız Duygular Yaşattı Bana...

Bu Zaman Denilen Kavramın İçindeki En Değerli An'dı...
Hüzün Çiçeklerimi Soldurup Yüreğime Mutluluk Tohumları Ekmiştim Onunla...
Zamansız Gelmişti Bana...
Baharı Yaşamamış Çöl Gibiyken Yüreğim Onun Yağmurunda Islandı...
Hiç Yaşanmamış Bir İklim Gibi Isıttı Kalbimi...
Çorak Toprağıma Ektiği Filizler Çiçek Açtı...
Yemyeşil Bir Dünya Oldu İçimde...
Evet Sevdim...
Ben Onu Gerçekten Sevdim...
Utanmadan ve Hiç Uslanmadan Umrusamadan Dünyayı Uykumda Bile Sevdim...
Toprak Yağmurdan Vazgeçebilir mi?
Hasreti Yollardan Ayırabilir misin?
Nice Yıllardan Vazgeçtim Gün Gün Onu Beklerken...
Bir Ondan Bir de Sevgimden Vazgeçemedim...
Alışık Olmadığım Bir Şehir Gibiydi Yokluğu...
Yaşanmaz Kılıyordu Hayat Onsuz Gecelerimde...
Her Gece Uykusuz Sabahlara Uzanıyordu Gözlerim...
Öylesi Bir Tutku mu Yoksa Bir Saplantı mı Bilmiyorum... 
Belkide Vazgeçemediğim Bir Yaşam Tarzı Yada İçimdeki Dünyanın Gerçek Adıydı...
Yılların Günlerine Bağlanması Gibiydi Kalbimde...
Hep Bekledim Hep Sevdim Hiç Vazgeçemedim Onu Sevmekten...
Vazgeçemedim Çünkü O Nehir Gibiydi Gözlerimde...
Vazgeçemedim Çünkü Yağmura Muhtaç Toprak Gibi İhtiyacım Vardı Sevgisine...
Şimdi Koskoca Bir Denizde Kurak Bir Çöl Kalbim...
Aklım Kayıp...
Kalbim Alıp Başını Çoktan Gitmiş Uzak Şehirlere...
Derinden Derinden Hasret Çekiyor İçine...
Ben İse Parça Parça Yükleniyorum Yaşamdan Ölüme...
Eziliyorum Bu Yükün Altında...
Birbirine Giriyor Bedenimdeki Her Şey...
Kader Dediğim, Damarıma Basıyor Ben Yutkunuyorum...
Şu Hayat Denilen İğrenç Döngüye Tutunmaya Çalıştıkça Ellerim Kayıyor...
Bir Gidiş Lazım Bana Şimdi...
Bilinmeyen Bir Yerin Kuytusuna Bir Yolculuk... 
Bir Elveda Lazım Bana Şimdi... 
Ve İki Damla Güle Güle...
Üzülme...
Ağlama...
Ben Seni Toprakta da Severim...

Dikkate Alma Yazdıklarımı...!

Beni Anlama Bir Kaç Gün Daha... 
Anlama Anlattıklarımı! 
Bir Kaç Gün Sonra Çıkmadığımı Kim Bilecek ki Sabaha? 
Zaten Kimse Hiçbir Şey Anlamıyor Anlattıklarımdan...!
Kimin Umrundayım Sanki? Diye Geçiyor Aklımdan... 
Durmadan Karanlık Yollarım, 
Artık Kime-Neden İnanayım? 
Seviyorum'ların Nesine Kanayım?
Bir Sevda MasalI Uydururken Şiirlerimde, Son'larıma Ağlıyorum Zaten Kendimde...
Delice Ağlıyorum Hecelerime... 
Çünkü; Deliyi Deliden Başka Anlayan Olmaz... 
Sevenlere Deli Deseler de Kalbi Kırılmaz... 
Unutmayın ki Bu Deliden Başkası Aşkını Anlatmaz...
Anlattıktan Sonra Bu Deli Pişman Olmaz... 
Kime "Aşk Nedir?" Diye Sorsan, 
"Aşk Büyüktür, Acıtır, Ağlatır" Diyorlar...!
Ve ya Aşkı Yaşamak İstemiyorlar... 
Dikkate Alma Sen Anlattıklarımı... 
Kelimelerimin Hepsi Bana Hatıra...
Ve Bu Büyük Aşkı Bir Gün Anlatacaklar Yarınlara... 
İşte O Zaman Anlayacaksın Bu Delinin Derdini... 
Yavaş Yavaş Sona Eren Yarınlarda Hatırlatacak "Sevgiyi Bilmiyorsunuz?" Dediğimi...!
Şimdi İstersen Anlama Anlattıklarımı...
Okuma Yazdıklarımı...
Dikkate Alma Ağlayışlarımı...
Zaman Öğretecek Sana Derdimi... 
Neden Sevgiye Değer Verdiğimi...
Öğretecek Elbet Neden Delirdiğimi...!
Boşver Sen Yine de Öğrenme Gerçek Sevgiyi...
Öğrenme Gerçekten Sevebilmeyi...!

_________________/



Kiminin Alnına Yazılır İyi Veya Kötü, Adı Alın Yazısı Veya Kader Olur Kalır Akıllarda…

Kiminin İse, Sevgiyle Sevgi Dolu Yüreklere Yazılır Yazdıklarımızın Gönlümüze Yansıyıp Anlımıza Yazılması Gibi...
Sevgiye Dair Ne Varsa Gönüllerde Taht Kuran Sevda Masalı Misali Akıllarda Kalır, Asla Unutulmayan, Tadı Her Zaman Damaklarda Kalmış ve Hiç Sönmeyen Yangınların Rengine Bürünmüş Bir Aşk Ateşi Misali...
İçinden Taşıp Dökülen Duygulardan Yoksunsan Eğer, Bir Şiirin Her Dizesinde Gülümseyen Yüzler Belirmiyorsa Hiç Ya da Coşturmuyor, Ağlatmıyor, Düşündürmüyorsa Seni, Dinlediğin Şarkılar Hiç Kimseyi Çağrıştırmıyorsa, Damarlarında Kan Yerine Hasretler, Sevgiler Yeşermiyorsa, Yağmur Damlası Kadar Bile Bir İz Bırakmadıysan Arkanda Bırakıp Gitmekten Korktuğun, Ondan Düşüp Yine Ona Konduğun Bir Çift Nemli Gözden Yoksunsan Ne Şiirden Etkilenir Ne Şarkıyla Hüzünlenirsin...
Su Sesi Gibi Gelir Ölüm...
Ölümden Korkmak İçin Bile Bir Sevdiğin, Bir Sevenin, Sığınacak Bir Yüreğin Arkandan Ağlayacak Bir Çift Gözün Olması Gerekir... 
Bu Dünyada Kaybedecek Hiçbir Şeyi Olmayana, Ayrılıktan Korkmayana Ölüm Gelse de Olur Gelmese de...
Artık Vazgeçmek Gerek Değil mi? 
Yoksa Sevdam Uğruna Ölüme Terk Edileceğim... 
Olur da Bir Gün Yolun Yüreğime Düşerse Beni de Almayı Unutma Oradan Olur mu? 
Benim Sevgim Uğrunda Beklemeye Yetecek Kadar Büyük, Gel Çek Çıkar Beni Yüreğinden...
İşte O Zaman Vazgeçmiş Olacağım Seni Beklemekten...
Bil ki Yüreğimdesin Her Zamanki Gibi...
Sana Meleklerin Dahi Kıskanacağı Kadar Mutluluk, Kimsenin Sevemeyeceği Kadar Sevgi Yolluyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.