1 Ağustos 2013 Perşembe

Yüreğim Seni Asla Unutmadı...

Seveceksen Tam Seveceksin...
Sevgiyi Yalnız Yüreğinde Değil İliklerinde Duyacaksın...
Sevdiğin Zaman Kulakların Uğuldayacak, Gözlerin Kararacak...
Kramplar Girecek Midene...
Ayakların Birbirine Dolaşacak...
Sığmayacaksın Yeryüzüne...
Sevdin mi İşte Böyle Seveceksin...!

Kalemi Almaya Korkar Oldum Elime...

Neler Döküleceğini Bilmeden, Neler Yazdıracağını Bilmeden Yüreğimin Acı Çekmeye Hazırlandırıyorum Kelimleri...
Kelimelere Yüklüyorum Anlamları Derin Olan Her Şeyi...
Yine Aklıma Düştün!
Hani Unutacaktım Seni?!
Hani Silecektim Benliğini Benliğimden?! 
Hani Düşmeyen Adını Düşürecektim Dilimden?!
Ama Olmuyor! 
Olmayacakta!
Her Gün Özlemime Özlem Katarak Özlüyorum...
Her Sözde, Her Kelime de Seni Özlüyorum!
Sana Her Sustuğumda Yürek Sesim Damlıyor Parmak Uçlarımdan...
Kan Revan Bir Halde Yazıyorum Satırlarımı...
Sen Varsın Sözlerimde, Sen Varsın Hecelerimde, Her Kelimemde...
Hep Sen Varsın Sustuğum Yerde...
Buram Buram Sen Kokuyor Mısralarım...
Dinledikçe Sen Yanlarımı Kulakları Sağır Eden Çığlıklarım Sen Diye Ağlıyor...
Gecenin Ayazı Vuruyor Yüzüme...
Ben Yine Yanlızları Oynuyorum Bu Gece...
Dalgınım...!
Özlem Vuruyor Sol Tarafıma...
Islanıyorum...
Sevda Göz Yaşlarında Boğuluyorum Sanki...
Yokluğunda Nefes Alamayan Yolcu, Ölü Bir Varlık, Aşkına Yanan Bir Mahkum Gibiyim...
Yine Uykusuzum, Yine Çaresizim ve Yine Bitkinim Sevgili...
Bir Özlem Var İçimde...
Seni Neden Bu Kadar Çok Özlüyorum? 
Neden Herşeye Rağmen Vazgeçemiyorum?
Neden Herşeyden Zor Geliyor Bana Sensizlik?
Neden Hiçbir Şey Değil de Sadece Sensiz Kalmak Korkutuyor Beni?
Nasıl Bir Sevdaydın ki Kilometrelerce Uzaktan Esir Aldın Beni...!
Seni Kelimelerle İfade Edemiyorum Artık Biliyor musun?
Çünkü Sığmıyorsun İçime... 
Sığmıyorsun Kelimelerime... 
Sığdıramıyorum Seni Kalbime...
Özledim Seni...
Çok Özledim...
Kokunu, Sesini, Nefesini Özledim...
Seni Yaşamanın İmkansız Olduğunu Bile Bile Seninle Mutlu Olmayı Özledim...
Gözlerimin İçine Heyecanla Bakışını...
Sana Sarıldığımda Hızlı Çarpan Yüreğini Göğsümde Hissetmeyi Özledim...
Yine Kanıyor Yaram Sevgili... 
Susuyor Dilim... 
Haykırıyor Kalbim ve Dalıyor Gözlerim... 
Yüreğim Yangın Yeri...
Nereye Gitsem Çıkış Yok...!
Sen Bana Bakma Sevgili...
Saçlarım Dağılmış, Gözlerim Çökmüş, Rengim Solmuş Gibi Ama Meraklanma İyiyim...
İyiyim Diyorum Ama Sen Sakın İnanma...
İyi Felan Olduğum Yok...!
Sensizim İşte, Ötesi Yok...!
Sana Çok İhtiyacım Oldu, Hiç Birinde Yanımda Değildin...
Üzüldüğümde Ağlayacaktım Omzun Yoktu... 
Mutluluğumda Sarılacaktım Bedenin Yoktu...
Şimdi "İyi Geceler" Dileğine Öyle Muhtacım ki Ama Yine, Hep Olduğu Gibi, Hiç Olmadığın Gibi Yoksun...
Ah Be Sevgili!
Yüreğimin Dili Olsa da Bir Konuşsa, Bir Anlatabilse Bendeki Seni Sana...
Seni Ne Çok Sevdiğini, Seni Ne Çok İstediğini Ah Bir Anlatabilse...
Haykırmak Geliyor İçimden...
Sevmek İstiyorum, Kırılmadan Yorulmadan...
Şartsız, Kuralsız, Koşulsuz ve Nedensiz Sevmek...
Sadece Sevmek İstiyorum, Ağlamadan, Ağlatmadan...
Biliyor musun Sevgili?
Ben Sevginin Her Şekliyle Sevdim Seni...
Hem Ölürcesine Hem Yaşarcasına...
Hem Çocukcasına Hem Büyürcesine...
Hem Delice Hem Akıllıca...
Ama En Çok da Masumca...
Hiç Bir Şey Yapmadım Ben Sevgili...!
Sevdim...! 
Sadece Sevdim...!
Aşktan Sevgiden Başka Hiç Bir Şey Katmadım Senli Duygularıma Seni Düşünürken...
Nice Şiirlerin Dizeleri Yok Olup Eriyip Gitti Sevginle...
Sayfalara, Satırlara Sığındım Umarsızca...
Söylesene Sevgili?
Bir Bakışla mı Başlamıştı Her Şey Yoksa Ben miydim Nedeni Gözlerinde Arayan? 
Bir Konuşmamıydı Beni Etkileyen Yoksa Ben miydim Etkini Sesinde Arayan? 
Bir Dokunma mıydı Beni Heycanlandıran Yoksa Ben miydim Sıcaklığı Teninde Arayan? 
Neydi, Neyin Nesiydi Bilmiyorum Ama Ben Her Şeyi Sen Diye Aradım Her Şeyde... 
Her Şeyin Nedeni de Sendin Sonucuda...
Sensiz Hiç Bir Mevsim Isıtmıyor Beni...
Seni Sevmek Yüreğime İşlemiş... 
Sana Tutkunluğum Ruhumda Birleşmiş...
Sana Olan Bağlılığım Kalbime Hançerlenmiş... 
Kalbim Sensizken Hasret Tütüyor Benliğimde...
Yüreğime Yazdım Bir Kere Seni...  
Sevdanla Coşan Bu Can Hücre Hücre Canına İşledi Seni... 
Sen ki; Gönlüme En Derin Yaralar Açan...
Sen ki; Aynı Zamanda O Yaralara Merhem Olan... 
Sevdasına Bir Ömür Değil Bin Ömür Adadığım... 
Geceyi Teninde, Gündüzü Gözlerinde Bulduğum... 
Satır Satır Yazarken Seni Ömrüme Gücün Yeter mi Silmeye Sanıyorsun Kendini? 
Yeminliyim Tek Bir Gözyaşında, Ölüme Delice Koşmaya...
Gökyüzünden Yağmurlarla Sana Yağmaya...
Bir Ömür Boyu Gözbebeklerinde Kalmaya...
Kurumuş Gönül Toprağını Gözyaşımla Islatmaya...
Yeminliyim Sensizlikte Bile Seni Yaşamaya...
Senin Avuçlarında Son Bulmaya...
Her Sabah Gözlerinde Uyanmaya...
Uykuya Haram Gece de Yüreğinde Sabahlamaya...
Tutsak Bir Sevda Benimkisi Biliyorum...
Zincirlenmiş, Prangalar Vurulmuş Sürgün Bir Sevda Benimkisi Biliyorum...
Bir Hayal Gibi Nasıl da Dolaştın Hayatımda...
Bir Yudumda Doğmak, Bir Sevgide Ölmek, Sonsuza Doğru Akıp Gitmek, Aynı Bedende İki Gönül Olmak ve Yanımda Bir Tek Seni İstedim...
Bir Kere Gördüm...
Bir Kere Sevdim...
Bin Kez İstedim...
Adını Koyamadığım Bir Şeydin Sen...
Kimi Zaman Övündüğüm Kimi Zaman Avunduğum...
Hiç Unutmadığım, Hep Yüreğimde Taşıdığım...
Tanımlayamadığım Her Şeysin Sen...
Adını Bile Yazarken Titriyor Ellerim...
Çünkü Seni Kendimden Bile Kıskanarak Seviyorum...

Hani İçine Ağlayarak Söndürmeye Çalışırsın Ya Yürek Yangınını? 
Hani Hafifletir Belki Dersin...
Tuzlu Su Yakar Yaraları...
İçini Dökmek İstersin Yürek Yaşlarınla Gözlerden Dışarı...
Ve Ruhu Kayıp Tüm Bedenlere Sarılırsın... 
Aradığın Beden Değil Ruhtur Ya! 
Aslında Bulmak İstiyor musun O da Meçhuldür Ya! 
Gece Karanlık Işıkları Yanık Tutsanda, Söndürsende Hep Zindandır Sana İçine Ağlasanda, İçindekileri Döksende Farketmez ki!
Acıların Ne Yürekte Ne Bedende, Ruhunda Büyüyor Aslında... 
Sarıldığın Tüm Bedenlerde Onun Ruhunu Arıyorsan Eğer Onun Bedenine Sarılıp Ruhuna Kavuşana Dek Bitmez Bu İçe Ağlayışlar...!
Bir Durak Var Yüreğimde Beklerken Hep Geciktiğim...
Sürüklerken Beni Sana Mevsimlerim, Her Kaçış Kendini Yakalar...
Kaçamadığım Şeyler Var Şarkılarımda; Kaçtıkça Senden, Sana Yakalandım...
Aşktın Sen...
Kaçtıkça Aşktan, Mavisi Yüreğime Bulaştı... 
Olmazdı Artık, Yapamazdım... 
Olmadı, Yapamadım, Kaçamadım…
Ne Olursa Olsun Hep Oradasın...
Kalbimdeki En Güzel En Özel Noktadasın! 
Biliyorum Kalbim Söylemene Gerek Yok Sen Onsuz Boşluktasın... 
O Olmadan, Gecenin Uzanıp Giden Karanlığı Gibi Sende Karanlıkta, Sende O Siyahın İçinde Sonsuzdasın... 
Belki Bilmiyorsun Ama; Dilimin Zikrettiği, Meleklerin Başucumda Seyrettiği, Ellerimi Açarak Yaptığım Du'adasın... 
Seni Alıp Bir Kalıba Koyamam Sen Her Yanımdasın! 
Şimdi Onları Tek Tek Sayamam...
Sen; Sayamadıklarımdasın! 
Öyle Güzel ki Sevgini Yüreğimde Taşımak...
Öyle Eşsiz ki Yüreğini Sevgimle Sarıp Sarmalamak ...
İçimde Çok Yakınsın Ama Ya Dışarıda? 
İşte Orada Çok Uzaktasın! 
Sen; Dokunamadıklarımdasın! 
Sen; Ulaşamadıklarımdasın!
Ellerim Unutmadı Ellerini Tutmayı... 
Gözlerim Unutmadı Gözlerinde Kaybolmayı...
Ve Yüreğim; Senden Her Kaçışımda En Büyük Karanlıkları, En Amansız Korkuları ve En Derin Sessizlikleri Bir Çığlık Gibi Yarıp Beni Sana Getiren Yüreğim Seni Asla Unutmadı...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.