14 Haziran 2014 Cumartesi

Seninle Yaşamak İstiyorum...

Yüreğim de Sen Bir Fırtına Oldun, Aldın Götürdün Beni Uçsuz Bucaksız Duygular Diyarına.. 
Biliyorum, Benimkisi Delicesine Bir Aşk... 
Sonu Yok! 
Yine de Seni Sevmekten Kendimi Alamıyorum... 
Bu Delicesine, Sana Hasta Olan Yüreğimin Tedavisi Sensiz Nasıl Olacak? 
Bilemiyorum, Sensiz Bir Tedaviyi Yüreğim Nasıl Kabul Eder? 
Düşünemiyorum! 
Aşk da Bir Serüven Tadında Yaşanmalı... 
Hem de Ne Olursa Olsun Yaşanmalı... 
Zevkle, Mutlulukla, Sorarak, Sorgulayarak, Öğrenerek ve Öğreterek Yaşamalı Hayatı... 
Yaşamın Özünü, Ruhunda Hissederek Yaşamalı...
Hem de Derinden, Anlıyor musun? 
Sen, Benim Hem Aşk, Hem de Yaşama Kaynağımsın... 
Anlıyor musun? 
Duyuyor musun? 
Hissediyor musun? 
Seninle Yaşamak İstiyorum Ömrümün Geri Kalanını... 
Denizin Kenarında Kumsalda 
Yemyeşil Çimlerin Üstünde Yalınayak, Elele Yalnız Seninle Yürümek İstiyorum. 
Bir Tende Eriyip Kaybolana Kadar Seni Derinden Hissetmek İstiyorum... 
Kokunu, Tenini, Sesini, Yüreğini Hissetmeliyim Taa Derinden... 
Tatlı Esen, Hafif Bir Rüzgarın Sesinde Duymak İstiyorum Nefesini... 
Senin Gözlerinde Gördüğüm O Eşsiz Dünyanın İçine Girmek,Tüm Tutkularımı Aşarak, Yaşamak İstiyorum Seninle... 
Yaşanacak Ne Varsa Hayatımda, Hepsini Seninle Yaşamak İstiyorum... 
Ya Sen, Beni İstiyor musun Benim Seni İstediğim Kadar?
Ya Sen, Seviyor musun Benim Seni Sevdiğim kadar?
Açıyor musun Yüreğinin Kapılarını Bana? 
İster misin, Kalan Ömrümüzü Paylaşalım Seninle, Bütün Zevkleri Doya Doya Yaşayarak?
Daha Çok Geç Değil... 
Çok Geç Kalmadan Gel... 
Ne Kadar Çok Kullanırsak, O Kadar Uzun Olacak Hayatımız... 
Giderken Bu Dünyadan Dolu Dolu Yaşadıklarımızı Bırakalım... 
Ne Dersin?
Bu İsyankar Ruhumla Beni Kabul Edip, Benimle Bir Ömür Boyu Yaşar mısın? 
Öyleyse Haydi Çık Düşlerimden...
Sislerin Ardından Gel... 

Hayatta Her Zaman İstediğimiz Olmayabilir, Her Zaman Şans da Gülmeyebilir İnsanın Yüzüne İkinci Kez....
Hem Canını Acıttıklarımız Olacaktır, Hem de Gün Gelecek Bizim Canımız Acıyacaktır...
Elbette Bir Kor Gibi Yakacaktır İçimizi Ayrılıklar...
Ve Çok Mutlu Edecektir Bizi, Uzun Beklemelerin Sonundaki Kavuşmalar...
İnsan, Her Zaman Arayış İçinde Olmalı, Ne Aradığını Bilmeli...
Aramalı Bıkmadan, Usanmadan...
Aşk'ı da Aramalı, Kovalamalı Kaçan Biri Bulunduğunda...
Çünkü, Her İnsanın Karşısına Çıkmıyor Aşk...
Ya da İnsanlar Aramak Yerine Beklemeyi Seçtikleri İçin,Yoksun Kalıyorlar Bu Duyguyu Yaşamaktan...
Şifresi Çözülemeyen Bir Kilit Olur Kimine, Kiminde İse Açar En Zor Kilitleri...
Her Bir Hücrende Hissetmeye Başlarsın İliklerine Kadar İşleyen Soğuk Misali, Elin Ayağın Buz Tutsa da...
Aşk'tan Kaçamazsın, Kaçamaz İnsan...
Günün Birinde Kapını Çalar, Senden İzin Almadan Gönül Bahçene Girer...
Ama, Her Ne Kadar Karmaşık Bir Duyguda Olsa...
Acıtsa da Canını Ayrılıklar...
Kanatsa da Yaralarını Gel-Gitler...
Başka Biri Dolduramasa da Asla Yerini, Çaldı mı Kapını Açmalı İnsan...
Ve Gözünü Kapatıp Dalmalı Aşk'ın Engin Denizine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.