21 Ekim 2013 Pazartesi

Son Kez Yudumluyorum Yaşanmışlıkları...

Bazen Öyle Gidişler Vardır ki, Nereye Doğru Adım Atarsan At Attığın Her Adımla Uzaklaşırsın Kendinden...
Öyle Gidişler de Vardır ki, Eline Avucuna Tutuşturur Yüreğindekileri...
Gitmesen Acıdır Gitsen Acıtır...!
Ne Yapsan da Durduramazsın Acılarını...
Ve Sonunda Her Şeyi Ardına Bırakıp Gidersin...
Öyle Bir Gidersin ki Aradığında Kendini Bile Bulamazsın...!

Göz Bebeklerimde Alabildiğince Hüzün, Düşlerim Kırık Dökük, Umudumun Boynu Bükük...
İçimde Özlemi, Yüreğimde Sevgisi, Dudaklarımda Bitmek Bilmeyen Bir "Çaresizlik" Kelimesi, Gözlerimde Gerçekleşmesi Zor Olan Bir Mutluluğun Hayali Var... 
Bu Gün Soğuk ve Yüreğim Her Zamankinden Daha Yorgun...
Bir Sonbahar Gününde Kalbim Daha Buruk ve Her Zamankinden Daha Çok Akıyor Hüzün Geceme...
Son Demindeyim Yaşamımın...
Son Kez Yudumluyorum Yaşanmışlıkları...
Gözlerimde Onlu/Onsuz Anılar Canlanıyor Son Kez...
Acılarım Fazla Geliyor "Aşkım" Dediğin Aşk'a...
Özlemi Hasreti ve Sevgisiyle Son Buluyor Hayatım...
Yüreğimde Kopan Fırtınalar Neleri Alıp Götürdü Benden Bir Bilseniz...
Bir Bilseniz Zamanın Benden Çaldıklarını...
Gülüşlerim Bitti...
Ömrüm Bile Tükendi...
Sevdim...!
Sevmek Suçtu İşte... 
Ben Bile Bile Suç İşledim...
Bu Yüzden Mahkum Oldum Onun Yüreğine... 
Oysa, O Benden Daha Çok Suçluydu...!
İzinsiz Girmişti Kalbime...
İzinsiz Girmişti Tüm Hücrelerime...
Ölüm Kadar Gerçek Olmasını Umut Etmiştim Dünya Kadar Yalan Olacağını Bilemedim...
Zaman Şimdi ki Zaman, Gün Hiç Önemli Değil... 
Artık Herşey Anlamsız...
Herşey Issız, Herşey Yitik ve Eksik Kalmış... 
Onsuzluk Bir Kat Daha Artmış...
Bitap Düştüm Ruhum, Gülmüyor...
Her Geçen Gün Tükeniyorum...
Umutlarım Yok Olmuş...
Ruhum ve Bedenim Tükenişte...
Kırgınım Şimdi Biraz da Yorgun... 
Hüzünlerde Boğuluyorum...
Yorgunum Şimdi Hemde Çok...
Gönül Yorgunuyum Şimdi...
Tutunamıyorum... 
Aldığım Nefesi Bile Suç Sayan Bir Yük Var İçimde.. 
Yetmiyor Yanımdakiler Yüzümü Güldürmeye... 
Her Tebessümmümde Canımı Yakan Tarifsiz Bir Acı Var...
Kalbim Hiç Olmadığı Kadar Yorgun ve Çaresiz 
Onsuzluğun Kaçıncı Sonbaharı Bu Bilmiyorum... 
Yaklaşan Gün Ölümümdür Onu da Biliyorum...
Onu Özleyen Bedenimi Ruhumu Avutamıyorum... 
Uykusuz Gözlerimi Uyutamıyorum...

Biteceğini Bilmeme Rağmen, Hiç Bitmeyecekmiş Gibi Yaşadığım En Güzel Aşk tın Sen...
Ben Sana Aşıktım, Başka Kimse Yoktu Kaderimde...
Ben Seni Sevmiştim, Adını Kazımıştım Kalbime, Gitmeyesin Hep Orada Kalasın Diye...
Ben Seni Sevdim...
Duyduğum Her Ses Senin Sesin İse Duyuşlarımı Sevdim...
Düşlerime Giren Yüz Senin Yüzün İse Ben Düşlerimi Sevdim...
Ben Kendimi Sevdim Seni Herşeyden Çok Sevdi Diye...
Bir Kenara Attığım Kalbimi Sevdim Sana Tutuldu Diye...
Ben Seni Sevdim...
Unutmayı Sevdim Tüm Kederlerimi Seninle...
Belki de Yaşamadığım Şeyleri Yaşatmanı Sevdim...
Düş Kurmayı Sevdim Seninle...
Unutmayı Sevdim Gülüşünle...
Adını Koyamadığım Bir Şeydin Sen, Kimi Zaman Övündüğüm Kimi Zaman Utandığım...
Hiç Unutmadım Hep Yüreğimde Taşıdığım, Tanıyamadığım Bir Şeydin Sen...
Özlemi Hasreti Yazar Gibi Adını Yazarken Hep Titredi Ellerim...
Seni Düşündüğüm Anlarda Hep Unuttum Kendimi...
Bazen Islak Bir Hayal Oldun Gözlerimde Yanaklarımdan Sızdın, Silmeye Kıyamadım Seni...
Bazen Güzel Bir Rüya Oldun Görmeye Doyamadım...
Bazen de En Sevdiğim Şarkı Oldun Dinlemeye Doyamadım...
Bu Aşkı Ben İstemedim...!
Ben İstemedim Seni Bu Kadar Çok Sevmeyi...!
Ben İstemedim Bu Kadar Acı Çekmeyi...!
Bir Gece Aşksız Yattım Sabahına Sana Sırılsıklam Aşık Uyandım...
Yıllarca Aşktan Sevgiden Hep Kaçtım Ama Bu Kez Ellerim Kollarım Yüreğim Bağlanarak Aşkının Pençesine Yakalandım...
İki Yıldır Nasıl Acı Çektiğimi Sadece Ben Bilirim...
Hasretimi, Özlemimi, Acımı, Çaresizliğimi Ben Bilirim...
Ben Sana Yanarken, Senin Kollarında Başkasının Yattığının Bilincinin Acısını Ben Bilirim...
Resimlerine Bakıp Bakıp Günlerce, Aylarca Nasıl İçin İçin Ağladığımı Bir Ben Bilirim...
Sana Bana Yaşattıklarını Sende Yaşa Bedduası Etmeyeceğim... 
Sadece Yaşadıklarımı ve Bana Yaşattıklarını Gör Sevgili...!
Gör ki, "Çok Mutlu Ol" Deme Lüksüne Sahip Olmadığını Anla...!

Ellerimi Sımsıkı Tutan, Gözlerime Bakıp Gözlerimin Girdabında Boğulan Ama Bunları Çok Çabuk Unutan...!
Bana Şiirler Yazarken Başka Gönüllerde Kendine Yer Etmeye Çalışan...!
Gönlümün Kapılarını Tamamen Kapattığım Halde Gönlüme Zorla Sızmayı Başarıp Bana Tekrar Unuttuğum Acıları Yaşatan, Hayatım Alt-Üst Olmuşken Bunu Tekrar Alt-Üst Eden, Sevgiyi Aşkı Unutmuşken Beni Sevgi Dilencisi Konumuna Düşüren, Kadınlık Onurumu Gururumu Bana Ayaklar Altına Serdiren, Acımadan Beni Ayaklarının Altına Alıp Eze Eze Çiğneyen ve Beni Can Evimden Vurup, Ölüme Beni Her Gün Bir Adım Daha Yaklaştıran Sevgili, Vurduğun Darbeler Çok Ağır Geldi ve Ben Vurduğun Darbelerle Ölüyorum...
Seninle Olan Gönül Hesabıma Gönül Günahıma Gelince, Ben Bunun Bedelini En Ağır Şekilde Acı Çekerek Canımla Ödüyorum...!
Çok Üzgünüm...!
Hiç İstemezdim Ama Senle Olan Hesabımızı ve Hellalleşmemizi Mahşere Bırakıyorum...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.