25 Mayıs 2023 Perşembe

Ağlamayacağım!


Dilimde Prangalar, 
Anlatamıyorum! 
Umutlarımı Gömdüm, 
Hayallerimi Uyuttum, 
Yutkunamıyorum! 
Çaresiz Bir Yürek Acısı, 
Susarak Feryat, 
Tesellisi Olmayan Bir Şey Bu! 
Emek, 
Umut, 
Sabır, 
Hepsi Kördüğüm! 
Tükeniyor Nefesim, 
Nefes Alamıyorum! 

Kolay Değil Acıları Tüketmek, 
Gözyaşlarına Dur Demek, 
Susmayı Tercih Etmek... 
Her Şeyden Uzak, 
Sensiz, 
Sessiz, 
Issız, 
Silerek Akan Gözyaşlarımı Yorgun Ellerimle, 
Yargısız İnfazlara Kurban Ediyorum Kendimi! 
Bir Daha Kimse İncitmesin, 
Yıkıp-Dökmesin, 
Canımı Bedenimden Alarak, 
Beni Benden Etmesin, 
Acının Kucağına Atarak, 
Yüzümü Soldurup, 
Yavaş Yavaş Öldürmesin Diye; 
Bitmek Bilmeyen Acılardan, 
Nefessiz, 
Güçsüz, 
Yorulmuş Duygularla; 
Dertlerden, 
Yani Kendimden Gitmek İstiyorum! 

Yalnızlığın Ortasında, 
Canım Acıyor, 
Uykularım Kaçıyor, 
Hasretin Canımı Yakıyor Olabilir... 
Ben Seni Dua Dua Çağırsam, 
Sen Beni Dua Dua Uğurlasan da, 
Bir Parça Umut Beni Aşka Bağlayacak, 
Sevgimi Ayakta Tutacak... 
Ne Kadar Gidersen Git, 
Ne Kadar Üzersen Üz, 
Aradan Yıllar Geçse de, 
En Kuytu Karanlıklarda, 
Aklının Almadığı Acılarla, 
İsteyerek, 
Sabrederek, 
Sessiz, 
İsyan Etmeden, 
Kalbinin Kapılarını Zorlamadan, 
Kaybolmuşluğumu, 
Yıkılmışlığımı Kimseye Belli Etmeden, 
Adınla Başlayan Dualarımı Eksiltmeden, 
Geçmeyen Günlerin Ağrısı, 
Sevginin Avuntusu, 
Umudun Beklentisi İle, 
Yaz Yağmuru Gibi; 
Öylesine Sıcak, 
Öylesine Gururlu, 
Öylesine Yoğun, 
Öylesine Mağrur, 
Öylesine Anlamlı, 
Öylesine Derin, 
Öylesine Candan, 
Yalnızlığın Sadakatiyle, 
Suskunluğun Asaletiyle, 
Çaresizliğin Nefesiyle, 
Bıkmadan, 
Usanmadan, 
Yıkılmadan, 
Ölesiye Sahiplenerek, 
Sağır Umutlarla, 
Dilsiz Feryatlarla, 
Her Şeyi Sen Yaparak, 
Her Şeyde Seni Bularak, 
Ölesiye Seveceğim Seni! 
Sevgimin Uçurumlarında Adının Ateşini Harlayıp, 
Bir Yığın Küle Dönmesine Asla Müsade Etmeyeceğim! 
Gün Sana Başlayıp, 
Saatler Seni Vurunca, 
Ruhum Varlığında Can Bulacak, 
Yüreğimi Sıcaklığın Okşayacak! 
Ne Umutlarım Bitecek, 
Ne de Yarınlarım Bir Başkasına Çıkacak! 
İmkansız Görünsekde, 
Varsın Olsun, 
Gönül Heybemde Sen Hep Var Olacaksın...

Kalbime Mühürlediğim, 
Sızısını Sadece Benim Bildiğim, 
İncitmekten Korktuğum; 
Yüzyıllar Kadar Yorgun, 
Sensiz  Kaybettiğim Yıllara Öfkeliyim! 
Acımı, 
Yangınımı Her Gün Yaşayıp, 
Hıçkırıklarımı Tutarak, 
Gözyaşlarımı İçime Akıtacağım... 
Gülüşlerim Kaybolsa da,  
Ağlamayacağım... 
Yokluğun Yüreğimin Tam Ortasına Otursa da...
Seni Görmesem, 
Kokunu Hissetmesem, 
Sesini Duymasam, 
Elimi Uzattığımda Sana Dokunmasam da,
Yokluğun Kalbimin Duvarlarına Çarptıkça Ağrısa da, 
Sancısa da Direneceğim! 
Yaşadığını Düşünerek,
Yaşadığına Şükrederek,
Yalnızlığıma,
Çaresizliğime,
Acizliğime,
Pişmanlıklarıma Ağlamayacağım! 
Sen Hep Yaşayacaksın İçimde,
Seni Seven Kalbimde...

Dilerim Rabbimden,
Sevdiğin,  
Sevdiklerin Hep Seninle Olsun... 
Dualarım Sana, 
Hep Seninle Olsun... 
Senin Bana Emanet Ettiğin İse, 
Ta İçimde,
Derinlerimde Bıraktığın Acılarım Olsun! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.