2 Ağustos 2013 Cuma

Keşkelerim Ciğer Acısı...!

Yastığım Alıştı da Islaklığa Gözyaşlarım Alışamadı Her Gece Akmaya... 
Sensiz Bir Gece'ye Daha Adım Adım Yürüyorum İşte...
Dışarda Deli Gibi Yağan Yağmur Yanlızlığıma Ortak Oluyor Sesiyle...
İçime Hapsettiğim Sesin ve Kokun Yetmeyecek Biliyorum Bana Bu Gece...
Nankörlük Edip Seni İsteyecek Yüreğim Delice ve Bulamayıp Üzülecek Yine...
Öyle Bir An Gelecek ki Hasretin Beni Delirtecek!
Söz Geçmeyecek O An Gönlüme...
Dokunmak İsteyecek Ellerim Ellerine...
Çıldırışlar, Haykırışlar Yorgun Düşürecek Bedenimi...
Ve Hayalinle Bir Gün Daha Seninle Ama Sensiz Bitecek İşte...!
Söylesene Sevgili Kaç Gece Daha Geçecek Hasretinle?
Kaç Gece Daha Gözyaşlarım Yağmur Olup Akacak Yüreğime?
Düşündükçe Tüm Beynime Bulaşıyor Gibisin...
Her Hücreye Giriyor, Hepsine Bir Şeyler Söylüyor ve Sonunda Sırtımdan İtiyor Gibisin Bir Boşluğun İçine Beni...
Seni Görmezden mi Gelmeliyim, Yoksa Aklımda Senden Başka Bir Şey Olamadığını Kabul Edip Aklımdakileri Yazmaya Devam mı Etmeliyim?
Bir Paragraf İçine Yerleşmeyi Bekleyen Söz Dizimlerim Çoktan Noktası Konmuş...
Ne Yazarak, Ne Sesine Dokunarak Ulaşamıyorum Sana! 
Senin Her Suskunluğunun Bir Bahanesi, Benim Her Yok Oluşum...
Yalnızım...
İnan Senden Daha Yalnız...
Gözyaşlarımın Nedeni Ağlamayı Çok İstediğimden Değil, İçimdeki Özlem Bulutlarının Mahzun Gözlerime Yağmasıdır...
Nasılım, Ne Durumdayım Hiç Bilmiyorum...
Ben Uzun Zamandır Kendimden Haber Alamıyorum...!
İçim Damar Damar Parçalansa da; Dışım Lal Olmuş Gibi Sessiz...
Yüreğim Senden Gidenin Değil Sende Kalanın Yasında...!
Kelimelere Sığdırabilsem de Bazı Şeyleri İçimde Haykırıyor Bilmediğim Şeyler...
Sensiz, Soğuk Yağmurlu Bir Akşamda Oturmuş Yine Yazıyorum Böyle Apansız... 
Anlamsız...
Bir Aşk Şarkısı Odamda Yankılanırken Bak Yine Sensiz Her...
Gözümden Akmasa da Bir Damla Gözyaşı Bekliyor Pınarında...
Ellerim Soğuk... 
Üşüyorum...
Yokluğunu Arıyor Ellerinin...
Seviyorum Seni... 
Duymak İstemesende Vazgeçmedim Senden...
Seni Yazdım Geceler Boyu..
Mürekkep Yaptım Yüreğimdeki Kanı Ama Yine de Seni Sayfalara Sığdıramadım...
Yine Gözlerimde Sen Varsın... 
Yüzüme Çarpıyor Sevdanın Dalgaları... 
Dokunduğum Herşey Sen Oluyor...
Hep Seni Taşıyor Gibiyim Koynumda...
Sevmek Diyorum Sessizce...
Düşlerime Hapsediyorum Duygularımı...
Seviyorum, Sevdikçe Düş’üme Saplanıyorum!
Hayal Kurar Gibi Seviyorum Senli Düşünceleri...
Bir Masal Oluyorsun, Kelime Kelime İçimde Büyüyen...
Susuyorum Sensizliğe...
Susmak Diyorum Korkarak...
Haykırıyor İçim...
Yalnızlığa Bürünüyor Tüm Sesler...
Acıtıyor Suskunluk Hüzünü..
Kelimelerim Saklanıyor Kendinden...
Boğuluyorum Bu Kadar Sessizlik İçinde!
Haddim Olmayan Özlemler Kanatıyor Sevgili... 
Gelsem Diyorum, Koşsam Gelsem...
Bir Bakıyorum Güneş Solmuş, Bitmeyen Gündüzler Gece Olmuş...
Sevsem Diyorum, Umarsızca Sevsem Sevemiyorum Özgürce...
Bir Bakıyorum Sevdam Hep Bir Yasağa Mahkum...
Sevmeler Hep Boğazıma Düğümleniyor...
Gelemiyorum, Gelmek İstesemde...
Dağlar Misali Duygularım Yenik Düşüyor Yağmur Misali Yağan Gözyaşlarıma...
Ağlamak Diyorum Bazen, Ya da Gülmek...
Karar Veremiyorum, Gülsemde Ağlıyorum Ağlasamda Kanıyorum...
Olmuyor İşte! 
Bitmiyor! 
Ben Sessizim, Sen Sessizsin... 
Şimdi Hiç Tanımadığım, Hiç İhtiyacım Olmayan Acılar Yaşıyorum Tarifsiz.. 
Beynimde Sorular Harmanı, Ruhumda Hak Etmediğim Acılar... 
Gözlerimde Buğu, Bakışlarımda Ötelerin Solukları...
İçimde Poyrazlar... 
Acı Kış Haykırışları... 
Boynu Bükük Sonbaharlar... 
Kirpiklerimde Sıcak Çiğ Taneleri... 
Anlıyacağın Yıkılıyor Üstüme Kış Gibi Sevdan... 
Kırağı Vurmuş Toprak Gibi Hasretin... 
Ne Haldeyim İnan Bilemezsin...!
Çaresizce Çırpınışım Geldikçe Aklıma, Sessizce Dökülüyor Gözyaşlarım... 
Beynimin İçinde Cevapsız Yığınla Soru Dolanıp Duruyor...
Aslında Her Sorunun Bir Cevabı Var; Ama, Onları Yanıtlayacak Cesaretim Yok... 
Aşk Dolu Bir Hayat Sunmak İsterken Sana, Anladım ki Kaybetmişim Kimliğimi... 
Anladım ki, Seni Mutlu Etmek İsterken Unutmuşum Mutlu  Olmanın Ne Demek Olduğunu... 
Az Sonra Yağmur Yağacak... 
Bulutlar Kapadı Yıldızları ve Ay'ı... 
Böyle Geceler Daha da Çok Arttırıyor Hüznün Katsayısını... 
Şimdi Çıksam Sokağa, İliklerime İşlese Yağmur, Sırılsıklam Etse Beni... 
Kapadım Gözlerimi, Uyku Alsın Diye Beni... 
Şöyle Deliksiz Bir Uyku Uyumayalı Ne Kadar Oldu? 
Ne Kadardır Kendimde Değilim?
Kontrol Edemiyorum Zamanı... 
Oysa Tek İlacım Zaman... 
Bedenin Gibi Ruhunda Terk Etmeli Beni... 
Ancak O Zaman Kurtulacağım Kendi Tuzağımdan... 
Ancak O Zaman Bitecek Kimliksiz Geceler...!!!

Hayatın En Ücra Köşesinde Ruhumla Bedenim Savaş Veriyor Şimdi...
Alınan Yaralar Yine Silinmeyecek...
Hiçbir Zamanda Kapanmayacak...
Yakacak Canımı...
Oysa Ne Hayaller Büyütmüştüm İçimde...
Tüm Yalanlara, Acılara Rağmen Gülücükler Saçacaktım Etrafıma...
Kirlenmiş Yaşamlara, Pişmanlık ve Keşkelere Elveda Diyerek Sıfırdan Başlayacaktım Hayata...
Tıpkı Bir Çamur Gibi Bana Yapışan O Yalanları Yok Farzedip Gerçekleri Yaşayacaktım...
Ama Olmadı!
Hayat İzin Vermedi Buna...
Tüm İsteklerime Umutlarıma Rağmen Engel Oldu Bana...
Çıkış Kapılarıysa Kapandı Artık...
Aydınlık, Yerini Karanlığa Bıraktı...
Şimdi Ellerim Soğuk Gözlerim İse Donuk!
Diyorum ki Kendime; Tüm Bunlara Rağmen Yenik Düşmüş, Yok Olmuşsa Ruhum, Bedenim Sağ Olsa Ne Fayda!!

Her Şey Geçer Demiştin...
Geçmeyen Şeyler Var Şarkılarımda...
Günlerce Bekledim Üzerimde Bıraktığın Etki Geçsin Diye... 
Olmazdı, Olmadı da Zaten... 
Ben Aşk'tan Korkardım... 
Korkulan Başa Gelirmiş, Korktum ve Geldi Başıma... 
Seni O İlk Gördüğüm Anda Hissettiğim Şeyle Başa Çıkamadım... 
Geçsin Diye Bekledim. Geçmezdi Bilirdim, Geçmedi de Zaten...
Ve Ben, Hayaller Kurarken Yakaladım Kendimi Günlerce... 
Günlerce Gözlerimi Kapadığımda Sen Geldin Gözlerimin Önüne... 
Yok Saymak İstedim Olmadı, Yapamadım... 
Geçmeyen Şeyler Vardı... 
Sen Vardın... 

İçimden Son Yaprağını da Döküyor Ömür Ağacım... 
Hep Son Dakikalara Attın Beni...
Hep Erteledin Benli Düşüncelerini...
İstemem Gelme!
Bunca Zaman Gelmediğin Gibi!
Can Verirken Bile Gelme!
Bu Gün Keşkelerim Ciğer Acısı!
Başka Seçenek Bırakmadın...
Faili Sensin İntiharımın!
Söz Bitti!
Sensiz Ölüyorum Şimdi...
Tıpkı Sensiz Yaşadığım Gibi...!
Söyle Şimdi Mutlu musun? 
Sana İstediğini Veriyorum Alsana! 
Yıkılmış Bir Duvarım Şimdi Ağlasana! 
Yarım Kalmış Bir Masalım, Gücün Yeterse Tamamlasana!
Söyle Mutlu musun Şimdi? 
Gelmen İçin Açarken Ellerimi Göğe... 
Gitmeni Diliyorum İçimden İç Çeke Çeke...
Gözlerimden Düşmeyesin Diye Ağlamazken Haykırarak Ağlıyorum İçimden Çık Git Diye! 
Söyle Mutlu musun Şimdi?

Geçip Giderken Öylece Hayatımdan, Sen Bilmezsin Neler Gider Umutsuz Yüreğimden...
Öyle Sessiz Durup Kilitlenir Kalırım, Sen Duymazsın İçten İçe Adını Bağırırım...
Acıtıyor Bana Gelmeyen Yollara Gidişin, Sen Görmezsin Bu Sensiz Kaçıncı Bitişim...
Oysa Bir Ömürlük Sevdaydı Sana Getirdiğim, Ama Umutlarımdı Gecelerde Tükettiğim...
Gidiyorum Diyemem Beklerim Belki Gelirsin...
Ölümü Tadınca Bedenim Bendeki Seni Alabilirsin...!

Bence Bu Gece Otur Ağla Bu Şiire...
Ömrün Boyunca Bir Daha Bu Kadar Sevilmemen Dileğiyle...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.