23 Ekim 2013 Çarşamba

Sensizlik Bana Çok Ağır Geliyor...

Aslında Değişen Bir Şey Yok...
Sadece Sen Geldin Aklıma Birden...
Nerden Çıktın Böyle Bilmiyorum...
İçimde Cümlelerim Bitmişken Ne Yazacağımı da Bilmiyorum 
Ama Sen Her Aklıma Gelişinde Yazmak Geliyor İçimden...
Şimdiye Kadar Öyle Çok Anlattım ki Seni Artık Boğazım Düğümleniyor...
Ellerim Titriyor... 
Klavyem Bile En Olmadık Yerde Sessizleşiyor...
Yazdığım Yazıların Sonunu Getiremiyorum Hiçbir Zaman...
Benim Yarım Kaldığım Gibi Onlarda Yarım Kalıyor... 
Gidişin Öyle Çok Şey Götürmüş ki Benden Kendimi Tamamlayamıyorum...
Tam Seni Unuttum Derken Yine Bir Yerlerden Çıkıveriyorsun...
Bazen Sabah Yüzüme Gülen Güneşim, Bazen Aynaya Bakan Yüzüm, Bazen de Gece Odamda Gölgem Oluyorsun.. 
Tam Elimi Uzatıyorum, Tam Tutucağım Yok Oluyorsun ve Ben Yine Yarım Kalıyorum...
Yarım Kalıyor Kalbim...
Yarım Kalıyor Sesim...
Yarım Kalan Canım Gibi Yarım Kalıyor Yaşam...
Söze Nereden Başlayacağımı Bilmiyorum...
Hangi Yüzünü Anlatayım ki "Seni" Özlemenin? 
Hangi Yanını Sıralayayım "Seni" Senden Uzakta Yaşamanın? 
Özlemin Dağ Olup Sıralanmış Omuzlarıma... 
Tam da Hayatın Girdabında Kayıp Giderken Yokluğun Yüreğimde Derin Bir Yara...
Kanattıkça Derin Bir Kuyu Oluyor Yüreğim... 
Ömrümden Her Düşen Yaprağa Bakarak İç Geçiriyorum...
Hiç Bu Kadar Zor Olmamıştı Susuşlarına Katlanmak... 
Hiç Bu Kadar Acıtmamıştı Dilsiz Kelimelerin...
Sana Giden Kelimeler Arıyorum Şimdilerde Ama Tek Bir Sözcük Bile Yazmak Gelmiyor İçimden... 
Sanki Bütün Sözcüklerim İntihar Etmiş...
Bütün Düşüncelerim, Hayallerim, Düşlerim Silinmiş...
Sözcükler Ölmüş İçimde... 
Klavyenin Tuşları Bile Bir Başka Bakıyor Gözlerime... 
Klavye de Şaşkın... 
Haydi Yaz Diyor... 
Yazamıyorum...
Düşünemiyorum...
Düşleyemiyorum...
İçimde ki Dünyayı Depremler Vurmuş... 
Artık Hiç Bir Şey Umurumda Değil... 
Yaşamakmış, Ölmekmiş, İyilikmiş, Kötülükmüş, Soluksuz Kalmışım, Kalmamışım Umurumda Değil...!
Gözlerim Bir Başka Durgun...
Seni Arıyor Gözlerim Ama Suskunum...
Anlamsız Bir Hayatın Anlamsız Anlarından Birinde Gibiyim ve Ben Yaslı Yüreğimle Ayrılığın Resmini Çiziyorum...
Gözlerime Baktığın Yerden Kokunu Hissederek Yine de Yazıyorum...
Kırık Kalbim Yalnız ve Çaresiz...
Başımda Amansız Ağrılar...
Kısır Döngülerdeyim Yine... 
Yüreğim Gel-Gitler Yaşıyor Zaman Zaman...
Güneş Terketmiş Günlerimi...
Ay ve Yıldızlar Terketmiş Gecelerimi...
Yazıyorum İşte...
Konuşamadıklarımı...
Yüreğimde ki Duruşunu...
Bana Baktığın Gözlerini...
İsmimin Senden Başka Kimsenin Dudağına Yakışmadığını...
Avazım Çıktığı Kadar Bağırdığım Susuşlarımı Nasıl Boğazıma Yumru Gibi Dizdiğini...
Damarlarımda Dolaşanın Kan Değil de "Sen" Olduğunu Yazıyorum...
Durgunum...
Seni Seviyorum Diyorum Sürekli, Ama Artık İçimden... 
Sessiz Sessiz Yapıyorum Konuşmalarımı, Ne Sen Duy Ne Ben Duyabileyim... 
Kendimden Çok Sendeyim Son Günlerde... 
Sessizliğim Bundan... 
İçinde Huzursuzluk Çıkartmayayım Diye Çabalıyorum... 
Ayrılığın Boğazımda Bin Düğüm...
Gönlümde Hazan İklimleri...
Gözlerimde Ayrılığın Acıları...
Yüzümde Çizgileri...
Titreyen Ellerime Sözüm Geçmiyor Artık...
Titreyen Kalbime Teskin Olamıyor Hiç Bir Ümit Şarkısı...
Senden Bana Bir Izdırab Kaldı Tarifsiz...
Zemheri Bir Fırtınaya Gebe Gelecek Günlerim...
Ne Yalan Söyleyeyim Sensizlik Bana Çok Ağır Geliyor...
Senden Sonra İçimdeki Ağaçlar Yıkıldı...
Yapraklar Düştü...
Kapattı Baharlar Kapılarını...
Zaman Sustu...
Kalemim Aşk Sözlerine Küstü...
Artık Susuyorum Bir Sürü Kelimeye... 
Çünkü Gidişinin Gözlerinden Öperken Dudaklarım Kaldı Yokluğunda...
Bu Yüzden Yokluğunu Oruç Gibi Dilimde Tutuşum...
Bu Yüzden Kelimelerin Dilsizliğinde Dilsizce Susuşum...
Oysa Ne Çok İstemiştim Bir Kere de Mutluluktan Dolmasını Gözlerimin...
Bir Kerede Sevinçten Dönmesini Başımın...
Ama Olmadı...!
Artık Zamansızlık Vuruyor Kapılarımı...
Saatler Durdu Zaman Seni Tam Sen Geçerken...
Akrebi Beni Yelkovanı Seni Öldürdü Tam da Sen Beni Alıp Gitmişken Benden...
Kendimi Sende Kaybetmişken...
Sen Yoksun Artık Sevgili... 
Sen Yokluğa Giden Yol'sun Artık...
Ben İse Suskunum...
Çünkü Sendin Benim En Büyük Cümlem, Aşk'tı Sırtımdaki Ağır Heybem... 
Şimdi Sağımda Sensizliğim...
Solumda Hatıralar...
Ellerimde Ellerinin Kokusu...
Son Busen Saklı Duruyor Hala Dudaklarımda...
Hayaline Dokundukça Hüzün Kokan Takvimlerden Düşüyorum Yokluğuna Yaprak Yaprak...
Yüreğim Yangın Yeri...
Küllendikçe Sızım Savruluyor Yalnızlıklara...
Uykusuz Gecelere Sığmıyor Düşlerim...
Mevsimler Hazana Döndü...
Akşamlarım Serin Geceler Buz Tutuyor...
Hep Seni Düşünüyorum, İçime Ateş Düşüyor...
Yokluğun Kesti Sesimi...
Konuşamıyorum...
Cümlesiz Kaldım Hasretine...
Kaç Mevsim Bekledim Seni Saymadım...
Umudun Harflerini Giydirdim Yüzümdeki Çocuksu Düşlerime...
Dilini Bilmediğim Bir Aşkla Sevdim Seni...
Özlediğim Kadar Sarılamadım, Tutunamadım Gözlerine...
Seni Her Düşündüğümde Bir Gül Açmalıyken İçimde, Bulutlar Aşk Mavisine Rüzgarlar Melteme Dönmeliyken Hayalinle Mutlu Olmalıyken Düşlerim Tarifsiz Bir Fırtına ve Vurgun Saatleri Başlıyor Nedense İçimde... 
Hayaller Ağlıyor Benimle...
Gözyaşı Oluyorsun Gözlerimde...
Tarifsiz Bir Yangın Oluyorsun Yüreğimde... 
Vurgun Saatlerimde Yokluğun İşleniyor Gözlerime...
Yokluğun İşleniyor Düşlerime... 
Haykırmak İstiyorum Seni Ne Kadar Çok Sevdiğimi...
Her Zaman Seninle Olup Seninle Kalabilmeyi...
Gözlerine Bakıp Seni Seviyorum Diyebilmeyi...
Anlamanı İstiyorum Sebepsiz Suskunluğumu...
Oysa Ben Teselli İstememiştim Senden... 
Sadece Sar İstemiştim Yalnızlığımı... 
Öpüşünle Söndür İstemiştim Yangınlarımı...
Bir "Ben" Ol İstemiştim Sende Kayboluşumda...
Tüm Yarım Kalanları Sil İstemiştim... 
Kirpiklerime Hapsettiğim Yaşım Ol İstemiştim... 
Ve Sev İstemiştim Beni Umarsızca... 
Bir Bilsen Ne Büyük Özlemlerim Var Sana, Ne Bitmez Bir Sevdam ve Sonu Gelmek Bilmeyen Adını Bile Bilmediğim Sancılarım...
Ne Büyük Tutkusun Gönlümde... 
Kaçış Yok Senden, Kurtuluşum Yok...
Gündüzleri ve Uyanık Olduğum Geceleri Geçtim, 
Uykumda Sensiz Geçirebileceğim Tek Bir An Yok... 
Özledim Seni....
Hem Öyle Bir Özlem ki Bu Canımın Senden Arta Kalan Yarısını Sızım Sızım Sızlatıyor...
Öyle Bir Sızı ki; Anlatmaya Tüm Cümlelerim Yetersiz Kalıyor... 
Sadece Birkaç Adım Kadar Yakınımda Olmana 
Rağmen Sana Gelememek Her Zamankinden Daha Çok Canımı Acıtıyor...
Gelsem...!
Hiç Kimseye, Hatta Sana Bile Aldırmadan, Aramızdaki Tüm Engellere ve Hatta Sana Rağmen Gelsem... 
Her Neredeysen, Yalvarsam Seni Hiç Değilse Uzaktan Görebilmek İçin... 
Sen Gözümün Göremediği, Elimin Dokunamadığı, Sesimin Duyulamadığı O Yerlerdesin Ya; Gözlerim Hep Dolu Dolu, Aktı Akacak Gözyaşlarım... 
Ne Halde, Ne Yapıyor Diye Düşünmediğim, Düşündükçe Kendimi Bitirmediğim Tek Bir An'ım Bile Yok...
Daha da Uzağıma Düştüğün O Günden Beri Özledim Seni...
O Ulaşamamak Duygusu Yok mu; O İçimi Her Şeyden Çok Yakıyor...
Hasretinin Başıma Vurduğu Anlarda Sokaklarda Sana Dair Bir İz Görememek Yüreğime Bir Başka Dokunuyor...
Sen Yokken Yaprak Yaprak Dökülüyorum, Biraz Daha Ölüyorum Sensizliğin Ortasında...
Kokusu Yok Çiçeklerin, Gökkuşağının Rengi Yok, Alevi Yok Yangınların, Ümidi Yok Yarınların, Tıpkı Senin Yokluğun Gibi... 
Sana Dokunmak, Sana Sarılmak Sana Sahip Olmak Değil Biliyorum...
Sen Umutsuz Sevdam, Sen Bitmeyen Rüyam, Sen Delicesine Sevdiğim, Aşkımın Çıkmaz Sokağısın Benim
Görmüyor musun İz Bıraktı Gözlerin Gözlerimde...
Yaradır Sözlerin Gönlümde...
Dudaklarınla Dudaklarımı Mühürlediğinde Yeminliyim Sensizliğe...
Yeminliyim Sevgisizliğine...
Sen En Derin Nefesimsin Benim...
Aklıma Hayali Düşensin...
Parmak Uçlarımdan Saç Diplerime Kadar Her Zerremle Aşk´ı Hissettiğimsin...
Sen En Zor Günlerimde Bile Kalbimden Hiç Çıkarmadığımsın... 
Çağırsam Gelir misin Sevgili?
Gözlerime Bakar mısın O Gün Baktığın Gibi?
Ellerimi Tutar mısın Baş Parmağım Avucunda?
Sarılır mısın Bana Sıcacık ve Titreyerek?
Öper misin Beni Tutkuyla İsteyerek?
Senin İçin Söylediğim Şarkılarımı Dinler misin?
Şiirlerime Kulak Verirmisin?
Nefesin Nefesime Karışabilirmi Yeniden?
Yüreğinle, Sevginle Özlemini de Yanına Alarak, Yüreğimi Yüreğine Sevgini Sevgime Sararak Bu Özleme Son Verebilir misin?
Gelir misin Sevgili?
Bir Gün Gelir misin?
Seni İlk Gördüğüm Yere Gelir misin?
Sana "Gel" Demeye Gücüm Yok Sevgili Ama Gel N'olursun...
Varlığın Bile Beni Hayata Bağlarken Yanımda Ol, Sök At Karanlıklarımı... 
Yalvarırım Beni Sensiz Yüreğimi Nefessiz Bırakma...
Seni Çok Özledim...

Ağlıyor Gözlerim, Daralıyor Ruhum...
Çöldeyim "Sana" Susuyor Dudaklarım...
Seni Söylüyor Sözlerim...
Kapatıyorum Kulaklarımı, Kurtuluyorum Yakarışlarımdan,
Ama Tutamıyorum Kalbimi, Haykırıyor Sanki İnadına...
Yürek mi? 
Onu Hiç Sorma...!
Öyle Bir Bekliyor ki "Seni"Karanlığa İnat...
Öyle Bir, Aydınlığını İstiyor ki...
Öyle Tutkulu Bekliyor ki...
Neredeyse Fırlayacak Yerinden...
Sonrası mı?
Yalnızlıkta Terkedecek Beni, Ayrılığından Eser Kalmayacak...
Hepsi Bir Bir Gidecek Benden Hepsi Terkedip Gidecek...
Hepsi Yaralayıp, Hepsi Öldürüp Gidecek...
Bir Ben Kalacağım, Bir Ben Seveceğim...
Bir Ben Gidemeyeceğim...
Seni Hep Seveceğim...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.