22 Aralık 2020 Salı

Seni En Asil Düşlerimden Haberdar Ettiğim İçin Suçluyum...!

Hani Gittin Ya? 
Gittin Diye Bende Bittin mi? 
Bitmedin...! 
Bitiremedim...! 
Nefes Kadar Yakın, 
Vuslat Kadar Uzaktın Ama, 
Ben Korkmadan, 
Gönlümü Sakınmadan, 
Bende Seni Yaşadım... 
Satırlarda Kalmadın,
Hep İçimde Var Oldun... 
Ben Çözemedikçe Hissettiğim Duyguları, 
Kelimeleri, 
Cümleleri, 
Amansız Mutluluğum, 
Beklenmedik Anım Oldun... 
Sen Yüreğimin Her Yerindeydin, 
Ama Dokunamadım... 
Uzaktan Öptüm Seni, 
Uzaktan Sarıldım... 
Kendi İçimin Labirentinde Kayboldukça, 
Her Zerremde Seni Yaşadım... 
Kalbimde Olması Gereken Yar Sendin, 
Aşk Kapılarını Açan Anahtar Sende Gizliydi... 
Kalbimde Kanayan Sendin, 
Bu Kanı Durduramayan Bendim... 
Sensiz Hiçbir Şey, 
Seninle Dopdoluydum... 
Sensiz Yalnız, 
Seninle Kalabalık Olurdum... 
Biraz Sen Kokar, 
Tenine Karışarak, 
Gülüşünle Gülüşlerimi Buluştururdum... 
Uykuya Dalana Kadar Seni Düşünür, 
Düşlerimde Yine Seni Görürdüm... 
Suskun da Olsan, 
Konuşsan da Önemli Değildi, 
Önemli Olan Tek Şey Senin Varoluşundu... 

Umutlarım Tükendi Ama, 
Bitiremedim İçimdeki Hüzünleri, 
Koparmayı Başaramadım Kalbime Batan Dikenleri... 
Yaralarım Artık Eskisi Gibi Kanamıyor... 
Bak...!
Yine Batıyor Güneş, 
Ama Yolun Ucunda Görünmüyor Gölgen...!
Umutlarımın Boynu Büküldü, 
Duygularım Sensizliğe Yürüyor, 
Aklım Sorguluyor Dünlerimi, 
Enkaz Halinde ki Dilsiz Bedenim, 
Kayboldukça Çaresizliğimde, 
Dünlerde Kanat Çırpıyor Aklım... 
Can Çekiştikçe Ahlarım, 
Sana Dolanıyor Hasretim...
Günler Ayları Kovaladıkça, 
Geçen Her Ay, 
Her Yıl Sensizliğe Bürünüyor...
Sensiz Geçen Her Saniye,
Ömrümden Ömür Çalıyor... 

Ki...!
Sen Yanımda Olmalıydın,
Gözlerime Aşkla Bakıp,
Bana Sarılmalıydın...
Kelimelerim Anlamsız,
Hislerim Yetersiz Kalmamalıydı...
Islanamadığımız Yağmurların,
Sabahlayamadığımız Gecelerin,
Ahı Olmamalıydı Dilimde...
Yoruldukça Yürümek İstediğin Bu Yolda, 
Aşkımda Soluklanıp, 
Nefesimi Kesmeden Nefesim Olmalıydın... 
Yara Değil,
Yar Olmalıydın Bana... 
Benim Olmayacaksan da,
Beni Bana Bırakmalıydın...

Biraz Hüzünlü,
Biraz Düşündürücü Olsa da,
Gözlerim Tutmayan Uykuların Özleminde,
Saçlarım Gezinmeyen Ellerinin Hasretinde Olsa da,
Ölü Bakan Gözlerim Gülmeyi Reddediyor... 
Ayaklarım Koşmuyor Hiçbir Şeyin Peşinden...
Ki, 
Ben Karanlıklardan Korkmam...!
Gökkuşağımın Tüm Renklerini Siyaha Çevirene Gönül Koymam...
Söylenen Yalanların Gerçeklerini Sorgulamam...
Çünkü Bir Tek Sanadır Boyun Eğmelerim,
Gurursuz,
Sorgusuz,
Sualsiz Seni Sevmelerim...
Ki,
Ben İsteyerek Seni Sevdim,
İsteyerek Dudaklarımı Dudaklarına Değdirdim...
Sen,
Aşkımın Her Cümlesini Bozguna Uğratsan da
Düşlerimi Tarumar Etsen de,
Ruhumda Sensiz Yanan Her Yangında,
İçimde Kopan Fırtınalara Adını Vererek,
Yüreğimi Her Geçen Gün Biraz Daha Tutuşturuyorum...
Ki,
Çalınan Her Gülüşümün,
Yıkılan Her Hayalimin,
Darmadağınık Ruhumun Can Çekişmesi Bu...
Savruluyorum Adı Konmamış Rüzgarlarda...
Yüzümdeki Hiç Bir Gülümseyiş Bana Ait Değil,  
Hiç Bir Hayalde Ben Yokum Ya?
Ben Artık Yüzsüz Yüreğimle Senden Aşkını Dilenmiyorum...
Senin Ruhsuz Sözlerinle,
Senli Bir Hayalimin Üstünü Çizmiyorum...
Ki, 
Kolay Değildir Seni Mutlu Eden Hayalleri Geleceğe Taşımaktan Vazgeçmek...
Benliğini,
Gülüşünü Zamanın Ellerine Bırakmak...
Ki,
Ömrümden Bir Yaprak Daha Eksilirken,
Yaşamak İçin Bir Neden Aramıyorum...
Bir Ses Gelirde Dokunur,
Bedenimde Unuttuğum Kalbime Diye Beklemiyorum...
Saklı Coşkularımı Çıkarıp Sakladığım Köşelerden,
Mazinin Tozlarını Silkeleyip Ruhumdan,
Yeniden Düşmüyorum Sevda Yollarına...
Ki;
Korkmuyorum Rüyalarımı İşgal Edersin,
Ürkmüyorum Aklımı Başımdan Alırsın Diye...
Ki,
Yüreksiz Değilim,
Korkmuyorum Kimselerden...
Kırık Kalbimle,
Acıyan Canımla,
Eksik Yanımla Seviyorum Seni...
Ve Söylemekten Korkmuyorum...!
Delicesine,
Bencilce Seviliyorsun...
Ki,
Yatağımın Boş Kısmı Gönül Koyuyor Yokluğuna...
Özlüyorum Seni Tarumar Olurcasına...
Gizlisiz, 
Saklısız, 
Umarsızca,
Ama Ölürcesine Değil,  
Senle Yeniden Var Olmak Duasıyla... 
Ve Bil ki;
Ben Hiç Bir Gideni Sen Kadar Sevmemiştim...
Bu Aşk Senindir...
Bu Aşk Senin Bana Emanetindir...
Sessiz Bir Yalnızlık Olsa da Beni Bekleyen,
Vuslatı Olmayan Bir Aşkın,
Korkusuz Gecelerine Saklasam da Cesaretimi,
Kendi Gölgemin Ateşinde Yanıp,
Kendi Yangınlarımda Kül Olsam da,
Seni Unutmayacağım Demiyorum,
Seni Daima Hatırlayacağım...!

Sahi,
Sen Hatırlıyor musun Seni Çok Seven O Kadını?
Nerede,
Nasıl Diye Hiç Merak Eder misin?
Boş Ver...!
Merak Etme...
Sen Gördüğün Gibi Hayal Et, 
Aklında Hep Öyle Kalsın...
Sakın Görme...!
Sükütu Hayale Uğrarsın...
Sadece Düşün;
Eğer Mutlu Olsaydı,
Mutluluğu Bulsaydı,
Yıllarca Bir Hayale Ağlar mıydı?
Hem Korkak,
Hem Ürkek Seslenirken Sana, 
Duyulsun İster miydi Seslenişleri?
Boş Ver...!
Onun Sol Yanının Cehenneminde Yanan Düşlerinin,
Bekleyişlerinin Sonu Yok...!
Çözümü Yok...!
Çaresi Yok...!
Vuslatı Yok...! 
Ki,
Ben...!
Hüzün, 
Gam, 
İç Sıkıntısı İçinde Yazgıma Boyun Eğen,
Bütün Yasaklara,
Susturulmalara Rağmen,
Hayatın Kaldırımlarında Yürürken, 
Tökezleyip Düşmeyen Kadın...
Evet Ben Suçluyum...!
Hep Kendi Yüreğim Gibi Sandığım İçin Tüm Yürekleri Suçluyum...
Deliler Gibi Sevip,
Unutmaya Çalışmadığım İçin...
Düşüncelerimi,
Senli Hallerimi Toprağa Gömemediğim İçin Suçluyum...!
Evet Ben Suçluyum...!
Özlemleri Koklamak İstemediğim,
Hasretin Gölgesinde Değil,
Gönül Güneşinde Olmak İstediğim İçin Suçluyum...!
Evet Ben Suçluyum
Geç Kalmışlıktan Dem Vurup,
Seni En Asil Düşlerime Buyur Ettiğim, 
Hayallerimin En Masumlarından Haberdar Ettiğim İçin Suçluyum...!
Evet Ben Suçluyum...!
Aşkın Hücrelerime Sinip,
Yüreğime Kök Salıp,
Gece Gündüz Demeden,
Özlemler Benliğimde Nöbet Tutuğu İçin Suçluyum...!
Suçluyum İşte Seni Sevdiğim İçin...
Döktüğüm Gözyaşlarının Her Damlasının Sana Olduğu İçin...
İstenmesem de Senden Kopamadığım,
Güneşin Doğuşundan Batışına Kadar Geçen Zamanda,
Bir Tek Seni Sevdiğim İçin Suçluyum...!
Evet Ben Suçluyum...!
Seni Hala Özlediğim İçin...
Başım Aşkından Dönerken,
Ruhumun Bedenime Dar Geldiği İçin Suçluyum...!
Evet Ben Suçluyum...!
Kalbimin Yangınlarını Söndürmek İçin Bir Çabam Olmadığı,
Gözlerime Yasak Koymadığım İçin Suçluyum...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.