8 Haziran 2014 Pazar

Bir Boşluk Var Yüreğimde Sen Yoksun Diye...

Yağmur Değil Sanki Hüzün Yağıyor Kente...
Acılara Saplanmış Gönlüm...
Kalemimden Sızım Sızım Sızılar Sızıyor...
Hıçkırıklarım Ruhumun Kuytu Köşelerinde Boğuluyor...
Her Defasında; Daha da Üşüyen Bir Yürekle, Daha da Yalnız Bir Yürekle Kala Kalıyorum…
Bir Şiir Düşüyor Aşk Acısıyla Terbiye Olmuş Yüreğimden...
Dilleniyor Sevdam Yine Hecelerde...
Yokluğun İçimdeki Varlığını Yavaş Yavaş Boğarken Ruhumda Asılı Kalıyor Ömrüm...
Hayat Diyorum Gerçekten Acımasız ve Ben Gerçekten Yorulmuşum...
Feri Olmayan Bakışlarımı Hangi Ayna Unutturur Bana?
Hangi Sevgi Sözcüğü İyi Gelir Kulağıma?
Üşüyen Kelimelerim Var Ellerimde...
Duymak İstemeyeceğin Kadar Anlamlı ve Anlamak İstemeyeceğin Kadar Gerçek...
Düşüme Sen Düşünce Yüreğinde Tutuklu Kalır Yüreğim... 
Prangaya Vurulmuş Ayaklarımı Sürüklerim Peşinden... 
Ömrümü Ömrüne Katarım Her Bir Adımda...
Yokluğun Sığmaz Gecelere...
Gözüm Hiçbir Şeyi Görmez...
Her Şey Sen Olur İçimde...
Karanlığın Koynunda Boyun Bükmek, Hayallerimdeki Sana Sarılıp, Başımı Omzuna Yaslayıp Sabahlara Kadar Ağlamak Zoruma Gidiyor...
Kirpiklerim Islak...
Yanaklarım Islak... 
Dudaklarımda Yakarışlar...
Artık Sensizliğe Gücüm Yetmiyor...
Darmadağın Oluyorum...
Volkanlar Kaynıyor Yüreğimde...
Bir Seni Sevdim Ben, Bir de Seni...
Sonra Yine Seni ve Tekrar Seni...
Öncesi de Sonrası da Hep Sen... 
Hani Yağmurun Altında Islanırsın Ya Sırılsıklam...! 
İşte Öyle, İliklerime Kadar Sevdim Seni… 
Seni Sevmek Oldu Beni Hayata Bağlayan...
Seni Sevmek Oldu Beni Böyle Mutlu Etmesini Bilen...
Ve Seni Sevmek Oldu Gözlerimden Yaşları Akıtan...
Özledim Seni Sensizliğe İsyan Edecek Kadar...
Bıkmadan Sarılıp Saracak Kadar... 
Öperken Nefessiz Kalacak Kadar... 
Severken Canını Yakacak Kadar... 
Bir Ömür Seni Sevecek Kadar... 
Aşkınla Kor Gibi Yanacak Kadar Özledim Seni...
Gecenin Alaca Karanlığında Seni Bekler Umut Dolu Gözlerim...
Biliyorum Oysa ki Boşuna Bu Beklemelerim...
Her Köşeden Çıkanı Sen Diye Ümitlenmelerim...
Gitmiştin...!
Dönüşü Yoktu Bu Gidişin....
Herkes Tek Tek Geçecek Karşımdan, Sen Geçmeyeceksin...
Onlarca Lüzumsuz Ses, Yüzlerce Anlamsız Göz Görecek Gözlerim, Hiç Biri Seni ve Sensizliğimi Unutturamayacak Bana...
Ve Sen Benden Kim bilir Kaç Aşk, Kaç Gece, Kaç Ayrılık Uzakta Olacaksın...
Bana Nefes Almayı Öğreten Gözlerinle Kim bilir Kimlere Bakacaksın...
Senden Uzak Bu Kentte Sensizliği Yaşıyorum Şimdi...
Bazen İki Cümle Takılıyor Boğazıma Bazen Sessiz Çığlıklar Kopuyor İçimden...
Koşup Sana Gelmek İstiyorum Gücüm Yok...
Özlüyorum Demeye İse Hiç Lüzum Yok...!
Adını Yazıyorum Kalbimin En Güzel Yerine...
Sen Diye Koşuyor Ayaklarım...
Çöllerde Susuz Kalıyor Dudaklarım...
Ne Zaman Yüzün Gelse Gözümün Önüne Bilmediğim Bir Yerlerde Buluyorum Kendimi...
Ne Zaman Sana Yazsam O Yıkıcı Duygu Bütün Kelimelerimi Zimmetine Alıyor...
Sevdiğim... 
Sevdasıyla Yüreğime Hayat Verenim...
Nasıl Anlatsam ki?
Sözlerin Bittiği Yerdeyim...
Sensizliğin İçindeyim... 
Hasretin Ağır Basıyor Yüreğime...
Sancısı Bir Başka Özleminin... 
İçimdeki Seni Sana Nasıl Anlatsam ki? 
Kışın Yağan Kar Gibi Ak, Gecenin Yıldızı Gibi Parlak, Güneşin Sıcağı Gibisin Yüreğimde...
İçimdeki Seni Daha Nasıl Anlatsam ki?
Tarifi İmkansız...
Kelimeler Yetmiyor...
İçimdeki Seni Yaşaman,Kalbime Girip Görmen, El Ele Tutuşup Gözlerime Dalman Lazım... 
Seni Bende Yaşaman Lazım... 
Eğer Gelmeyeceksen, Yine de Gideceksen Yanında Götür Gülüşlerini, Öpüşlerini... 
Özlemeyeyim... 
Kokunu da Götür Arzulamayayım Seni... 
Yanımdasın Zannetmeyeyim... 
Unutma Sakın Hayalini... 
Onu da Götür... 
Odamda Dolanmasın, Sarılmayayım Sen Diye... 
Yanında Götür Hasretini, Burnumda Tütmeyesin...
Kalbini de Sök Kalbimden, Yokluğun Acıtmasın... 
Ellerini de Çek Ellerimden, Kanatmasın... 
Götür Maziyi Benden, Hatırlayıpta Her Gün Yaş Düşmesin Gözlerimden... 
Al Elimden Resmini, Yakmasın Beni Ateşlerde... 
Seni Çok Sevdim...
Dolu Dolu Yaşadım...
Seni Çok Özledim, Özlüyorum...
Ama Bir Araya Gelemeyeceğimizi de Biliyorum...
Birlikte Olamayacağımızı da...
Sen Hep Haklıydın...
Ben de Kabullendim...
Haklısın Zor Oluyormuş Her Şeyi Sarıla Sarıla, Ağlaya Ağlaya, Seve Seve Bırakmak...
Bu Satırlar da Benim Sana Bıraktığım Son Şey...
Say ki Bir Tutam Saçımı Bırakıyorum Avuçlarına...
Say ki Gözlerimi Bırakıyorum Bakışlarına...
Mahsum Bir Sevdaydı İçimde ki..
Ellerimde Yetim Kalan Bir Aşk Hikayesi...
Neydi Seni Benden Mahrum Kılan?
Yüreğime Vurulan Zincirleri Kıramayan?
Oysa Yaşanmamışların İçinde Kavrulurken Asi Kalbim Delice Sevdiğim Seni Ruhuma Katardım...
Varlığınla Yetiştirdiğim Sevda Çiçeklerini Gözyaşlarımla Sulardım...
Düşündükçe Aklımın Yetmediği Bir Yerdesin...
Ruhumun En Derinindesin...
Uzatsam Ellerimi Sana Yetişebilir misin?
Bir Dilenci Gibi İstesem Seni Gelebilir misin?
Çaresizlik İçinde Çare Arıyorum Kendime Çıkmaz Sokakların Son Durağında... 
Ne Zaman Dalıverse Gözlerim Ellerime Dökülüyor Sen Diye Yanan Yüreğim...
Seninle Başlar Seninle Biter Ümitlerim...
Sen Yoken Ben Tükenir Biterim...
Kadere Boyun Eğer Karşında Duramam...
Zincire Vursalar Ben Senden Kopamam...
Ben Seninle Doğar Seninle Ölürüm...
Gözden Uzak Olan Gönülden Uzak Olmuyor…
Daha Fazla Özlüyorsun Uzak Kalınca...
Daha Fazla Batıyor Göğsüne Sensizliğin Paslı Çivisi… 
Artık Bu Yerlere Sığamıyorum... 
Uyku Tutmuyor Geceleri...
Yitik Düşlerimin Gölgesine Sığınıyorum... 
Ömrüm, Saçlarım Kadar Karlı ve Puslu... 
Bil ki Artık Hiçbir Şey Avutmuyor Beni... 
Gölgemde Yok Arkasına Saklanayım... 
Say ki Ben Hiç Ağlamadım, Gülmedim... 
Hiç Ateşe Tutmadım Yüreğimi... 
Tatmadım Sevgiyi, Acıyı...
Say ki Ben Hiç Doğmadım...
Yaşamadım...
Ölmedim...
Yokum Artık, Yok Say Beni... 
Ölmüş Gibi Değil...
Hiç Doğmamış Gibi...!

Kırgınlığım Sana Değil, Senden Önce Yaşadıklarıma...

Kızgınlığım Sana Değil, Senden Öncesine...
Ben Sevmeyi de Sevilmeyi de Hiç Öğrenemedim...
Sevdiklerime Fazla Geldim...
Aşkta Ayarı Bir Türlü Tutturamadım...
Şimdi Yokluğun Kesti Sesimi...
Konuşamıyorum...
Cümlesiz Kaldım Hasretine...
Varsın Olsun, Ben Seni Sensiz de Yaşarım...
Gün Olur Sana Çoğalırım, Gün Olur Bedenimi Damla Damla Eritirim, Gün Olur Teslim Olurum Korkularıma...
Gecenin Bir Yarısı Kan-Ter İçinde Uyanırım Düşlerimden...
Seni Yalnızlıklarımda Yaşarım...
Seni Bana Bir Türlü Getirmeyen Her Yeni Günün Sonunda Yağmalanmış Umutlarımda Yaşarım...

Ağır Bir Yüke Talip Olmaktı Seni Sevmek... 

Koca Dünya İçinde Soğuk, Daracık Bir Hücreye Razı Olmaktı...
Koparıp Atmaktı Tüm İplerini Hayatın... 
Dibi Olmayan Bir Kuyuya Son Sürat Yuvarlanmaktı... 
Her Şeyi Hiçe Sayarak, Bir Hiç Olmaya Namzet Olmaktı...
Evet Sendin Tutarsızca, Hesapsızca Sevilen...
Sendin Uğruna Yürek Feda Edilen... 
Sendin Yolunda Takatsiz Kalınan...
Duysan da Duymasan da Sendin Mahcup Cümlelerimin Sahibi...
Artık Ne Kaybedebilirim ki?
Neyim Vardı ki Senden Başka?
Neyim Kaldı ki...!
Bir Hayalin Hala Yanımda...
Onu da İstesem de Kaybedemem...
Benim Kaybedecek Bir Şeyim Kalmadı...
Daha Ne Kaybedebilirim ki?
Gülmelerimi Aldın Zaten...
Mutluluğumu da Aldın...
Ağlamalarım Hep Hüzünden...
Ve Ölüyorum Her Gün Senin Yüzünden...
Kaybedecek Bir Şeyim Yok...!
Çünkü Sen Yoksun...
Sen Her Şeyimdin...
Sen Varken Her Şey Güzeldi...
Sen Varken Ömrüm Bahardı...
Sen Varken Yaşıyordum...
Kaybedecek Bir Şeyim Yok Benim...
Çünkü Ben Çoktan Kaybettim...!
Var Olan Her Şeyi Götürdün...
Bir Tek Hayalin Kaldı...
Bir de Kulağımda Acı Sözlerin...!
Bir de Yıkılan Ümitlerim...!
Şimdi Yudum Yudum Sensizliğimi Yudumluyorum...
Arada Bir Yetim Kalan Düşlerimi, "Bir Umut" Diye Çırpınan Hayallerimi Avutuyorum...
Ben Yüreğini Sevmiştim...
Yüreğinde Bulduğum Huzuru, Adını Aşk Koyduğum Seni Sevmiştim...
Sen Varsın Diye Yolumun Sonunda Aramıza Giren Hasreti Sevmiştim...
Uzaklardayken Aklımda Oluşunu, Her Gece Rüyalarıma Gelişini Sevmiştim...
Sen Bende Candın, Canın Bedene Döneceği Günü Beklemeyi Sevmiştim...
Ben Seni Sen Olduğun İçin, Bu Aşkı Bana Doyasıya Yaşattığın İçin Sevmiştim...
Sensizlikteyim Şimdi...
Her Yer Sensiz...
Her Yer Karanlık...
Yüreğim Suskun...
Yüreğim Çaresiz Ağlıyor Bende ki Sensizliğe...
Senden Geriye Hasretler Kalıyor...
Sonu Olmayan Hülyalar...
Bir Türlü Bitmeyen Gece...
Hep Gün Batımları, Hep Karanlıklar...
Bir Boşluk Var Yüreğimde Sen Yoksun Diye...
Ben Sadece Seni Sevdim... 
Seni Düşledim Sadece...
Gönlüm Yitik Baharların Matemini Tutsa da Ben Sadece Seni Sevdim... 
Kirpiğimden Asılırken Gri Bulutlar, Islak Yıldızlara Benzedi Hep Gözlerim...
Bahar Değil Yitirdiğim... 
Kirpiğimde ki Kardelenleri, Yüreğimde Saklanan Cemreleri, Kanımda Açan Gülleri, Sükutu Besteleyen Bülbülleri Yitirdim...
Dokunup Durma Anlamsızlığıma...
İyi Değilim İşte...!
Mutlsuzluktan Ağlasam da...
Gözlerimden Kanlar Damlasa da...
Acıya Alıştığımı Söyleyemem...
Unutmayı Becerdiğimi de Söyleyemem...
Asla Unutamadım...
Kusurluydu Hafızam; 
Almayı Biliyordu da Silmeyi, Asla...! 
Ben Seni Seviyorum Aşkım...
Ben Seni Çok Seviyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.